abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86134109
Hoe zit het bij IKEA en geruilde matrassen? Heb in juli een SULTAN HARESTUA gekocht, maar heb nu af en toe rugpijn. Geen idee of het gerelateerd is, maar de SULTAN HARESTUA is wel een goedkoper matras dan het matras wat ik in mijn eenpersoonsbed had.

Ik mag dit volgens mij gewoon ruilen wat ik wel wat raar vind. Wat doet IKEA met al die teruggebrachte matrassen? Kan mijn matras ook een gebruikte matras zijn?
pi_86134460
quote:
Op maandag 6 september 2010 17:53 schreef Pollewoppie het volgende:
maaaareh waar is de inbouwdimmer gebleven?
Ik heb m wel gezien, in een vd kinderkamers in Delft was ie gemonteerd, en deed het ook prima!

Ik hoop eigenlijk dat ze n x een inbouw wasmachine hebben, of een vriezer, zijn wel in andere landen te koop, maar niet hier !

edit: wasmachine hebben ze wel: 50151459

vriezer: http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80166850

[ Bericht 16% gewijzigd door JohnB52 op 06-09-2010 18:31:13 ]
pi_86134992
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:10 schreef dotKoen het volgende:
Hoe zit het bij IKEA en geruilde matrassen? Heb in juli een SULTAN HARESTUA gekocht, maar heb nu af en toe rugpijn. Geen idee of het gerelateerd is, maar de SULTAN HARESTUA is wel een goedkoper matras dan het matras wat ik in mijn eenpersoonsbed had.

Ik mag dit volgens mij gewoon ruilen wat ik wel wat raar vind. Wat doet IKEA met al die teruggebrachte matrassen? Kan mijn matras ook een gebruikte matras zijn?
Je hebt 90 dagen omruilgarantie... Dus je mag je matras gewoon meenemen naar de vestiging (samen met de kassabon!), je krijgt dan een tegoedpas en kunt op de afdeling slapen een nieuwe matras uitzoeken. Deze mag je dan niet nog een keer omruilen...

Geretourneerde matrassen (uit de verpakking) gaan bij ons, mits het nog "kan" naar een goed doel (volgens mij naar weeshuizen in de Oostblok). Deze matrassen komen never nooit terug in de winkel...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_86135039
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:20 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Ik heb m wel gezien, in een vd kinderkamers in Delft was ie gemonteerd, en deed het ook prima!

Ik hoop eigenlijk dat ze n x een inbouw wasmachine hebben, of een vriezer, zijn wel in andere landen te koop, maar niet hier !

edit: wasmachine hebben ze wel: 50151459

vriezer: http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80166850

Een inbouwdimmer?! Is niks voor IKEA :?

Inbouwwasmachine verkopen we sinds februari, de inbouwvriezer zit al jaren in het assortiment...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_86136496
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:36 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Een inbouwdimmer?! Is niks voor IKEA :?

Inbouwwasmachine verkopen we sinds februari, de inbouwvriezer zit al jaren in het assortiment...
ja sorry heb hem toch echt hangen.... Met extra kapje zodat je kon kiezen tussen inbouw en opbouw... Lag altijd bij de lampjes enzo...
pi_86136658
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:14 schreef Pollewoppie het volgende:

[..]

ja sorry heb hem toch echt hangen.... Met extra kapje zodat je kon kiezen tussen inbouw en opbouw... Lag altijd bij de lampjes enzo...
Ow het zou ook best kunnen inderdaad :P
pi_86146259
Maar die ik laat zien is toch geen inbouwvriezer, maar een losstaande?
pi_86146531
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:10 schreef dotKoen het volgende:

:') nee tuurlijk niet :')

die matrassen worden of vernietigd of gaan naar goede doelen
pi_86147227
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:25 schreef JohnB52 het volgende:
Maar die ik laat zien is toch geen inbouwvriezer, maar een losstaande?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40158263
:)
  maandag 6 september 2010 @ 23:08:21 #185
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_86148667
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:29 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Weeshuizen etc., echt goede doelen dus O+
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_86150947
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:29 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Dat leek me ook al, maar aangezien jullie zo makkelijk zijn met het inruilen ... Ik zat nog te denken aan een oplossing zoals ze bij iPods doen: een nieuwe behuizing (in casu buitenkant) er om heen.

Goed, mooie service. Nu eens even kijken hoe ik dat matras, inmiddels uitgerold, naar een IKEA-vestiging krijg.
  dinsdag 7 september 2010 @ 00:48:04 #187
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_86152087
quote:
Op maandag 6 september 2010 14:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nou in dat geval was m'n eerste antwoord toch best duidelijk... Wij plannen geen keuken voor je. Het is echt de bedoeling dat je met een keukenontwerp naar de winkel komt, en dat we dan met je meekijken of je ontwerp haalbaar is. Die hoeken en koven kunnen we dan ook met je bespreken.
Maar wellicht is het wel handig een inmeetbezoek aan te vragen in dit geval?
Dan ga je toch vrolijk eerst naar een gewone keukenboer en laat je iets voor je ontwerpen. :-)
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
  dinsdag 7 september 2010 @ 00:50:12 #188
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_86152134
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:34 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je hebt 90 dagen omruilgarantie... Dus je mag je matras gewoon meenemen naar de vestiging (samen met de kassabon!), je krijgt dan een tegoedpas en kunt op de afdeling slapen een nieuwe matras uitzoeken. Deze mag je dan niet nog een keer omruilen...

Geretourneerde matrassen (uit de verpakking) gaan bij ons, mits het nog "kan" naar een goed doel (volgens mij naar weeshuizen in de Oostblok). Deze matrassen komen never nooit terug in de winkel...
je gaat toch niet beweren dat er mensen zijn die een bevlekte matras met een strakke kop komen inruilen?

Sorry, de matras beviel niet...

nee, maar als ik zo kijk uw vrouw schijnbaar wel? O-)
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_86152243
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 00:48 schreef klusfoobje het volgende:

[..]

Dan ga je toch vrolijk eerst naar een gewone keukenboer en laat je iets voor je ontwerpen. :-)
Dan laten we je die vrolijk in ons keukenplanprogramma zetten :)
pi_86152261
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 00:50 schreef klusfoobje het volgende:

[..]

je gaat toch niet beweren dat er mensen zijn die een bevlekte matras met een strakke kop komen inruilen?

Sorry, de matras beviel niet...

nee, maar als ik zo kijk uw vrouw schijnbaar wel? O-)
Eh... :X

Ik heb 1x een matras gezien die terug gebracht was waar een walm vanaf kwam... echt goor! En we weten niet WAT er op de matras gebeurd is, maar die was echt te walgelijk voor woorden!
  dinsdag 7 september 2010 @ 00:58:31 #191
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_86152314
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 00:55 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dan laten we je die vrolijk in ons keukenplanprogramma zetten :)
ja, maar heb je die dan nog nodig?

Als je bij een gewone keukenoplichter bent geweest en een tekening hebt, dan weet je toch wat je allemaal moet hebben qua formaat?

Bedoel; MOET ik echt een planner hebben gebruikt als ik bij jullie een keuken wil bestellen?
pi_86152588
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 00:58 schreef klusfoobje het volgende:

[..]

ja, maar heb je die dan nog nodig?

Als je bij een gewone keukenoplichter bent geweest en een tekening hebt, dan weet je toch wat je allemaal moet hebben qua formaat?

Bedoel; MOET ik echt een planner hebben gebruikt als ik bij jullie een keuken wil bestellen?
Aangezien een keukenoplichter vaak artikelen op maat laat maken en wij niet alles willen/kunnen/mogen verkopen of in het assortiment hebben helaas wel...
  dinsdag 7 september 2010 @ 01:22:37 #193
37582 Snarf
pi_86152751
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 01:11 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Aangezien een keukenoplichter vaak artikelen op maat laat maken en wij niet alles willen/kunnen/mogen verkopen of in het assortiment hebben helaas wel...
Kastjes van 90, 100, 50 met een ladefront en een deurtje... allemaal redenen om te zeggen: "dat hebben wij helaas niet in onze collectie, maakt u eerst maar een tekening met kasten die wij wèl verkopen"...
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_86152783
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:34 schreef Bartjebart het volgende:

Dus je mag je matras gewoon meenemen naar de vestiging (samen met de kassabon!), je krijgt dan een tegoedpas en kunt op de afdeling slapen
Nice.
  dinsdag 7 september 2010 @ 01:28:16 #195
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_86152846
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 01:22 schreef Snarf het volgende:

[..]

Kastjes van 90, 100, 50 met een ladefront en een deurtje... allemaal redenen om te zeggen: "dat hebben wij helaas niet in onze collectie, maakt u eerst maar een tekening met kasten die wij wèl verkopen"...
ik mag tcoh wel zelf zeggen; graag 3 kastjes van zus en 4 kastjes van zo ??? :?
  dinsdag 7 september 2010 @ 01:50:03 #196
37582 Snarf
pi_86153142
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 01:28 schreef klusfoobje het volgende:

[..]

Om het vervolgens door ons te laten tekenen?
pi_86153270
quote:

[..]

Jawel hoor, maar dan zonder tekening en zonder maatwerkblad...

Als jij gewoon in de koophulp (=folder) van FAKTUM aangeeft wat jij precies nodig hebt, wordt dat gewoon voor je in een order geboekt...
  dinsdag 7 september 2010 @ 02:11:32 #198
37582 Snarf
pi_86153358
quote:

[..]

Wel een saaie keuken trouwens, in dat geval.
pi_86155333
keukenplanner inlog is kapot.. huu nu kan ik me keuken niet opslaan

edit: zou iemand kunnen bevestigen of dat hij hem/haar ook zo is?

[ Bericht 36% gewijzigd door G-NiLES op 07-09-2010 09:31:27 ]
pi_86156187
Wordt een kopie van een bon van IKEA als garantiebewijs geaccepteerd? Ik kan iets kopen van marktplaats dat nieuw is en in doos zit maar de bon kan niet meegeleverd worden omdat dat in boekhouding zit. Nu kan ik wel proberen te vragen om een kopie van de bon maar geldt dat dan bij IKEA?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')