Ik heb m wel gezien, in een vd kinderkamers in Delft was ie gemonteerd, en deed het ook prima!quote:Op maandag 6 september 2010 17:53 schreef Pollewoppie het volgende:
maaaareh waar is de inbouwdimmer gebleven?
Je hebt 90 dagen omruilgarantie... Dus je mag je matras gewoon meenemen naar de vestiging (samen met de kassabon!), je krijgt dan een tegoedpas en kunt op de afdeling slapen een nieuwe matras uitzoeken. Deze mag je dan niet nog een keer omruilen...quote:Op maandag 6 september 2010 18:10 schreef dotKoen het volgende:
Hoe zit het bij IKEA en geruilde matrassen? Heb in juli een SULTAN HARESTUA gekocht, maar heb nu af en toe rugpijn. Geen idee of het gerelateerd is, maar de SULTAN HARESTUA is wel een goedkoper matras dan het matras wat ik in mijn eenpersoonsbed had.
Ik mag dit volgens mij gewoon ruilen wat ik wel wat raar vind. Wat doet IKEA met al die teruggebrachte matrassen? Kan mijn matras ook een gebruikte matras zijn?
Een inbouwdimmer?! Is niks voor IKEAquote:Op maandag 6 september 2010 18:20 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ik heb m wel gezien, in een vd kinderkamers in Delft was ie gemonteerd, en deed het ook prima!
Ik hoop eigenlijk dat ze n x een inbouw wasmachine hebben, of een vriezer, zijn wel in andere landen te koop, maar niet hier !
edit: wasmachine hebben ze wel: 50151459
vriezer: http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80166850
ja sorry heb hem toch echt hangen.... Met extra kapje zodat je kon kiezen tussen inbouw en opbouw... Lag altijd bij de lampjes enzo...quote:Op maandag 6 september 2010 18:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een inbouwdimmer?! Is niks voor IKEA
Inbouwwasmachine verkopen we sinds februari, de inbouwvriezer zit al jaren in het assortiment...
Ow het zou ook best kunnen inderdaadquote:Op maandag 6 september 2010 19:14 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
ja sorry heb hem toch echt hangen.... Met extra kapje zodat je kon kiezen tussen inbouw en opbouw... Lag altijd bij de lampjes enzo...
quote:Op maandag 6 september 2010 18:10 schreef dotKoen het volgende:
Hoe zit het bij IKEA en geruilde matrassen? Heb in juli een SULTAN HARESTUA gekocht, maar heb nu af en toe rugpijn. Geen idee of het gerelateerd is, maar de SULTAN HARESTUA is wel een goedkoper matras dan het matras wat ik in mijn eenpersoonsbed had.
Ik mag dit volgens mij gewoon ruilen wat ik wel wat raar vind. Wat doet IKEA met al die teruggebrachte matrassen? Kan mijn matras ook een gebruikte matras zijn?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40158263quote:Op maandag 6 september 2010 22:25 schreef JohnB52 het volgende:
Maar die ik laat zien is toch geen inbouwvriezer, maar een losstaande?
Weeshuizen etc., echt goede doelen dusquote:Op maandag 6 september 2010 22:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet
die matrassen worden of vernietigd of gaan naar goede doelen
Dat leek me ook al, maar aangezien jullie zo makkelijk zijn met het inruilen ... Ik zat nog te denken aan een oplossing zoals ze bij iPods doen: een nieuwe behuizing (in casu buitenkant) er om heen.quote:Op maandag 6 september 2010 22:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet
die matrassen worden of vernietigd of gaan naar goede doelen
Dan ga je toch vrolijk eerst naar een gewone keukenboer en laat je iets voor je ontwerpen. :-)quote:Op maandag 6 september 2010 14:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou in dat geval was m'n eerste antwoord toch best duidelijk... Wij plannen geen keuken voor je. Het is echt de bedoeling dat je met een keukenontwerp naar de winkel komt, en dat we dan met je meekijken of je ontwerp haalbaar is. Die hoeken en koven kunnen we dan ook met je bespreken.
Maar wellicht is het wel handig een inmeetbezoek aan te vragen in dit geval?
je gaat toch niet beweren dat er mensen zijn die een bevlekte matras met een strakke kop komen inruilen?quote:Op maandag 6 september 2010 18:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je hebt 90 dagen omruilgarantie... Dus je mag je matras gewoon meenemen naar de vestiging (samen met de kassabon!), je krijgt dan een tegoedpas en kunt op de afdeling slapen een nieuwe matras uitzoeken. Deze mag je dan niet nog een keer omruilen...
Geretourneerde matrassen (uit de verpakking) gaan bij ons, mits het nog "kan" naar een goed doel (volgens mij naar weeshuizen in de Oostblok). Deze matrassen komen never nooit terug in de winkel...
Dan laten we je die vrolijk in ons keukenplanprogramma zettenquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:48 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
Dan ga je toch vrolijk eerst naar een gewone keukenboer en laat je iets voor je ontwerpen. :-)
Eh...quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:50 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
je gaat toch niet beweren dat er mensen zijn die een bevlekte matras met een strakke kop komen inruilen?
Sorry, de matras beviel niet...
nee, maar als ik zo kijk uw vrouw schijnbaar wel?
ja, maar heb je die dan nog nodig?quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan laten we je die vrolijk in ons keukenplanprogramma zetten
Aangezien een keukenoplichter vaak artikelen op maat laat maken en wij niet alles willen/kunnen/mogen verkopen of in het assortiment hebben helaas wel...quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:58 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
ja, maar heb je die dan nog nodig?
Als je bij een gewone keukenoplichter bent geweest en een tekening hebt, dan weet je toch wat je allemaal moet hebben qua formaat?
Bedoel; MOET ik echt een planner hebben gebruikt als ik bij jullie een keuken wil bestellen?
Kastjes van 90, 100, 50 met een ladefront en een deurtje... allemaal redenen om te zeggen: "dat hebben wij helaas niet in onze collectie, maakt u eerst maar een tekening met kasten die wij wèl verkopen"...quote:Op dinsdag 7 september 2010 01:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Aangezien een keukenoplichter vaak artikelen op maat laat maken en wij niet alles willen/kunnen/mogen verkopen of in het assortiment hebben helaas wel...
Nice.quote:Op maandag 6 september 2010 18:34 schreef Bartjebart het volgende:
Dus je mag je matras gewoon meenemen naar de vestiging (samen met de kassabon!), je krijgt dan een tegoedpas en kunt op de afdeling slapen
ik mag tcoh wel zelf zeggen; graag 3 kastjes van zus en 4 kastjes van zo ???quote:Op dinsdag 7 september 2010 01:22 schreef Snarf het volgende:
[..]
Kastjes van 90, 100, 50 met een ladefront en een deurtje... allemaal redenen om te zeggen: "dat hebben wij helaas niet in onze collectie, maakt u eerst maar een tekening met kasten die wij wèl verkopen"...
Om het vervolgens door ons te laten tekenen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 01:28 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
ik mag tcoh wel zelf zeggen; graag 3 kastjes van zus en 4 kastjes van zo ???
Jawel hoor, maar dan zonder tekening en zonder maatwerkblad...quote:Op dinsdag 7 september 2010 01:28 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
Wel een saaie keuken trouwens, in dat geval.quote:Op dinsdag 7 september 2010 01:28 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |