Nee, er waren hele mooie aluminium poten.. bestel nummer 601.213.63quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:55 schreef Snarf het volgende:
[..]
Bedoel je niet gewoon deze? http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10075660
Wij hadden die rechter gekocht, 1 setje was maar op voorraad en niemand die ons vertelde dat deze uit de collectie gehaald zouden worden. Gelukkig konden via de magazijnman in Amsterdam nog een doosje regelen...pfffquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:30 schreef rioohhh het volgende:
[..]
Nee, er waren hele mooie aluminium poten.. bestel nummer 601.213.63
ff plaatje gezocht.. de rechter..
[ afbeelding ]
In Hengelo kun je er nog 30 ophalenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:30 schreef rioohhh het volgende:
[..]
Nee, er waren hele mooie aluminium poten.. bestel nummer 601.213.63
ff plaatje gezocht.. de rechter..
[ afbeelding ]
Ik vind het eerste filmpje "nieuw" wel grappig!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:37 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ikea.com/ms/nl_NL/elkedagisanders/index.html
Kan heel leuk uitpakken, hoewel ik de promofilmpjes al vrij duf vind
Echt?? Weet iemand of t mogelijk is om die dingen via Ikea A'dam te bestellen? Of moet ik ze echt daar dan ophalen.. Beetje te ver uit mijn richting namelijkquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
In Hengelo kun je er nog 30 ophalen
Er wordt onderling tussen winkels niet getransporteerd. Als je ze wilt hebben zal je echt naar Hengelooo moeten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:33 schreef rioohhh het volgende:
[..]
Echt?? Weet iemand of t mogelijk is om die dingen via Ikea A'dam te bestellen? Of moet ik ze echt daar dan ophalen.. Beetje te ver uit mijn richting namelijk
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:41 schreef Adelante het volgende:
Of bartjebart lief aankijken en tien euro toestoppen
quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:52 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Je hebt met ambtenaren gesproken?
Ik zou proberen om het aan degene die het er daadwerkelijk in gaat zetten, te vragen!
beetje jammer, heb ook gebeld, maar krijg ik precies het zelfde te horen. En ach, we blijven er waarshcijnlijk maar 5 jaartjes ongeveer. Dus ik ga of de Godmorgen kopen, en zelf een plank er opmaken. (zag op site dat ze open zijn ivm wastafel.) of ik ga Lillangen kopen (budget vriendelijk, alleen niet in hoogglansquote:Inderdaad wordt standaard een wastafel geplaatst. De kopers krijgen naar alle waarschijnlijkheid de mogelijkheid om bij een sanitairleverancier naar eigen smaak sanitair uit te zoeken (er moet dan wel een meerprijs voor worden betaald!). Hierover worden jullie binnen enkele weken geïnformeerd.
Wil je echter zelf sanitair plaatsen, dan kan dit alleen na de oplevering van de woning. In dit geval worden de standaard spullen tijdens de bouw geplaatst. (De wastafel weglaten is dus geen optie).
Sorry, ik zie zojuist dat jullie de woning gaan huren. In dit geval wordt dus het standaard sanitair geplaatst en deze kun je na de sleutelontvangst zelf vervangen.
Als je de huur van de woning weer opzegt, dan kun je de standaard wastafel terugplaatsen.
Met vriendelijke groet
Goed Wonen Zederik
jaaah heb hem ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:08 schreef E.T. het volgende:
Iedereen trouwens de nieuwe ikea-gids op de iPhone gedownload?
De NL gids is nu ook beschikbaar
resultaat:quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:30 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
jah ik vind hem ook vervelend werken, maar in 3d kan je de meubels beter verplaatsen dan in 2d
verder idd mooi resultaat
Cool zo'n anti-zwaartekrachttafel. Hebben wij die in het assortiment?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:33 schreef Mixende_match het volgende:
resultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja hoor! De Bloft Zwoven...quote:Op woensdag 1 september 2010 23:50 schreef Snarf het volgende:
[..]
Cool zo'n anti-zwaartekrachttafel. Hebben wij die in het assortiment?
Ik neem aan dat je het over ons FASTBO assortiment hebt. Deze kunnen worden opgehangen met de IMPERATIV wandlijst (beetje gedoe, het paneel past volgensmij "ruim" in de lijst waardoor deze alsnog moet worden vastgezet om schuiven te voorkomen) of worden vastgekit, dat veel gemakkelijker is. Ze kunnen op maat worden gezaagd. Aangezien een inductiekookplaat weinig last heeft van stralingswarmte (ontsnappende warmte, eventueel door vlammen) kunnen deze platen achter een inductiekookplaat, ja.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:08 schreef SV-tje het volgende:
Heeft iemand ervaring met de Keuken "tegels" zoals hoe moeten ze worden bevestigd, en kunnen ze achter een inductie kookplaat?
ja dat doet die planner van jullie niet.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:50 schreef Snarf het volgende:
[..]
Cool zo'n anti-zwaartekrachttafel. Hebben wij die in het assortiment?
Was niet goed te doen, wel geprobeerd overigens. En zo duur was die ook weer nietquote:Op donderdag 2 september 2010 13:41 schreef 1299 het volgende:
Het kan ook prima zonder priem hoor
Pak je schroefje geef er een klap op met een hamer en dan heb je ook een mooi gaatje om je schroef in te janken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |