abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85793097
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 23:45 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Die thuistransportactie gold alleen in Delluft ;)

Maar buiten dat we voor IKEA Nederland al amper weten welke acties/aanbiedingen er komend jaar komen is het voor IKEA Belgie al helemaal onbekend...
Aha, dat wist ik niet. Dat niet elke IKEA hetzelfde is. Ik las al iets over dat Delft bepaalde dingen goedkoperder verkocht maar ik dacht dat dat was om van hun te grote voorraad af te komen en dat dat vanzelf gelijk wordt getrokken met andere IKEA filialen.
pi_85795708
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 23:58 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Aha, dat wist ik niet. Dat niet elke IKEA hetzelfde is. Ik las al iets over dat Delft bepaalde dingen goedkoperder verkocht maar ik dacht dat dat was om van hun te grote voorraad af te komen en dat dat vanzelf gelijk wordt getrokken met andere IKEA filialen.
IKEA Delft is het IKEA Concept Center van Inter IKEA Systems. Als beheerder van het IKEA concept zijn zij op verschillende manieren aan het uitzoeken hoe we het concept kunnen uitbouwen en verdiepen.
Door verschillende tests kijken ze dus wat er mogelijk is. En soms wordt zoiets eerst verdiept voordat het internationaal gaat en sommige tests worden gelijk uitgerold.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 10:30:48 #78
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
pi_85800654
Als ik nu bij een Ikea in het noorden van NL een onderdeel van de pax kast in aanbieding zie staan, kan ik dan ook alles daar bestellen en laten leveren? Geldt dan nog steeds die max 25km over de grens regel? Of gaan ze dan zeggen dat ze zo ver niet leveren? :)
Ik dacht dat ik ergens zo'n garderobekastsysteem van pax (enkel de kast dus) in aanbieding had gezien bij een van de Ikea's in NL.
pi_85800733
Van de week naar IKEA Breda geweest om een mooie dressoir/kast uit te zoeken.. uiteindelijk geslaagd in een mooie 6-lade kast van ongeveer een meter hoog (naam ff kwijt :P ). Bij thuis komst blijkt de lat uit stap 1 al finaal door midden gebroken te zijn, terwijl deze er op zijn kant in lag. De doos zag er perfect uit, de rest van het materiaal had ook geen beschadigingen dus wij vermoeden dat deze er al kapot is ingegaan.. erg trieste zaak.. contact met de klantenafdeling gehad en die zeggen wel dat we de lat om kunnen ruilen maar om daar weer voor naar breda te gaan.. (even 200 km rijden..). De kast staat nu wel in elkaar maar met die kapotte lat erin dus.. zonde
pi_85801375
Malm misscien? Idd balen joh!

Even een vraaagje aan de medewerkers van ikea haha :)
De godmorgen serie, kan je die ook zondere wasbak kopen? Ik wil namelijk heel graag die kast, maar wij krijgen een wasbak van gemeente :( ahaha

Zit op de ipad dus kan de afbeelding even niet laten zien, hier de link
http://www.ikea.com/PIAimages/0109302_PE263455_S4.JPG
~ Bonito La Risa ~
pi_85807104
Maandag word ons nieuwe matras bezorgd!!!!!! kan niet wachten! eindelijk weer eens lekker slapen!
pi_85807499
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 11:19 schreef Mixende_match het volgende:

De godmorgen serie, kan je die ook zondere wasbak kopen? Ik wil namelijk heel graag die kast, maar wij krijgen een wasbak van gemeente :( ahaha

Ja, de wasbak en de kast zijn altijd apart :)
pi_85812836
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 11:19 schreef Mixende_match het volgende:

Hoop dat die er oppast dan...

Waarom koop je zelf geen wasbak? zo extreem duur zijn ze nou ook weer niet, en wie weet wil de gemeente je tegemoet komen? ieder de helft?
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 22:10:17 #84
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_85818295
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:50 schreef Fixers het volgende:

[..]

De pax kom ik wel uit met de planner. Maar voor het tundra laminaat wil ik graag weten hoeveel pakken ik nodig heb (zaagverlies berekenen). Welke ondervloer er nodig is, en hoeveel, en wat ik dan nog meer aan klein materiaal moet hebben.
Helaas hadden wij geen koophulpen meer, Fixers.
Wat ik je wel aan kan raden is "gewoon" een aantal pakken laminaat extra mee te nemen; je kan ze immers toch terugbrengen binnen 90 dagen. Voor het leggen is de FIXA legset (http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/12622600) handig, wellicht twee kopen als je met z'n tweeën aan de leg gaat. Ook plintjes kun je ruim inslaan onder het terugbreng-motto. Ik hoop dat dit helpt.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 22:17:20 #85
37582 Snarf
pi_85818501
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 10:30 schreef Jack. het volgende:
Als ik nu bij een Ikea in het noorden van NL een onderdeel van de pax kast in aanbieding zie staan, kan ik dan ook alles daar bestellen en laten leveren? Geldt dan nog steeds die max 25km over de grens regel? Of gaan ze dan zeggen dat ze zo ver niet leveren? :)
Ik dacht dat ik ergens zo'n garderobekastsysteem van pax (enkel de kast dus) in aanbieding had gezien bij een van de Ikea's in NL.
Normaliter rijdt de betreffende transporteur maar één keer in de vier weken naar bestemmingen buiten het reguliere bezorggebied. ("Regio 4" heet dat bij ons in Delft.)
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_85818697
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 22:10 schreef Snarf het volgende:

[..]

Helaas hadden wij geen koophulpen meer, Fixers.
Wat ik je wel aan kan raden is "gewoon" een aantal pakken laminaat extra mee te nemen; je kan ze immers toch terugbrengen binnen 90 dagen. Voor het leggen is de FIXA legset (http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/12622600) handig, wellicht twee kopen als je met z'n tweeën aan de leg gaat. Ook plintjes kun je ruim inslaan onder het terugbreng-motto. Ik hoop dat dit helpt.
Dat moet wel lukken dan. Ik heb ook net te horen gekregen (nou ja gistermiddag) dat het nog zeker een volle week, mogelijk zelfs twee duurt voor we de sleutel krijgen. Tegen die tijd zullen er vast wel weer koophulpen zijn.

Maar erg bedankt voor het kijken. ^O^
  zondag 29 augustus 2010 @ 10:27:47 #87
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
pi_85826221
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 22:17 schreef Snarf het volgende:

[..]

Normaliter rijdt de betreffende transporteur maar één keer in de vier weken naar bestemmingen buiten het reguliere bezorggebied. ("Regio 4" heet dat bij ons in Delft.)
Ow, dan hoop ik maar dat die ene keer ergens eind september valt. Ik vermoed dat ik ook wel buiten het reguliere gebied voor Ikea Breda zal vallen. Ik verhuis het laatste weekend van september, maar ik wacht wel nog even op de nieuwe catalogus en prijzen alvorens te bestellen, dus dan kan 4 weken wel eens een probleem vormen. Dan maar een weekje ofzo op de bank slapen ;)
pi_85826551
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 19:20 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Hoop dat die er oppast dan...

Waarom koop je zelf geen wasbak? zo extreem duur zijn ze nou ook weer niet, en wie weet wil de gemeente je tegemoet komen? ieder de helft?
Nee niet zozeer om het geld. Maar we hbben al met de gemeente gepraat. (ti's nieuwbouw) en ze laten hem gewoon plaatsen. Wat betekend dat wij het er weer uit moeten slopen, en moeten 'bewaren' totdat wij er uit gaan. :? Beetje raar dusja.

Maar op de site staat dattie Inc. Wasbak is (oa in de prijs) maar in de winkel zelf kan je dus alleen die kast kopen :)
~ Bonito La Risa ~
pi_85829021
Ik heb twee vraagjes met betrekking tot de bezorgservice, wie weet dat één van de medewerkers hier er een antwoord op kan geven?

1. Ik wil mijn aankopen laten bezorgen op mijn kamer (deze zit op de 2e verdieping) en hiervoor wil ik de bezorgkosten en de etagekosten betalen. Maar is dit uberhaupt wel mogelijk? Want het is namelijk zo dat het een studentenkamer is en geen flat. Dus ik heb 2 voordeuren (voordeur huis en voordeur studentenkamer). Ik vraag me af of IKEA dit wel doet, nu ik van de week bij een ander bedrijf de mededeling kreeg dat dit 'binnenshuis' vervoer is en dat ze daar niet aan doen (ook niet als ik er gewoon de etagekosten voor wilde betalen).
Het probleem is namelijk ook dat als de bezorgers het niet naar boven kunnen brengen, het niet eens in de gang past (de deur gaat open en dan is daarachter na twee meter een trap zegmaar).

2. Hoe lang van te voren kan/moet ik iets bestellen om het op een bepaalde datum te laten bezorgen? Ik ga naar IKEA Delft en ik wil het in Leiden ontvangen. Ik snap dat ze de spullen niet weken van te voren al aannemen om te bezorgen, maar ik wil ook niet daar staan straks en dat het is van 'mevrouw, de eerstvolgende mogelijkheid is niet aanstaande donderdag, maar die donderdag erna pas'.

Ik ben benieuwd :P
pi_85841826
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 10:52 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Nee niet zozeer om het geld. Maar we hbben al met de gemeente gepraat. (ti's nieuwbouw) en ze laten hem gewoon plaatsen. Wat betekend dat wij het er weer uit moeten slopen, en moeten 'bewaren' totdat wij er uit gaan. :? Beetje raar dusja.

Maar op de site staat dattie Inc. Wasbak is (oa in de prijs) maar in de winkel zelf kan je dus alleen die kast kopen :)
Je hebt met ambtenaren gesproken?

Ik zou proberen om het aan degene die het er daadwerkelijk in gaat zetten, te vragen!
pi_85848143
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 21:07 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Jeetje zeg. Begin jij nou ook al. Ik constateerde alleen maar dat jullie de afgelopen dagen niet hebben deel genomen aan het mieuwe topic en dat we nu ff niets meer aan jullie konden vragen en dat jullie hopelijk nog wel in het IKEA-reeks langs zouden komen. God zeg... Zal nooit meer wat over jou of andere IKEA-personeel schrijven... 8)7
Wil jij stoppen met dat gejengel in K&W?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_85852963
Die nieuwe keukenplaner :(:(:( wat een dramatisch slechte software zeg!

resultaat is btw wel erg mooi... maar enorm gebruikersonvriendelijk!
pi_85862181
Hebben ze die mooie aluminium poten voor onder de bedden uit de collectie gehaald.. -O- En wat is daar voor in plaats gekomen.. Landelijke houten pootjes... BLEEEHHH! :(
Net nu ik volgende week een bed wil gaan kopen.. Waarom hebben ze daar nou niet net even een paar weken mee gewacht..
  maandag 30 augustus 2010 @ 10:59:52 #94
37582 Snarf
pi_85864802
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 12:45 schreef Vanite het volgende:
Ik heb twee vraagjes met betrekking tot de bezorgservice, wie weet dat één van de medewerkers hier er een antwoord op kan geven?

1. Ik wil mijn aankopen laten bezorgen op mijn kamer (deze zit op de 2e verdieping) en hiervoor wil ik de bezorgkosten en de etagekosten betalen. Maar is dit uberhaupt wel mogelijk? Want het is namelijk zo dat het een studentenkamer is en geen flat. Dus ik heb 2 voordeuren (voordeur huis en voordeur studentenkamer). Ik vraag me af of IKEA dit wel doet, nu ik van de week bij een ander bedrijf de mededeling kreeg dat dit 'binnenshuis' vervoer is en dat ze daar niet aan doen (ook niet als ik er gewoon de etagekosten voor wilde betalen).
Het probleem is namelijk ook dat als de bezorgers het niet naar boven kunnen brengen, het niet eens in de gang past (de deur gaat open en dan is daarachter na twee meter een trap zegmaar).

2. Hoe lang van te voren kan/moet ik iets bestellen om het op een bepaalde datum te laten bezorgen? Ik ga naar IKEA Delft en ik wil het in Leiden ontvangen. Ik snap dat ze de spullen niet weken van te voren al aannemen om te bezorgen, maar ik wil ook niet daar staan straks en dat het is van 'mevrouw, de eerstvolgende mogelijkheid is niet aanstaande donderdag, maar die donderdag erna pas'.

Ik ben benieuwd :P
1. Had ik ook, en de beste lui hebben mijn 2 meter PAX van 236 hoog gewoon op mijn kamer gezet. Mits de ruimte vrij is van obstakels en gewoon begaanbaar (voorwaarde bezorgservice, zie folder of internet) wordt bezorgd tot op de plaats waar het moet staan.

2. Spullen die op voorraad zijn worden bezorgd "binnen een aantal dagen". Een week later dan je wilt hebben kan ik me dus niet voorstellen, zeker nu de vakanties eindigen in de regio en het hopelijk wat rustiger wordt in de winkel. PM me eens een lijstje wat je nodig hebt, dan zoek ik uit hoe en wat met bestellen.
pi_85885142
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:24 schreef Pollewoppie het volgende:
Die nieuwe keukenplaner :(:(:( wat een dramatisch slechte software zeg!

resultaat is btw wel erg mooi... maar enorm gebruikersonvriendelijk!
jah ik vind hem ook vervelend werken, maar in 3d kan je de meubels beter verplaatsen dan in 2d ;)
verder idd mooi resultaat
~ Bonito La Risa ~
pi_85887783
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 10:59 schreef Snarf het volgende:

[..]

1. Had ik ook, en de beste lui hebben mijn 2 meter PAX van 236 hoog gewoon op mijn kamer gezet. Mits de ruimte vrij is van obstakels en gewoon begaanbaar (voorwaarde bezorgservice, zie folder of internet) wordt bezorgd tot op de plaats waar het moet staan.

2. Spullen die op voorraad zijn worden bezorgd "binnen een aantal dagen". Een week later dan je wilt hebben kan ik me dus niet voorstellen, zeker nu de vakanties eindigen in de regio en het hopelijk wat rustiger wordt in de winkel. PM me eens een lijstje wat je nodig hebt, dan zoek ik uit hoe en wat met bestellen.
Ahh geweldig! Ik heb je net een PM gestuurd. Dus als je tijd heb... Ik ben benieuwd ;) ik heb wel onverwachts al eerder de sleutel gekregen van mn kamer dus ik ga woensdag al naar de IKEA. Maar dat ze het naar boven brengen ben ik echt heel blij mee!
pi_85889735
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 20:30 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

jah ik vind hem ook vervelend werken, maar in 3d kan je de meubels beter verplaatsen dan in 2d ;)
verder idd mooi resultaat
ja maar sinds gisteren kan ik ineens geen opties meer kiezen rechts! dus geen fronten of kookplaat enz

btw vandaag mijn nieuwe matras binnen gekregen!!! dus vroeg naar bed vanavond!
  maandag 30 augustus 2010 @ 23:45:09 #98
37582 Snarf
pi_85894703
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:10 schreef Pollewoppie het volgende:

[..]

ja maar sinds gisteren kan ik ineens geen opties meer kiezen rechts! dus geen fronten of kookplaat enz

btw vandaag mijn nieuwe matras binnen gekregen!!! dus vroeg naar bed vanavond!
Opnieuw je design laden doet wonderen, heb het zelf thuis ook al ondervonden :(
  maandag 30 augustus 2010 @ 23:49:14 #99
37582 Snarf
pi_85894886
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:35 schreef Vanite het volgende:

[..]

Ahh geweldig! Ik heb je net een PM gestuurd. Dus als je tijd heb... Ik ben benieuwd ;) ik heb wel onverwachts al eerder de sleutel gekregen van mn kamer dus ik ga woensdag al naar de IKEA. Maar dat ze het naar boven brengen ben ik echt heel blij mee!
PM terug!
  maandag 30 augustus 2010 @ 23:55:46 #100
37582 Snarf
pi_85895184
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 09:05 schreef rioohhh het volgende:
Hebben ze die mooie aluminium poten voor onder de bedden uit de collectie gehaald.. -O- En wat is daar voor in plaats gekomen.. Landelijke houten pootjes... BLEEEHHH! :(
Net nu ik volgende week een bed wil gaan kopen.. Waarom hebben ze daar nou niet net even een paar weken mee gewacht..
Bedoel je niet gewoon deze? http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10075660
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')