quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:53 schreef SolidasRock het volgende:
Vraag: ik heb 1 week geleden PAX kast gekocht tijdens de PAX-actie. Ik zou een pasje met tegoed thuis gestuurd krijgen naar aanleiding van de totale prijs van de paxkastsamenstelling. Hoe lang duurt zoiets?
Ja hoi, ik stelde ook een vraag?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:41 schreef Snarf het volgende:
[..]
Ik moet je het antwoord schuldig blijven. Zal zaterdag even kijken of we in Delft al/nog koophulpen hebben, en zo ja deze proberen in te scannen.
Oh dat is echt tof!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:41 schreef Snarf het volgende:
[..]
Ik moet je het antwoord schuldig blijven. Zal zaterdag even kijken of we in Delft al/nog koophulpen hebben, en zo ja deze proberen in te scannen.
Dat laatste. Ze zouden bij IKEA eens moeten weten dat ik "Snarf" als nickname hebquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:15 schreef Fixers het volgende:
[..]
Oh dat is echt tof!Zeg, weten ze bij ikea eigenlijk dat jullie hier zo actief posten als medewerker zijnde, of doe je dit echt geheel belangeloos?
Bij IKEA Heerlen kun je wel een bestelwagen huren, weet niet of je daar enigszins in de buurt woont?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:47 schreef Jack. het volgende:
Hallo,
Ik ga volgende maand verhuizen dus ik ben me helemaal aan het orienteren in het ikea wereldje
Ik hoop dat jullie mij kunnen verderhelpen met enkele vragen:
1/
In Ikea BE kan je een bestelwagen huren (type Renault Kangoo). Dit is voordeliger dan het laten brengen.
Op de site van Ikea NL kon ik daar niets over terugvinden. Wordt dit in NL niet aangeboden, of kijk ik er gewoon naast op de site ?
2/
Ik heb me aangemeld voor de Ikea Family Card. Kan ik dan sneller de nieuwe catalogus bekomen?
Ik wil ook wel weten of er in de maand september een slaapkamer in aanbieding komt zoals eerder al gevraagd in dit topicIs hier al meer nieuws over? Wat zijn de aanbiedingen voor september?
3/
Ik heb interesse in de malm slaapkamer reeks. In de koophulp zie ik bij de onderdelen het bedframe staan, en op de afbeelding zie ik daar dat het bedrame een hoofdeind heeft. Echter zie ik het hoofdeind ook apart vermeld bij de onderdelen. Ik bedoel dan niet het hoofdeinde dat je kan uitschuiven, maar de simpele plank (140x5x124cm) Hoe zit dit? Moet ik dit hoofdeind ook meerekenen of is dit een speciaal hoofdeind ter vervanging van het standaard hoofdeind?
4/
Nog een vraag over de malm slaapkamer reeks. Het nachtkastje van deze reeks heeft een lage lade en erboven zo'n u vorm om boeken etc in te leggen. Ik vind die u vorm maar niks (lees ook geen boeken in bed ofzo), maar verder vind ik het wel mooi. Kan ik het nachtkastje monteren zonder die u vorm, of kan dat niet? Ik gok dat er dan 2 gaten in de rechtopstaande plank zijn ofzo, kan ik die eventueel netjes opvullen met van die afdicht dopjes of gaat het er dan lelijk uitzien?
Alvast bedankt voor de antwoorden!
Dat moet je als een gek een kloon gaan aanmaken voor je gebaggerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:56 schreef Snarf het volgende:
[..]
Dat laatste. Ze zouden bij IKEA eens moeten weten dat ik "Snarf" als nickname heb
Ik zit op een half uur rijden van Breda, dus Heerlen is redelijk uit de richting dan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:03 schreef Royyy het volgende:
[..]
Bij IKEA Heerlen kun je wel een bestelwagen huren, weet niet of je daar enigszins in de buurt woont?
Alleen mogelijk met family-kaart, vanaf 7.50 per uur.
Volgens de actievoorwaarden (op www.ikea.nl/paxactie) staat dat je deze half september per post toegestuurd krijgt...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:53 schreef SolidasRock het volgende:
Vraag: ik heb 1 week geleden PAX kast gekocht tijdens de PAX-actie. Ik zou een pasje met tegoed thuis gestuurd krijgen naar aanleiding van de totale prijs van de paxkastsamenstelling. Hoe lang duurt zoiets?
Dat andere hoofdeind combineer je bijvoorbeeld met een boxspring.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:47 schreef Jack. het volgende:
Hallo,
3/
Ik heb interesse in de malm slaapkamer reeks. In de koophulp zie ik bij de onderdelen het bedframe staan, en op de afbeelding zie ik daar dat het bedrame een hoofdeind heeft. Echter zie ik het hoofdeind ook apart vermeld bij de onderdelen. Ik bedoel dan niet het hoofdeinde dat je kan uitschuiven, maar de simpele plank (140x5x124cm) Hoe zit dit? Moet ik dit hoofdeind ook meerekenen of is dit een speciaal hoofdeind ter vervanging van het standaard hoofdeind?
Belachelijk goedkope service!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:03 schreef Royyy het volgende:
[..]
Bij IKEA Heerlen kun je wel een bestelwagen huren, weet niet of je daar enigszins in de buurt woont?
Alleen mogelijk met family-kaart, vanaf 7.50 per uur.
In Ikea Wilrijk is het dezelfde prijs volgens mij (met family card).quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Belachelijk goedkope service!
(betaal je wel de benzinekosten?)
Euhm... Geen idee. Volgens mij moet dat gewoon kunnen!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:58 schreef Jack. het volgende:
[..]
Bedankt voor de snelle reactie!
Nog een domme vraag![]()
Als je een bed hebt met middenbalk (160cm) en 2 lattenbodems (want die gaan max tot 140cm blijkbaar), kan je dan gewoon een 2pers matras erop leggen, of moet je dan 2x80cm erop leggen? Maw zit er iets in de weg in het midden, of kan je de volledige vlakte (160x200) benutten in 1x ?
Op welke basis wordt beslist (in de koophulp bij aanbevolen combinaties) dat je beter geen sultan fagang matras combineert met een sultan lodingen lattenbodem? Ik wilde die 2 namenlijk wel combineren
1. Eikenfineer is in Nederland uit het assortiment en vervangen voor licht eiken (alsof er een soort white-wash overheen zit)quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:01 schreef Jack. het volgende:
Ok, zal het voor de zekerheid nog wel een keer navragen in de winkel als ik alles ga halen.
Dan nog twee laatste vraagjes voorlopig
1/
Bij Ikea BE vind ik deze uitvoering van malm (ik heb het dan over de kleur):
http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/S79849882
Eikenfineer dus.
Bij Ikea NL vind ik deze niet op de site, die kan ik dan niet in NL krijgen ?
Ik zie wel het nachtkastje in deze kleur, maar niet het bedframe, dus ik hoop op een foutje op de site ?
2/
Wat kost het om te laten leveren vanuit Breda naar Kalmthout (BE) als ik dit neem (even los van de kleuren dan):
- 1x Malm bedframe 160x200 (link)
- 2x Malm nachtkastje (link)
- 1x Malm 4 ladenkast (link)
- 2x Sultan Lodingen lattenbodem 80x200 (link)
- 1x Sultan Fagang matras 160x200 (link)
- 1x zelf samengestelde Pax kleerkast 200x236 met
------- 1x Pax malm schuifdeurpaar (link)
------- 7x pax plank (link)
------- 1x garderobekastelement (link)
------- 1x broekhanger (link)
------- 2x garderobekastelement (link)
------- 1x kledingroede (link)
------- 1x pax plank (link)
Of kan ik dit beter in de winkel zelf gaan vragen?Kalmthout ligt overigens binnen de max 25km voorbij de grens regel. Maakt het een verschil als ik de kleine stukken zoals nachttafeltjes, ladekast, de indeling van de pax kleerkast, lattenbodem, zelf vervoer, of kan ik het dan net zo goed als 1 partij laten leveren ?
Als ik alle gewichten correct heb opgeteld dan kom ik op een totaalgewicht van 427,7 kg.
Prijs thuistransport is op basis van gewicht inderdaad... afstand maakt niet uit..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:15 schreef Jack. het volgende:
Dan zou het 79 euro zijn. Is die prijs enkel afhankelijk van het gewicht en niet van de afstand?
Dan zal ik alles wel in Ikea BE moeten halen vrees ik, aangezien ik wel die eikenfineer wil hebben, maar in BE is oa de pax kleerkast een heel stuk duurder
Ford Focus 4 deursquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:21 schreef ferrari_rood het volgende:
ik weet niet wat voor auto je zelf hebt.
Maar de pax kast kon bij ons gewoon in de auto
(volvo s80 en ook in de skoda octavia)
Ah, dan heb ik daaroverheen gelezen. Bedankt voor je antwoordquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens de actievoorwaarden (op www.ikea.nl/paxactie) staat dat je deze half september per post toegestuurd krijgt...
Vorige week was er een PAX-actie. Dat hield in dat je bij een bepaald bedrag een tegoedpasje kreeg. Maar je kon ook voor 39 euro de PAX-kast thuisbezorgd krijgen ondanks aantal en gewicht (dat heb ik ook gedaan) uitgezonderd etagekosten. Nu geldt die actie niet meer. Ik weet niet hoe dat in BE zit en of zo een actie binnenkort weer gaat plaatsvinden. Daar kan misschien een willekeurige IKEA-medewerker, geheel belangloos en in hun vrije tijd (quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:15 schreef Jack. het volgende:
Dan zou het 79 euro zijn. Is die prijs enkel afhankelijk van het gewicht en niet van de afstand?
Dan zal ik alles wel in Ikea BE moeten halen vrees ik, aangezien ik wel die eikenfineer wil hebben, maar in BE is oa de pax kleerkast een heel stuk duurder
Die thuistransportactie gold alleen in Delluftquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vorige week was er een PAX-actie. Dat hield in dat je bij een bepaald bedrag een tegoedpasje kreeg. Maar je kon ook voor 39 euro de PAX-kast thuisbezorgd krijgen ondanks aantal en gewicht (dat heb ik ook gedaan) uitgezonderd etagekosten. Nu geldt die actie niet meer. Ik weet niet hoe dat in BE zit en of zo een actie binnenkort weer gaat plaatsvinden. Daar kan misschien een willekeurige IKEA-medewerker, geheel belangloos en in hun vrije tijd (![]()
) antwoord op geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |