Oh die lamp vond ik zo leuk alleen was hij veel te groot voor hier. Maar deze past dan prima.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:06 schreef Adelante het volgende:
NIEUW!:
[ afbeelding ]
en ook de IKEA PS MAKROS lamp komt in een kleinere variant
[ afbeelding ]
Voor meer nieuws zie persboekje oktober...
Vriendinnetje wil nu ook de kleine variant voor op de slaapkamerquote:Op donderdag 9 september 2010 08:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh die lamp vond ik zo leuk alleen was hij veel te groot voor hier. Maar deze past dan prima.
Heb jij aandelen bij IKEA, Bartus?quote:Op woensdag 8 september 2010 01:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
We kunnen 3 dingen doen met zo'n product;
1. Onderdelen bewaren, voor het geval een andere klant daar ook voor komt.
2. Kijken of we van een andere kleur nog een onderdeel hebben, deze samenvoegen tot een 'compleet' product en verkopen via de koopjeshoek... (hoevaak wel al geen samengestelde artikelen in verschillende hebben verkocht)
3. Weggooien...
quote:Op donderdag 9 september 2010 20:02 schreef Stali het volgende:
[..]
Heb jij aandelen bij IKEA, Bartus?
Ja, maar om dan midden in de nacht zo fanatiek en serviceverlenend met je werk bezig te zijn voor je loontje. De meeste mensen zouden dit in hun vrije tijd toch niet doen en daarom vind ik het opmerkelijk.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
"Bartus" werkt bij IKEA, en dus weet ie dat soort dingen.
O ja, dat is een goed idee. Dan kunnen we hem makkelijk vinden met die grote badge met tekst "werknemer van de maand" (of in het zweeds?) en punthoedje in IKEA Delft.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:48 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, maar om dan midden in de nacht zo fanatiek en serviceverlenend met je werk bezig te zijn voor je loontje. De meeste mensen zouden dit in hun vrije tijd toch niet doen en daarom vind ik het opmerkelijk.
Bartus zou minstens IKEAwerknemer van het jaar moeten worden..
Hahaha nee, maar nog 's avonds bezig met school en dan af en toe fok gebruiken als sog...quote:Op donderdag 9 september 2010 20:02 schreef Stali het volgende:
[..]
Heb jij aandelen bij IKEA, Bartus?
Ik werk niet in Delftquote:Op donderdag 9 september 2010 20:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
O ja, dat is een goed idee. Dan kunnen we hem makkelijk vinden met die grote badge met tekst "werknemer van de maand" (of in het zweeds?) en punthoedje in IKEA Delft.
Voor de duidelijkheid, het was absoluut geen kritiek he? Ik vond het alleen opmerkelijk.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahaha nee, maar nog 's avonds bezig met school en dan af en toe fok gebruiken als sog...
Hahah dank jequote:Op donderdag 9 september 2010 22:40 schreef Stali het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, het was absoluut geen kritiek he? Ik vond het alleen opmerkelijk.
En ik vind dat je eigenlijk minstens medewerker van de maand moet worden bij IKEA. Je post heel bedreven en eerlijk en dat in je vrije tijd.
Op Kinderland hebben we nog een pluche dierenarts-koffer, maar verder komen we volgensmij niet meer nee.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:21 schreef Natalie78 het volgende:
Hee, verkoopt Ikea geen items meer voor huisdieren?
Het "grid", ook wel door ons genoemd. Daar liggen alle stekkerdozen en netwerkkabels op. Hoop dat ze de stroom uit hadden geschakeld toen Minoes er over heen liep.quote:
Als je in de buurt van Den Haag woont kan je 1 gratis mee krijgen. Veel van mijn buren vonden de IKEA gids niet zo leuk om te ontvangen en hebben hem op de grond geflikkerd...quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:45 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
echt te leuk!
Maaaareh waar blijft mijn ikea gids nou!!!!!
Geniaaaaal!quote:
Ook leuk... in het CZM en dan een kat ergens hoog in de stellingquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:31 schreef Snarf het volgende:
[..]
Het "grid", ook wel door ons genoemd. Daar liggen alle stekkerdozen en netwerkkabels op. Hoop dat ze de stroom uit hadden geschakeld toen Minoes er over heen liep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |