Typische vrouwenreactie weer, hier help je TS natuurlijk niet mee. Volgens keer maar een schaar meenemen voor de zekerheid TS.quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:35 schreef NBT het volgende:
Zo vroeg een lolly willen eten? Gadverdamme!
Hebben kranten bezorgers sowieso niet een mesje bij voor het doorsnijden van de tyrips die om de kranten zitten??quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:37 schreef Rectum het volgende:
[..]
Typische vrouwenreactie weer, hier help je TS natuurlijk niet mee. Volgens keer maar een schaar meenemen voor de zekerheid TS.
Die laten we gewoon in het depot liggen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:40 schreef NBT het volgende:
[..]
Hebben kranten bezorgers sowieso niet een mesje bij voor het doorsnijden van de tyrips die om de kranten zitten??
Nee man, ik was al dik anderhalf uur wakker.quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:40 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja het is schokkend inderdaad. Net als de "klacht" van de TS.
Ik heb ook nog sleutels bij me. Om weer binnen te komen als ik klaar ben.quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:44 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee man, ik was al dik anderhalf uur wakker.![]()
@ DrDentz, ik heb nooit iets anders bij dan mijn fiets, telefoon, eventueel oordopjes, mn kleren en krantentas. Mijn depothouder telt altijd de kranten af voor iedereen, en als we haar 5 euries per maand geven steekt ze ook nog voor je in.
Opa.Bakkebaard, kanker alsjeblieft een eind op.
een lolly? Dachten ze dat je een kleuter was?quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:26 schreef Amoeba het volgende:
Mijn wekkertje ging om half 6 om aan te geven dat ik eens aan mn krantenwijk moest beginnen, ik kwam dus beneden en hoor het al. Die godsgruwelijke kankerregen was bezig.![]()
Ik dus maar door de regen gegaan etc. etc. Kom ik uiteindelijk bij de receptie van een of ander bedrijf om mn krantje af te leveren, krijg ik een lolly aangeboden. Nu had ik wel zin om even wat te schnabbelen onderweg naar huis, want ik was bijna klaar. Krijg ik dat kutpapiertje niet van die lolly af. Die dingen zitten altijd muurvast gedraaid. Ze zijn niet los te krijgen.
Niet nodig.quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb ook nog sleutels bij me. Om weer binnen te komen als ik klaar ben.
Ik mocht zelf wat pakken, en het is ja of nee, en ze hadden alleen maar spekjes en lolly's. Dus ik pakte maar een spekje en een lolly.quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:47 schreef najazeg het volgende:
[..]
een lolly? Dachten ze dat je een kleuter was?Ze hadden je wel beter een reep chocola mogen geven ofzo!
die valt met zijn neus in de boter.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:27 schreef trolololo het volgende:
Ben net voor nog 3 dagen mn krantenwijk kwijtheerlijk dat vervanger in regen moet lopen
1500 euroquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:28 schreef ecktebaas het volgende:
Mensen die werken![]()
Ik verdien 1500 euro met mijn uitkering en kan thuis blijven zitten
Eensch!\quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:28 schreef Chowi het volgende:
Lief dagboek...
Jezus, ik stootte gisteren mijn teen tegen een houten plint, daar ga ik toch ook geen topic over openen?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |