Correct, ik kan ook vaak zien wat omvang, ervaring en enige discomfort zijn bij de betreffende persoon.quote:Op maandag 23 augustus 2010 04:09 schreef Salvad0R het volgende:
Heb jij dat nooit dan?
Ik zie altijd direct aan iemand zijn armen met welke techniek hij zichzelf afsjort :S .
Er valt aan de opbouw van de spiermassa in de armen ook voldoende op te maken over de penismaat, zoals de kenner als jijzelf waarschijnlijk wel weet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 04:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Correct, ik kan ook vaak zien wat omvang, ervaring en enige discomfort zijn bij de betreffende persoon.
Klopt helemaal. Toevallig laatst nog op een lezing geweest in Finland bij een uitleg over diverse nieuwe technieken die zijn gevonden bij inboorlingen in het diepe wildernis van Papoea-Nieuw Guinea.quote:Op maandag 23 augustus 2010 04:17 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Er valt aan de opbouw van de spiermassa in de armen ook voldoende op te maken over de penismaat, zoals de kenner als jijzelf waarschijnlijk wel weet.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 04:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Toevallig laatst nog op een lezing geweest in Finland bij een uitleg over diverse nieuwe technieken die zijn gevonden bij inboorlingen in het diepe wildernis van Papoea-Nieuw Guinea.
Verbazend materiaal.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 04:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Toevallig laatst nog op een lezing geweest in Finland bij een uitleg over diverse nieuwe technieken die zijn gevonden bij inboorlingen in het diepe wildernis van Papoea-Nieuw Guinea.
Verbazend materiaal.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:06 schreef Maikuuul het volgende:
Twee Thaise honden voor je topic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijkquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |