abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 augustus 2010 @ 00:41:11 #1
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_85592804
Ik vond het hartstikke leuk :Y Zeker getroffen met het weer. En een hoop leuke acts kunnen zien. :D
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  maandag 23 augustus 2010 @ 00:42:50 #2
305701 Gochme
Goed van mij.
pi_85592843
Selah Sue :verliefd:
Goed van jou.
pi_85593163
Ik vond er geen reet aan. Gelukkig zijn we er weer een jaartje vanaf.
  maandag 23 augustus 2010 @ 00:54:29 #4
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_85593190
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 00:53 schreef Socios het volgende:
Ik vond er geen reet aan. Gelukkig zijn we er weer een jaartje vanaf.
HI-LA-RISCH!
pi_85593222
Ik vond het verschrikkelijk. De vrijdag was maar saai, statische acts, weinig performance. Die nacht heb ik niet geslapen dankzij de 24-uurs tent die de Subwoofer op voluit zet. Zelfs nog geprobeerd in de auto op het parkeerterrein te slapen, maar dat lukte ook niet. Zaterdag naar huis gereden om te slapen, 's avonds weer terug voor LCD Soundsystem. Zaterdag op zondag weer niet geslapen en maar meteen naar huis gegaan.

Nee, nooit meer een festival met tentjes voor mij.

Eerdere jaren had ik niet zo'n last van het lawaai, dit jaar was het zelfs met oordopjes niet uit te houden
We'll keep on whispering our mantras.
pi_85593228
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 00:54 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

HI-LA-RISCH!
:')
pi_85593268
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 00:55 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik vond het verschrikkelijk. De vrijdag was maar saai, statische acts, weinig performance. Die nacht heb ik niet geslapen dankzij de 24-uurs tent die de Subwoofer op voluit zet. Zelfs nog geprobeerd in de auto op het parkeerterrein te slapen, maar dat lukte ook niet. Zaterdag naar huis gereden om te slapen, 's avonds weer terug voor LCD Soundsystem. Zaterdag op zondag weer niet geslapen en maar meteen naar huis gegaan.

Eerdere jaren had ik niet zo'n last van het lawaai, dit jaar was het zelfs met oordopjes niet uit te houden
Ik snap sowieso niet waarom dat geluid altijd zo fucking hard moet. Gelukkig heb ik goede op maat gemaakte oordopjes, maar echt, kan het niet wat zachter?
pi_85593271
quote:

volgend jaar wil ik je kaartje wel dan.. ;(
pi_85593287
Juicyhil, was jouw vriendin afgelopen week in Eindhoven?
  maandag 23 augustus 2010 @ 01:00:35 #10
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_85593358
quote:

Dam, ga dan niet naar zoiets als lowlands. Dit is toch altijd. Trouwens hoe komt het dat jullie al thuis zijn? morgen gaat de camping toch pas dicht?
  maandag 23 augustus 2010 @ 01:02:16 #11
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_85593396
quote:

Ik sliep zelf op camping 1, precies achter de Grolsch tent die ook tot in de late uren door ging. Maar ik sliep heerlijk. Sterker nog, nog nooit zo goed op een festival geslapen.
  maandag 23 augustus 2010 @ 01:02:36 #12
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_85593405
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 01:00 schreef Bill_E het volgende:

[..]

Dam, ga dan niet naar zoiets als lowlands. Dit is toch altijd. Trouwens hoe komt het dat jullie al thuis zijn? morgen gaat de camping toch pas dicht?
Ik moet morgen weer gewoon werken.
pi_85593407
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 00:57 schreef Socios het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet waarom dat geluid altijd zo fucking hard moet. Gelukkig heb ik goede op maat gemaakte oordopjes, maar echt, kan het niet wat zachter?
Het is vooral de batterij subwoofers die zo doordreunen over heel het terrein. Maak van de 24-uurstent een Silent Disco en alles is weer koek en ei zou ik zeggen.

quote:
Op maandag 23 augustus 2010 01:00 schreef Bill_E het volgende:

[..]

Tja, het was mijn vierde keer. Eerdere jaren sliep ik best okay en kon ik de 3 dagen makkelijk door komen. Nu was ik op vrijdag al gebroken. Wie weet gaat die 24-uurs tent ieder jaar wel harder :P.

Naar huis gaan kan trouwens ook als de camping nog open is ;).
We'll keep on whispering our mantras.
  maandag 23 augustus 2010 @ 01:05:04 #14
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_85593472
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 01:02 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Het is vooral de batterij subwoofers die zo doordreunen over heel het terrein. Maak van de 24-uurstent een Silent Disco en alles is weer koek en ei zou ik zeggen.
Ik denk dat zo een silent disco niet echt zal bijdragen aan de sfeer.

Maar goed, als je op een festival camping staat, dan kun je van tevoren weten dat je er niet voor je rust hoeft te staan. En daarbij is camping 7 al een stuk rustiger.
pi_85593945
The National O+
Prachtig _O_
pi_85594756
Holy Fuuuuck!!
Doe eens lief!
pi_85595019
Ed Rush was fucking geniaal...

en een dikke lol @ het klapstuk met Kees van Hondt...wat een gekkenhuis was dat zeg :p
People assume too much.
pi_85595037
Ik vond de Bratwursten-stand toch wel 1 van de hoogtepunten dit jaar.
pi_85595395
fantastisch!! Net thuis... zijn om 3 uur weggereden ... superfestival... sfeer was geweldig, en Miike Snow helemaal :D
pi_85595924
quote:

Ga dan ook niet zo dicht bij de 24uurs tent staan :')
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_85596582
Ik heb het ook erg naar mijn zin, gehad, heb redelijk kunnen slapen op de caravancamping, welk in een tentje trouwens.
Ik heb niet zo gek veel gezien, maar dat doe ik nooit op Lowlands, LCD soundsystem was wel leuk, en Snow Patrol vond ik ronduit supergoed.

Vandaag lekker nog een dagje vrij, om een beetje uit te garen
pi_85596624
Het lijkt trouwens wel alsof ik 4 weken ben weggeweest, dit heb ik nu meer dan anders.
  maandag 23 augustus 2010 @ 09:42:19 #23
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_85597309
Het was weer tof!! Volgende jaar weer .:)
  maandag 23 augustus 2010 @ 11:04:04 #24
177242 Irien
Innit though
pi_85599197
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 00:57 schreef Socios het volgende:

[..]

Op donderdag was 's nachts ook ene ferme basdreun van de 24-uurstent... om 05.00 ofzo... toen baalde ik ook ff. Maar sliep op Camping 2, dus dan kun je dat verwachten. Ik neem sinds 2 jaar disco oordopjes mee voor bij optredens, heb ze niet altijd nodig gehad, maar vaak wel! Voor mij kan het ook wel tikkie zachter...

Wel intens genoten van Lowlands uiteraard *O*
Hoogtepunten

Mumford and Sons O+ ontroerend en opzwepend tegelijk
Queens of the Stone Age *O* daar dus met die oordopjes keihard op staan swingen en headbangen
Air, live heel goed,... dromerig, lief, tripmuziek, analoge synthesiser ^O^ .... "do you speak french?" :')
Placebo
Selah Sue / Ok Go (tweede halfuur dan, eerste saai)
Between the click of the light and the start of the dream
pi_85599389
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 01:02 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

[..]

Tja, het was mijn vierde keer. Eerdere jaren sliep ik best okay en kon ik de 3 dagen makkelijk door komen. Nu was ik op vrijdag al gebroken. Wie weet gaat die 24-uurs tent ieder jaar wel harder :P.

Naar huis gaan kan trouwens ook als de camping nog open is ;).
Welke camping sliep je dan?? Er een silent disco van maken vind ik wel een goeie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')