HI-LA-RISCH!quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:53 schreef Socios het volgende:
Ik vond er geen reet aan. Gelukkig zijn we er weer een jaartje vanaf.
Ik snap sowieso niet waarom dat geluid altijd zo fucking hard moet. Gelukkig heb ik goede op maat gemaakte oordopjes, maar echt, kan het niet wat zachter?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:55 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik vond het verschrikkelijk. De vrijdag was maar saai, statische acts, weinig performance. Die nacht heb ik niet geslapen dankzij de 24-uurs tent die de Subwoofer op voluit zet. Zelfs nog geprobeerd in de auto op het parkeerterrein te slapen, maar dat lukte ook niet. Zaterdag naar huis gereden om te slapen, 's avonds weer terug voor LCD Soundsystem. Zaterdag op zondag weer niet geslapen en maar meteen naar huis gegaan.
Nee, nooit meer een festival met tentjes voor mij.
Eerdere jaren had ik niet zo'n last van het lawaai, dit jaar was het zelfs met oordopjes niet uit te houden
volgend jaar wil ik je kaartje wel dan..quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:55 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik vond het verschrikkelijk. De vrijdag was maar saai, statische acts, weinig performance. Die nacht heb ik niet geslapen dankzij de 24-uurs tent die de Subwoofer op voluit zet. Zelfs nog geprobeerd in de auto op het parkeerterrein te slapen, maar dat lukte ook niet. Zaterdag naar huis gereden om te slapen, 's avonds weer terug voor LCD Soundsystem. Zaterdag op zondag weer niet geslapen en maar meteen naar huis gegaan.
Eerdere jaren had ik niet zo'n last van het lawaai, dit jaar was het zelfs met oordopjes niet uit te houden
Dam, ga dan niet naar zoiets als lowlands. Dit is toch altijd. Trouwens hoe komt het dat jullie al thuis zijn? morgen gaat de camping toch pas dicht?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:55 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik sliep zelf op camping 1, precies achter de Grolsch tent die ook tot in de late uren door ging. Maar ik sliep heerlijk. Sterker nog, nog nooit zo goed op een festival geslapen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:55 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik moet morgen weer gewoon werken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:00 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Dam, ga dan niet naar zoiets als lowlands. Dit is toch altijd. Trouwens hoe komt het dat jullie al thuis zijn? morgen gaat de camping toch pas dicht?
Het is vooral de batterij subwoofers die zo doordreunen over heel het terrein. Maak van de 24-uurstent een Silent Disco en alles is weer koek en ei zou ik zeggen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom dat geluid altijd zo fucking hard moet. Gelukkig heb ik goede op maat gemaakte oordopjes, maar echt, kan het niet wat zachter?
Tja, het was mijn vierde keer. Eerdere jaren sliep ik best okay en kon ik de 3 dagen makkelijk door komen. Nu was ik op vrijdag al gebroken. Wie weet gaat die 24-uurs tent ieder jaar wel harderquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:00 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Dam, ga dan niet naar zoiets als lowlands. Dit is toch altijd. Trouwens hoe komt het dat jullie al thuis zijn? morgen gaat de camping toch pas dicht?
Ik denk dat zo een silent disco niet echt zal bijdragen aan de sfeer.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:02 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Het is vooral de batterij subwoofers die zo doordreunen over heel het terrein. Maak van de 24-uurstent een Silent Disco en alles is weer koek en ei zou ik zeggen.
Ga dan ook niet zo dicht bij de 24uurs tent staanquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:55 schreef NiteSpeed het volgende:
Op donderdag was 's nachts ook ene ferme basdreun van de 24-uurstent... om 05.00 ofzo... toen baalde ik ook ff. Maar sliep op Camping 2, dus dan kun je dat verwachten. Ik neem sinds 2 jaar disco oordopjes mee voor bij optredens, heb ze niet altijd nodig gehad, maar vaak wel! Voor mij kan het ook wel tikkie zachter...quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom dat geluid altijd zo fucking hard moet. Gelukkig heb ik goede op maat gemaakte oordopjes, maar echt, kan het niet wat zachter?
Welke camping sliep je dan?? Er een silent disco van maken vind ik wel een goeie!quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:02 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Het is vooral de batterij subwoofers die zo doordreunen over heel het terrein. Maak van de 24-uurstent een Silent Disco en alles is weer koek en ei zou ik zeggen.
[..]
Tja, het was mijn vierde keer. Eerdere jaren sliep ik best okay en kon ik de 3 dagen makkelijk door komen. Nu was ik op vrijdag al gebroken. Wie weet gaat die 24-uurs tent ieder jaar wel harder.
Naar huis gaan kan trouwens ook als de camping nog open is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |