Ik vond ze dit jaar minderquote:
Ja, maar Mike was ook veel te groot voor ze. Ze hadden ze veel beter in zo'n container bij de Converse Compound kunnen zetten. Daar komen ze veel beter tot hun recht.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik vond ze dit jaar minder
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
over surprise-acts gesproken: wat was nu eigenlijk de afsluiter van de Lima vrijdag ipv Eli Reed? Heb nog even gekeken, maar geen idee waarnaar.
quote:
Heb ik volgens mij ook nog ff gezien. Nederlandstalig iets toch?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
over surprise-acts gesproken: wat was nu eigenlijk de afsluiter van de Lima vrijdag ipv Eli Reed? Heb nog even gekeken, maar geen idee waarnaar.
Dan was het waarschijnlijk dezelfde en ben ik ook om dezelfde reden weer vertrokken. Geen idee wat het was, in het mobiele blokkenschema stond nog een TBA of iets in die richting toen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Weet het niet meer zo precies, het klonk me iets te klezmer om te blijven luisteren.
Had jij trouwens niet een platte pet op?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dank U! Ik ga er zeker niets van 'kopen'
that was probably mequote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Had jij trouwens niet een platte pet op?
Herinner me nu dat ik daar iemand zag langslopen en dacht hey, die heb ik ooit eens gezien op fok. Toen bedacht ik me zelfs dat jij het wel eens kon zijn. En toen zag ik je niet meer.
quote:
Stimmt. Zat pal naast je bij De jeugd buiten de Bravo in 200...5.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Had jij mij met geblesseerde vriendin trouwens niet een paar jaar geleden gespot?
Immerfalende Sack-Noobie-meet
Ja. Dat hebben ze gespeeld. Volgens de recensies was dat ook het enige nummer waar naar uitgekeken werd. Rest was niet boeiend.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:12 schreef very het volgende:
Iemand trouwens nog naar Graffiti6 geweest? Ik vind dat nummer "stare into the sun" van hun wel lekker, maar ik trok het niet om daar zoveel nummers op te wachten, want de rest is helemaal kut (live al helemaal).
iemand enig idee of ze dat nummer uberhaupt nog gespeeld hebben??
Daar kan ik me dan ook 100% in vinden...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:10 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja. Dat hebben ze gespeeld. Volgens de recensies was dat ook het enige nummer waar naar uitgekeken werd. Rest was niet boeiend.
Man, ik heb me op de camping 10 keer zoveel vermaakt als op het festivalterreinquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:32 schreef ranja het volgende:
Camping overdagWat heb je daar dan te zoeken
Hoeee kan dat dan? Wat deed je op de camping danquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:02 schreef MaartenVanRossum het volgende:
[..]
Man, ik heb me op de camping 10 keer zoveel vermaakt als op het festivalterrein
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:51 schreef Mone het volgende:
[..]
Hoeee kan dat dan? Wat deed je op de camping dan?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:51 schreef Mone het volgende:
[..]
Hoeee kan dat dan? Wat deed je op de camping dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |