Klopt, maar het feit dat het afgezaagd is, en half nederland hem heeft, en verder geen woord latijns snapt, is het wel sneu.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:08 schreef Olle. het volgende:
[..]
de spreuk zelf is opzich niets mis mee..
The Boondock Saintsquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:08 schreef ukga het volgende:
In Nomine Patri et fili et spiriti sanctidas nog ergens (wel goede film overigens Boondock saints)
Ik worstel en kom bovenquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik heb geen gymnasium gedaan, omdat overbodig.
Dus komt die vertaling nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roses are red, violets are blue and oranges are orange :D
Gerelateerde Mysteryland klacht dusquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:10 schreef strontboer het volgende:
[..]
The Boondock Saints![]()
Headhunterz
Luctor et emergo mag je toch echt wel kennen, Latijn of geen Latijnquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik heb geen gymnasium gedaan, omdat overbodig.
Dus komt die vertaling nog?
Zeker met zoveel foutenquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:08 schreef ukga het volgende:
In Nomine Patri et fili et spiriti sanctidas nog ergens (wel goede film overigens Boondock saints)
Ik worstel en kom boven.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:10 schreef BigBif het volgende:
k kan echt voor geen meter latijns, dus help!
En als je 'm niet kent, kent onze beste Google 't welquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:11 schreef padlarf het volgende:
[..]
Luctor et emergo mag je toch echt wel kennen, Latijn of geen Latijn
Carpe Diem > Memento Moriquote:
Een mens pist niet in de wind?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:13 schreef Xenomaniac het volgende:
Homo sapiens non urinat in ventum.
Over de volle breedte van mijn imposante rug.
Dus ik had hem bijna goed?quote:
Hij probeert Mike Tyson in te halen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:16 schreef ukga het volgende:
Wat dan weer wel een bazentattoo is;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Melvin Manhoef die een lijst op zijn buik bijhoudt hoevel K.O.'s ie gemaakt heeft
![]()
Ik wilde die ook, maar ik was niet breed genoeg. Nu word ik elke keer voor flikker uitgemaakt op 't strand.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:13 schreef Xenomaniac het volgende:
Tyson had 44 K.o.'s gemaaktquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:17 schreef padlarf het volgende:
[..]
Hij probeert Mike Tyson in te halen?
Goed zo.quote:
Ik heb WHY op mijn lul staan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:19 schreef AceOfDubs het volgende:
Ik heb het ooit eens overwogen, zo'n spreuk in het Latijn te laten tatoeëren.. Het zou dan ook "Carpe Diem" worden, omdat dat naar mijn mening toch wel een zeer goede levensovertuiging is.
Toch maar vanaf gezien, er paste alleen de "Carp" op m'n penis
Die Anne, met der tattooquote:Morgenochtend (om 10 uur ) ga ik mn eerste tattoo laten zetten, en géén zorgen ik heb het al meermalen gecontroleerd en laten controleren, maar wil toch nog even om écht 100% zeker te zijn van jullie horen wat Alis Volat Propriis betekend. Gelieve niet op te zoeken op google oid, maar ik ben juist op zoek naar mensen die latijns kunnen/kennen.
Natuurlijk weet ik zelf de betekenis, maar om te zorgen dat mensen niet beinvloed worden.. even zo.
Dus.. Wát betekend Alis Volat Propriis?
Jullie helpen me hier heel erg mee, alvast bedankt!!
groetjes,
Anne.
Als dom pauperwijf wat nooit verder dan der vmbo kappersopleiding is gekomenquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:24 schreef tho_Omas het volgende:
Ik heb vooral moeite met vrouwen met een papyrushuid die beklad zijn met Chinees geschrift. Hoe moeten wij westerlingen de boodschap interpreteren als wij haar niet kunnen lezen.
De taal Latijn uit een film kennenquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:08 schreef ukga het volgende:
Headhunterz!!quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:10 schreef strontboer het volgende:
[..]
The Boondock Saints![]()
Headhunterz
het leukste nog is dat die mensen vaak een kansloos kut leven hebben vol met sleur en dwangmatigheden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:40 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Terechte klacht trouwens, vooral het gebruiken van de woorden 'Carpe Diem' komt vaak voor.
Ik zie vaak betekend staan, maar het is gewoon betekent.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:44 schreef ssebass het volgende:
Ik zie vaan latijns staan, maar het is gewoon latijn. Waarom nemen mensen een tattoo waarvan ze zelf niet eens weten wat het betekend. Bij die mensen zou je gewoon heel iets anders moeten neerzetten.
Beiden waren op het niet genoemde festival aanwezigquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:40 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Headhunterz!!
B-Front
Terechte klacht trouwens, vooral het gebruiken van de woorden 'Carpe Diem' komt vaak voor.
Ik weet het, maar ik doe het gewoon van nature fout....quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:46 schreef Gochme het volgende:
[..]
Ik zie vaak betekend staan, maar het is gewoon betekent.
Het is Latijn.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:53 schreef grindfreakje het volgende:
Ach latijns klinkt vaak wel moooier, liever dat dus dan dat ze het in het engels erop zetten:
Slotje --> Acta est fabula
Maar inderdaad did soor mensen kunnen net zo goed Asinus op hun voorhoofd zetten.
Toch blijft het raar dat zoveel paupers dat vinden.quote:
Hoezo "vinden" ?quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:00 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Toch blijft het raar dat zoveel paupers dat vinden.
Jij verward het begrip ''erfelijke macht'' weer eens met je waanbeelden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:01 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Hoezo "vinden" ?
Zou jij erfelijke macht accepteren?
Jij zou verantwoordelijkheid nemen voor de zoon van je zoon?
Je kan nooit weten wat voor tyfusdebieltje dat wordt, dus het is per definitie een achterlijk concept.
Que ?!quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:04 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Jij verward het begrip ''erfelijke macht'' weer eens met je waanbeelden.
Ja, want grieken zijn bazen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:03 schreef linpunt het volgende:
In het grieks dan.. Mag dat wel op mijn binnenarm?
Ἐγώ εἰμι τὸ φῶς τοῦ κόσμου· ὁ ἀκολουθῶν ἐμοὶ οὐ μὴ περιπατήσῃ ἐν τῇ σκοτίᾳ, ἀλλ᾿ ἕξει τὸ φῶς τῆς ζωῆς.
Gast? Jij verward?quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:04 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Jij verward het begrip ''erfelijke macht'' weer eens met je waanbeelden.
Nee jij, paapse orangistquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:05 schreef Salvad0R het volgende:
Oh hij kan er intellectueel gezien geen overwinning uit slepen, dus gooit hij het maar over de boeg van oppervlakkige minachting.
Fuck jou, Third Mark, en alle Koningsgezinde Faggots met jou .
Iets Grieks wel, dit niet. Bijbelteksten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:03 schreef linpunt het volgende:
In het grieks dan.. Mag dat wel op mijn binnenarm?
Ἐγώ εἰμι τὸ φῶς τοῦ κόσμου· ὁ ἀκολουθῶν ἐμοὶ οὐ μὴ περιπατήσῃ ἐν τῇ σκοτίᾳ, ἀλλ᾿ ἕξει τὸ φῶς τῆς ζωῆς.
Staatshoofden die van jongs af aan weten dat ze staatshoofd zullen worden en daar ook een opleiding voor krijgen met een kabinet van intellectuelen eromheen > De meerderheid van het vooral debiele volk op een stel populisten laten stemmen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:05 schreef Salvad0R het volgende:
Oh hij kan er intellectueel gezien geen overwinning uit slepen, dus gooit hij het maar over de boeg van oppervlakkige minachting.
Fuck jou, Third Mark, en alle Koningsgezinde Faggots met jou .
Bijbeltekst is nice als het wat met je te maken heeft. Sowieso goeie bijbelteksten, want dan is het net een heel lief klein gedichtje..quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:12 schreef Nobu het volgende:
[..]
Iets Grieks wel, dit niet. Bijbelteksten.
Oneens. Wegens nonsens.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Staatshoofden die van jongs af aan weten dat ze staatshoofd zullen worden en daar ook een opleiding voor krijgen met een kabinet van intellectuelen eromheen > De meerderheid van het vooral debiele volk op een stel populisten laten stemmen.
Ik ben wel benieuwd waarom jij vindt dat deze tekst iets met jou te maken heeft.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:15 schreef linpunt het volgende:
[..]
Bijbeltekst is nice als het wat met je te maken heeft. Sowieso goeie bijbelteksten, want dan is het net een heel lief klein gedichtje..
Dat is een te persoonlijk verhaal voor de klaagbaakquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:19 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd waarom jij vindt dat deze tekst iets met jou te maken heeft.
Ken je voetballer Jonathan Legear?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:07 schreef luckass het volgende:
Met de terugkomst van KLB zal ik maar meteen een kwaliteitstopic openen.
Deze klacht speelt zich af op zaterdag j.l., waar ik op een niet nader te noemen festival aanwezig was.
Plotseling viel mijn oog op een breed geschouderd figuur met op zijn borst de tatoeage: Luctor et Emergo.
Aangezien alle FOK!kers gymnasium hebben gedaan hoef ik de betekenis niet uit te leggen.
Waarom proberen dit soort figuren nog enige vorm van intelligentie uit te stralen terwijl dat toch een kansloze missie is.
Wat staat er überhaupt?quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:05 schreef Jenglejack het volgende:
[ afbeelding ]
Het ergste is wanneer ze nog fout gespeld zijn ook
PS; Hayden (met lang haar) is sexy.
Ik snap hem!quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:13 schreef Xenomaniac het volgende:
Als je een fatsoenlijke opleiding had gevolgd had je geweten dat urinare helemaal geen Latijn is.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:53 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ik snap hem!![]()
En ik kom van het VMBO!
Dat zijn dan wel weer de grappige uitsprakenquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:13 schreef Xenomaniac het volgende:
We kunne niet allemaal elite zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:59 schreef Nobu het volgende:
[..]
Als je een fatsoenlijke opleiding had gevolgd had je geweten dat urinare helemaal geen Latijn is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |