Dan red je het misschien in 20 seconden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ben in een halve minuut op dat plein vanaf mn huis, waarom zou ik met de auto gaan
Onmogelijk met die drukte.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:38 schreef 058-AntiFries het volgende:
[..]
Dan red je het misschien in 20 seconden.
Met alleen al naar de auto toe lopen ben ik al die 20 seconden kwijt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:40 schreef 058-AntiFries het volgende:
[..]
Hummertje aanschaffen en moet je eens kijken of je het red in 20 seconden of niet.
Of om de auto.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
Met alleen al naar de auto toe lopen ben ik al die 20 seconden kwijt.
Ik hef 'm nog niet uutpakt weest wel.quote:
Nee, dat mijd ik altijd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:55 schreef neen het volgende:
Gaan er nog mensen naar Heerenveen dit weekeinde?
Ik geloof je niet.quote:
Singing Heerenveenquote:
Gaan fut juhquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:02 schreef neen het volgende:
[..]
Singing Heerenveen
Heerenveen 'sc
And wie kom from de nort going ol de wee
Als ik een auto had. En in de buurt woonde.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:49 schreef Alexxxxx het volgende:
18 september is er de BB puzzelrit, dit jaar rondom Jubbega. Als er mensen zijn die interesse hebben mee te doen, PM me ff, dan stuur ik je de link waar je je op kunt geven
Grapke? of bist serieus bezig ofsu?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:02 schreef neen het volgende:
[..]
Singing Heerenveen
Heerenveen 'sc
And wie kom from de nort going ol de wee
je kunt bijrijderen en meerijden onderweg hier naar toe.. twee equipes uit regio arnhem-nijmegen, op zijn minst...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als ik een auto had. En in de buurt woonde.
Doen er meer BMW's mee ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je kunt bijrijderen en meerijden onderweg hier naar toe.. twee equipes uit regio arnhem-nijmegen, op zijn minst...
ja met onbekenden meerijden, dank je koekoek.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je kunt bijrijderen en meerijden onderweg hier naar toe.. twee equipes uit regio arnhem-nijmegen, op zijn minst...
Mag ik met jou meerijden?quote:
ze zijn allemaal getrouwdquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja met onbekenden meerijden, dank je koekoek.
het is een zeer gevarieerd wagenpark wat meedoet, is geen merkgebonden eventquote:
Ik houd die datum even in gedachtenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze zijn allemaal getrouwd![]()
[..]
het is een zeer gevarieerd wagenpark wat meedoet, is geen merkgebonden event
Hij leent de leenauto uit de familie wel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:26 schreef neen het volgende:
Lolz volgens mij kan hij niet eens rijden
De enige hequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hij leent de leenauto uit de familie wel.
Jij krijgt hele rare beelden van Friezenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De enige he![]()
16 auto's in de familie, alle 16 kapot en maar 1 leenauto![]()
*veeg me op
yupquote:
16 auto's bij mij en mn broer he?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De enige he![]()
16 auto's in de familie, alle 16 kapot en maar 1 leenauto![]()
*veeg me op
Er wordt niet met eten gegooidquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:31 schreef Alexxxxx het volgende:
het eten na de tijd zal wel weer het leukst zijn, meestal zo bij BB evenementen
Krijgt?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jij krijgt hele rare beelden van Friezen![]()
Natuurlijk ik ben ook fries hequote:
het is geen fok crew meetquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:33 schreef justmattie het volgende:
[..]
Er wordt niet met eten gegooid
Jij bent Gelderlander nu.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Natuurlijk ik ben ook fries he
Nee.quote:
Oke, omdat je de Oldehove mooi vindt, Liwwadder.quote:
Post je ook al in dat topic?quote:
Heb je al een poster voor me?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:58 schreef justmattie het volgende:
[..]
Oke, omdat je de Oldehove mooi vindt, Liwwadder.
Maar natuurlijk geen succes.quote:
De Oldehove was dicht gister. Ik was gister namelijk bij het stadskantoor die ernaast zit.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb je al een poster voor me?
in de oldehove hebben ze het over de stad, en in het arnhem topic niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:18 schreef justmattie het volgende:
Ik snap niks van die zin, maar dat kan aan mij liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Die zijn nog erger allemaal incest daarquote:
In mijn deel neitquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zijn nog erger allemaal incest daar
Je weet dat mn exschoonfamilie in jouw deel woontquote:
Die huisbaas van jou en z'n vrouw zijn stiekem familie van elkaarquote:
In het verkeerde deel van Elst ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat mn exschoonfamilie in jouw deel woont
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:34 schreef neen het volgende:
Schopte cambuur ze er maar zo makkelijk in
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:10 schreef TwisterNederland het volgende:
Tijd voor wat slaapgenot
Tot morgen
Lekker slapen dan maarquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:10 schreef TwisterNederland het volgende:
Tijd voor wat slaapgenot
Tot morgen
Meneer Ensafquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:28 schreef Ensaf het volgende:
Wie ben ik dan om niet te gaan slapen?
Mjahquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik was eerder!
wie is die dude die je tieten wil zien btw
?? Welk filmpje? Ik snap er nu niks meer van hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Mja, maar heb je dat filmpje gezien?damn
zijn onderschrfit is iets met 'filmpje van mijn moeder' of zo? klk daar eens opquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
?? Welk filmpje? Ik snap er nu niks meer van hoor
Boh dat filmpje kon ik al. Mag hopen voor hem dat dat niet echt zn ma isquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zijn onderschrfit is iets met 'filmpje van mijn moeder' of zo? klk daar eens ophij komt zelf ook in het filmpje voor
Dat is wel echt m'n maquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh dat filmpje kon ik al. Mag hopen voor hem dat dat niet echt zn ma is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |