Jij hebt vast ook een hele stapel treinkaartjes liggenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:17 schreef Socios het volgende:
Inderdaad. Puur om te ´patsen´. Net als van dat tuig met Lowlandsbandjes om hun arm heen van de afgelopen jaren.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jij hebt vast ook een hele stapel treinkaartjes liggen
Ik heb als ik Zwitserland inrij al een paar keer gehad dat ze het achterkantje er af trekken en dan aan me geven, en dus moet ik het "on the spot" op de ruit plakken. Maar ze komen er vrij makklelijk af en dan kun je ze door verkopen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:19 schreef Symphonic het volgende:
Ik plak dergelijke dingen nooit op mijn raam, heb ik echt een verschrikkelijke hekel aan.
Als er zoiets voor mijn raam moet, maak ik het vast met een plakbandje
dat is ook zonde om het niet te doen. Ik vind het nogal wat geld dat ze er voor durven te vragen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb als ik Zwitserland inrij al een paar keer gehad dat ze het achterkantje er af trekken en dan aan me geven, en dus moet ik het "on the spot" op de ruit plakken. Maar ze komen er vrij makklelijk af en dan kun je ze door verkopen.
Inderdaad, 60 euro nu geloof ik(?). Ik heb de mijne voor 20 euro. Als ik vakantie in Zwitserland zou hebben zou ik het niet zo heel erg vinden. Maar ik rij alleen maar een stukje door Zwitserland om naar Italie te gaan. Dan vind ik het te gortig en koop dus een vignet op Marktplaats.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is ook zonde om het niet te doen. Ik vind het nogal wat geld dat ze er voor durven te vragen.
Prijzen: Autobahnvignet Oostenrijk/ Zwitserlandquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Inderdaad, 60 euro nu geloof ik(?). Ik heb de mijne voor 20 euro. Als ik vakantie in Zwitserland zou hebben zou ik het niet zo heel erg vinden. Maar ik rij alleen maar een stukje door Zwitserland om naar Italie te gaan. Dan vind ik het te gortig en koop dus een vignet op Marktplaats.
Ik heb geen vignet nodig om met mijn auto de ogen van de buurman uit te steken....quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:17 schreef o.us het volgende:
Nou en? Heb je geen auto ofzo dat jij dat gevoel niet hebt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |