Van die duw krijg je geen gebroken neus.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:12 schreef Netsplitter het volgende:
Die smerig??
Vond die duw van die Utrechter achterbakser.
Utrechter? Een puber uit Belgie bedoel je.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:12 schreef Netsplitter het volgende:
Die smerig??
Ook goed.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:14 schreef BII het volgende:
[..]
Utrechter? Een puber uit Belgie bedoel je.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:21 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Nee idd, hij gaf geen elleboog!
Beeldmateriaal?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoel dat niet toen hij met zijn pink in het gezicht van Klavan kwam, bij die 2e goal deelt hij toch echt wel een elleboog uit.
Die is niet bestraft toch? Dus eventueel kan de KNVB dat nog gaan onderzoeken en hem alsnog schorsen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:12 schreef Netsplitter het volgende:
Die smerig??
Ga weg man.. Dat was helemaal geen elleboog, hij viel zelf..quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoel dat niet toen hij met zijn pink in het gezicht van Klavan kwam, bij die 2e goal deelt hij toch echt wel een elleboog uit.
Eens. maar deze was toch wel terechttquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:38 schreef Paul-89 het volgende:
Demouge doet dat al jaren maar wordt nog te weinig keren bestraft, goede zaak dus dat de scheids het gezien heeft.
Ja, want Mertsens weegt tenslotte wel 25 kilo, als je dat al niet kan hebben...quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:12 schreef Netsplitter het volgende:
Die smerig??
Hij plant recht zijn elleboog in zijn gezicht en daarna maakt hij zich pas breed om de bal te ontvangen. Regelmatig zie je dat iemand zijn arm strekt en vervolgens de tegenstander raakt ter hoogte van zijn elleboog, In dit geval maakt Demouge zo'n beetje de scherpste hoek die je kunt maken met je elleboog, niets iets waar je jezelf breed mee maakt, maar wel waar je de hardste klappen mee kan uitdelen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:54 schreef Moonlighter het volgende:
Ik denk niet dat het een bewuste elleboog was
Demouge wilt zich breed maken, en die verdediger krijgt vervolgens ongelukkig een elleboog in het gezicht
quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:54 schreef Moonlighter het volgende:
Ik denk niet dat het een bewuste elleboog was
Demouge wilt zich breed maken, en die verdediger krijgt vervolgens ongelukkig een elleboog in het gezicht
Origineel.quote:
Oh wacht even ik zie nu pas dat het een iemand gequote hebt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:22 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Origineel.
Plus inderdaad, uit voorgaande reacties samen met de commentator en de scheidsrechter blijk dat ik het als enigste vind.
Probeer eens al je intellect aan te wenden die je nog niet eerder hebt geëtaleerd in dit topic.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:26 schreef Piebe het volgende:
[..]
Oh wacht even ik zie nu pas dat het een iemand gequote hebt.![]()
Vond je het nu wel een elleboog of niet?
Ik vond het wel een elleboog.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:28 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Probeer eens al je intellect aan te wenden die je nog niet eerder hebt geëtaleerd in dit topic.
Ik geef je een minuutje of 5-10, moet genoeg zijn. Kom jij eens met wat je denkt? Op zich ligt het voor de hand, maar he, ik doe mijn username (hihihahahohoho) eer aan.
Géwéldig, in 7 minuten. Jij komt er wel.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:35 schreef Piebe het volgende:
[..]
Ik vond het wel een elleboog.
Jij ook, denk ik nu.
Ach, 1 uit 2 is ook goed.quote:Tenzij je een verstokte Willem II supporter bent.
Sorry hoorquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:37 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Géwéldig, in 7 minuten. Jij komt er wel.
quote:Demouge drie duels geschorst
ZEIST - Frank Demouge van Willem II is voor drie duels geschorst. De afdeling Tuchtzaken van de KNVB strafte de spits maandag voor het uitdelen van een elleboogstoot aan FC Utrecht-speler Jan Wuytens, zondag in de Galgenwaard. Demouge kreeg bovendien een straf van één duel voorwaardelijk opgelegd.
FC Utrecht won het duel tegen Willem II met 3-0.
Via telegraaf.nl
Wat vond je er wel aan meevallen ? Of kijk jij puur naar de schade wat de elleboog aanricht ?quote:
Shit happens, hoeft niet meteen bewust te gebeurenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 02:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Moeten we ook afgebroken jukbeenderen als bewijsmateriaal leveren ofzo?
Maar hier was dat overduidelijk wel het geval. Dit was natuurlijk nooit alleen breed maken want alleen zijn linker elleboog zwaait heel bewust naar achteren. En pas ruim daarna komt de bal die hij probeert te controleren.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 02:18 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Shit happens, hoeft niet meteen bewust te gebeuren
Sterker nog: Mertens had vorige week al rood moeten krijgen toen hij NAC'er Jens Janse (ook al hinderlijk bezig) een elleboog gaf.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 02:41 schreef Zamsdoo het volgende:
[..]
Maar hier was dat overduidelijk wel het geval. Dit was natuurlijk nooit alleen breed maken want alleen zijn linker elleboog zwaait heel bewust naar achteren. En pas ruim daarna komt de bal die hij probeert te controleren.
Deze was goed gezien van de scheidsrechter, dat mag ook wel eens gezegd worden. Al vond ik dat Mertens er in de beginfase met die duw ook wel vanaf mocht worden gestuurd. Die duw/tik die hij daar uitdeelde aan Lampi sloeg ook helemaal nergens op want daar was de bal was daar al lang weg.
Nou een elleboog van Mertens ontvangen is ook een prestatie op zich... of kreeg ie hem in zijn maag...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 02:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sterker nog: Mertens had vorige week al rood moeten krijgen toen hij NAC'er Jens Janse (ook al hinderlijk bezig) een elleboog gaf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |