quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Schijnt de favo track van Roel te zijn. Niet doorvertellen!
Agree! super relaxt ditquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:19 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het echt een superchill nummer
quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:34 schreef Bol_Wan het volgende:
het duet met Triggerfinger is ook schitterend
Mooi iddquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:51 schreef -Hans- het volgende:
JAJAJAJAJA !!!! dit is mooiBroken Bells.
Yo !quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:55 schreef FlorentijnH het volgende:
goedenavondgoeie plaat net van broken bells
Dames en heren, daar is Janneke !quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:57 schreef Jannekje7 het volgende:
Avond!
* Jannekje7heeft gedanst en nu is dr hoofd heerlijk leeg en dr rug gekreukeld
Niet proberen te strijken, ik zeg het maar evenquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:57 schreef Jannekje7 het volgende:
Avond!
* Jannekje7heeft gedanst en nu is dr hoofd heerlijk leeg en dr rug gekreukeld
Dank u voor deze práchtige aankondiging!quote:
Oh, thanx voor de tip jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:02 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Niet proberen te strijken, ik zeg het maar even
Graag gedaan hoor! Heb ik geleerd van Riesquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:07 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dank u voor deze práchtige aankondiging!
[..]
Oh, thanx voor de tip ja
Ries is lievquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor! Heb ik geleerd van Ries
Hij is een topper inderdaad en heeft een goede smaak wat bier betreftquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:11 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ries is liev![]()
Heej, nu ben ik vrijgezel, kan ik echt daten met Ries![]()
![]()
Haha, nahhh, denk niet dat het echt wat zou worden hoorquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hij is een topper inderdaad en heeft een goede smaak wat bier betreft. Het liefdespaar uit de 3FM topic reeks
. Nice!
Je weet het inderdaad niet. Wie weet is er wel direct een klik! Geloof wel dat Ries niet veel heeft met 3FM dus dat is natuurlijk wel een lastig ietsquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:13 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Haha, nahhh, denk niet dat het echt wat zou worden hoor
Net als Roel en Bren, dat zou ook niet werken denk ik... (al hebben die elkaar nog nooit ontmoet, dus dat weet je nooit)
Hans, de Robert Ten Brik van het FOK!Forumquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je weet het inderdaad niet. Wie weet is er wel direct een klik! Geloof wel dat Ries niet veel heeft met 3FM dus dat is natuurlijk wel een lastig iets
Devil's Town. Ik vind die plaat zo vet !
Ohh, Ries en ik klikken heel goed hoor! We hebben al eens een hele middag zitten ouwehoeren op verschillende terrasjes in Den Bosch, was gezellig!quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je weet het inderdaad niet. Wie weet is er wel direct een klik! Geloof wel dat Ries niet veel heeft met 3FM dus dat is natuurlijk wel een lastig iets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |