we volgen straks gewoon Wes&Yo bij Koefnoenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:13 schreef Laysa het volgende:
Ik vind het eigenlijk gewoon beschamend dat ''volwassen'' mensen elkaar zo lopen te zieken...En voor wat???
Tis niet eens vermakelijk![]()
Laten we maar hopen dat er gauw een RLS met streams is en dat men eens gaat nadenken waar ze nu op dit moment mee bezig zijn
Wat denk je zelf? Dit gaat tijdens de volgende RLS gewoon door hoor..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:13 schreef Laysa het volgende:
Ik vind het eigenlijk gewoon beschamend dat ''volwassen'' mensen elkaar zo lopen te zieken...En voor wat???
Tis niet eens vermakelijk![]()
Laten we maar hopen dat er gauw een RLS met streams is en dat men eens gaat nadenken waar ze nu op dit moment mee bezig zijn
Ik weet het....dat maakt het niet minder beschamendquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Dit gaat tijdens de volgende RLS gewoon door hoor..
Best wel heroïsch en met het juiste snufje dramatiek. Ik hou er wel vanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm... en wat daar voor nodig is, zit niet hier op dit piepkleine doorgeefluikje hé? Maar daar in het open veld waar de laatste der Trollen een vergeefse strijd voeren voor hun laatste bestaansrecht...!![]()
Hoe was die? té of..?
we wachten gewoon tot de volgende RLS komt en we kijken met zijn allen alleen als Disana ook weer meedoet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Best wel heroïsch en met het juiste snufje dramatiek. Ik hou er wel van
Die komt er niet meer. Vecht het dus maar lekker uit bij Mr. L'Oréal.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat denk je zelf? Dit gaat tijdens de volgende RLS gewoon door hoor..
Naar het zich laat aanzien heeft die betreffende Mr. L'Oréal geen vat meer op zijn Onderhonden die vrij naar keuze en voor de lol viewers schoppen..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die komt er niet meer. Vecht het dus maar lekker uit bij Mr. L'Oréal.![]()
ja we weten het niet...hij ziet hij er zo te zien nog fris uit zou je zeggen ,maar je ruik van verre het graf al hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:08 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Naar het zich laat aanzien heeft die betreffende Mr. L'Oréal geen vat meer op zijn Onderhonden die vrij naar keuze en voor de lol viewers schoppen..De vraag wordt dan vanzelf, wat wil die Ouwe nou eigenlijk?
Aandacht? Vooral veel aandacht?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:08 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Naar het zich laat aanzien heeft die betreffende Mr. L'Oréal geen vat meer op zijn Onderhonden die vrij naar keuze en voor de lol viewers schoppen..De vraag wordt dan vanzelf, wat wil die Ouwe nou eigenlijk?
PB is zo begaan met snoorie en droomd van..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha nee hoor.
Iedereen die mij kent weet dat je me voor een goeie rel zelfs 's nachts mag wakker maken, maar dit vermoeiende, voortslepende gekissebis heeft met een goede rel heel weinig te maken.
Jij loopt hier zeker nog niet zo lang mee hè..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:36 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
PB is zo begaan met snoorie en droomd van..
hahahah denk het ook PBquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij loopt hier zeker nog niet zo lang mee hè..
Daar hebben er wel meer last van op die chat.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:31 schreef Pearlbitch het volgende:
SeSeSeS krijgt een reprimande van Oop, omdat hij steeds over Beequeen begint. Oop vindt dat hij blijft hangen in hetzelfde verhaal en langdradig wordt
[ afbeelding ]
Daarom was hij zo rillerig. Teken aan de wand voor een alcoholverslaafde.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:47 schreef Pearlbitch het volgende:
En voor de statistici: dit is Oop's eerste alcoholische drankje vandaag
Yep Meis, ik lig ook in een deuk. Wat een losers zijn het daar toch ook.quote:
Echt hèquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep Meis, ik lig ook in een deuk. Wat een losers zijn het daar toch ook.
Yep hij is een man van zijn woord, recht door zee.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Back to BB UK.![]()
LOL is iemand ingelogd met beeequeen..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Back to BB UK.![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:15 schreef shomila het volgende:
Half fok gaat over oop volgens opaatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |