abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85738471
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 17:58 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Eigenlijk heeft dit helemaal niets met Opaatje te maken. Dit is oud zeer dat al is ontstaan tijdens De Gouden Kooi. Streamers en forummers vochten elkaar de tent uit, werden geband, startten eigen fora en kwamen vervolgens gewoon over en weer bij elkaar op bezoek om elkaar verrot schelden en oude koeien uit de sloot te halen.
Tijdens Studio Vlemmix ging het vrolijk verder en nu dus bij Opaatje en aanverwante streams/chats.
Het is erg sfeerbepalend, om niet te zeggen sfeerverziekend. Peter en Babs hebben er ook niet voor niets de brui aan gegeven.
Ergens heb je wel gelijk. Maar ik vraag me af waarom die mensen elkaar zo blijven zieken? Ik kwam graag op de chat van Peter en Babs, maar de lol is er echt goed af! En Snorremans heeft daar zeker aan bijgedragen door zijn gescheld en getier op zijn eigen chat.
Daarom zei ik afgelopen week op de chat van Peter ook dat ik vertrek als bepaalde personen verschijnen, ik heb gewoon geen zin in dat eeuwige geouwehoer!
  donderdag 26 augustus 2010 @ 18:20:17 #152
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_85738967
quote:

[..]

Eigenlijk heeft dit helemaal niets met Opaatje te maken. Dit is oud zeer dat al is ontstaan tijdens De Gouden Kooi. Streamers en forummers vochten elkaar de tent uit, werden geband, startten eigen fora en kwamen vervolgens gewoon over en weer bij elkaar op bezoek om elkaar verrot schelden en oude koeien uit de sloot te halen.
Tijdens Studio Vlemmix ging het vrolijk verder en nu dus bij Opaatje en aanverwante streams/chats.
Het is erg sfeerbepalend, om niet te zeggen sfeerverziekend. Peter en Babs hebben er ook niet voor niets de brui aan gegeven.
Wat een héérlijke tijd was dat!! *O* Ik kan er nóg snikkend aan terugdenken..... c_/
  donderdag 26 augustus 2010 @ 18:20:57 #153
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_85738980
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:04 schreef spuitje het volgende:

[..]

Ergens heb je wel gelijk. Maar ik vraag me af waarom die mensen elkaar zo blijven zieken? Ik kwam graag op de chat van Peter en Babs, maar de lol is er echt goed af! En Snorremans heeft daar zeker aan bijgedragen door zijn gescheld en getier op zijn eigen chat.
Daarom zei ik afgelopen week op de chat van Peter ook dat ik vertrek als bepaalde personen verschijnen, ik heb gewoon geen zin in dat eeuwige geouwehoer!
Leugenaar... :6
pi_85739054
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:20 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Leugenaar... :6
Zal jij weten O-) Maar ik log dus echt niet meer in als ik zie dat bepaalde personen ingelogd staan en als bepaalde personen verschijnen vertrek ik, veel beter voor mij. Kan immers gewoon mee blijven lezen :P
  donderdag 26 augustus 2010 @ 18:26:41 #155
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_85739142
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:23 schreef spuitje het volgende:

[..]

Zal jij weten O-) Maar ik log dus echt niet meer in als ik zie dat bepaalde personen ingelogd staan en als bepaalde personen verschijnen vertrek ik, veel beter voor mij. Kan immers gewoon mee blijven lezen :P
We starten graag UnBan-acties hoor! Sommige kosten wat tijd... maar je moet er wát voor over hebben om in de top 10 te willen blijven! :9
pi_85740048
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:26 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

We starten graag UnBan-acties hoor! Sommige kosten wat tijd... maar je moet er wát voor over hebben om in de top 10 te willen blijven! :9
Ga gerust je gang :) Maar weer een chat erbij dus waar je iemand verbaal af mag maken, wat een lol zeg! :X

http://www.ustream.tv/channel/schijtduif
  donderdag 26 augustus 2010 @ 18:58:12 #157
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_85740255
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:53 schreef spuitje het volgende:

[..]

Ga gerust je gang :) Maar weer een chat erbij dus waar je iemand verbaal af mag maken, wat een lol zeg! :X

http://www.ustream.tv/channel/schijtduif
Hmm.. met Hero als Mod.. jaja een soort leerling-rellert die voor zichzelf begonnen is maar de Stream werk niet erg mee...? :N Nee staat niet op de kaart, volgende..... :O
  donderdag 26 augustus 2010 @ 20:14:09 #158
241662 Jian
Well, well, well
pi_85743353
Rellen? waar? :P
pi_85743673
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:14 schreef Jian het volgende:
Rellen? waar? :P
Momenteel gewoon even nergens geloof ik, ze houden nu allemaal weer erg van elkaar O-)
  donderdag 26 augustus 2010 @ 20:27:51 #160
241662 Jian
Well, well, well
pi_85743926
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:21 schreef spuitje het volgende:

[..]

Momenteel gewoon even nergens geloof ik, ze houden nu allemaal weer erg van elkaar O-)
da's minder -O-
pi_85745278
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:21 schreef spuitje het volgende:

[..]

Chatwhisper is unbaned,,maar .FR en die beequeen en de anderen blijven erop staan ,zij snor met een boze stem.
Kijken hoelang dit stand houd, zuignapje is in de wolken die heeft het allemaal voor elkaar gekregen.....not dus.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 20:57:18 #162
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_85745311
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:27 schreef Jian het volgende:

[..]

da's minder -O-
Ga nou niet de verbaasde uithangen, je weet drommels goed wat er nodig is voor een fatsoenlijke gezellige rel... c_/

donderdag 26 augustus 2010 @ 21:03:46 #163
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_85745631
quote:

[..]

Bij gebrek aan beter een eigen RLS creëren ^O^
pi_85747150
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:56 schreef horenzienenzwijgen het volgende:

[..]

Chatwhisper is unbaned,,maar .FR en die beequeen en de anderen blijven erop staan ,zij snor met een boze stem.
Kijken hoelang dit stand houd, zuignapje is in de wolken die heeft het allemaal voor elkaar gekregen.....not dus.
Sssssssssssttttttt..................de naam die begint met een Z en eindigt op uignapje moet je hier niet noemen, vindt ze niet leuk. Ze heeft hier namelijk een ban en kan dus niet reageren. Krijg je er straks op 1 van de vele chats van langs! :Y
pi_85747484
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:56 schreef horenzienenzwijgen het volgende:

[..]

.FR is Friesland en "die andere" is Kopie Kut :Y En o ja, las vanmiddag ergens dat CW haar excuses moest maken aan Snorremans, was alles weer goed en gezellig. Nou komop CW, je kan het!
  donderdag 26 augustus 2010 @ 21:48:30 #166
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_85747836
"Jezus, hoe kan je d'r nou naast schieten! Dan ben je toch wel een klootzak!"

Opa geeft weer deskundig commentaar bij de voetbalwedstrijden van vanavond. :)

To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 26 augustus 2010 @ 22:04:11 #167
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_85748864
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:04 schreef spuitje het volgende:

[..]

Opa mag schelden en tieren wat hij wil, want zoals je al zegt: het is zijn eigen chat en wie het niet aanstaat die hoeft niet in te loggen op die chat. :)

Opa maakt verder alleen de fout om overal op in te gaan. Bij elke vermeende misstand speelt zijn rechtvaardigheidsgevoel op en wil hij partij kiezen voor degene die in zijn ogen gelijk heeft. En wie dat doet wordt zelf aangepakt. Ik weet nog goed dat Babs een keer ingreep in een ruzie op de chat: toen had zij het ineens gedaan. De dames zijn er namelijk heel goed in om andere mensen mee te trekken in hun vete. Daar zijn overigens beide kampen even goed in. :)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_85749164
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:04 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Opa mag schelden en tieren wat hij wil, want zoals je al zegt: het is zijn eigen chat en wie het niet aanstaat die hoeft niet in te loggen op die chat. :)

Opa maakt verder alleen de fout om overal op in te gaan. Bij elke vermeende misstand speelt zijn rechtvaardigheidsgevoel op en wil hij partij kiezen voor degene die in zijn ogen gelijk heeft. En wie dat doet wordt zelf aangepakt. Ik weet nog goed dat Babs een keer ingreep in een ruzie op de chat: toen had zij het ineens gedaan. De dames zijn er namelijk heel goed in om andere mensen mee te trekken in hun vete. Daar zijn overigens beide kampen even goed in. :)
Pardon rechtvaardigheidsgevoel...ja das een goeie ..die ouwe zak moet gewoon overal gelijk in hebben en als dat niet lukt krijg je een ban voor je kiezen.
De zaken niet mooier make dan ze zijn PB..
:r
pi_85749542
Rechtvaardigheidsgevoel? Als je niet bij hem streamt of op de chat zit ben je bij voorbaat een afvallige :r
pi_85750051
Hij moet er nog even achter komen dat mensen zelf uitmaken waar ze chatten, met wie ze chatten en waar ze streamen en dat dat per definitie niet betekent dat je hem niet mag...Dwingende vragen waarom je zijn stream niet aan hebt en waarom je met bepaalde mensen chat zorgen er niet voor dat hij geliefder wordt dus is het geheel zijn eigen schuld dat mensen een hekel aan hem krijgen of gewoon afhaken.
pi_85751407
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:26 schreef Chanel5 het volgende:
Hij moet er nog even achter komen dat mensen zelf uitmaken waar ze chatten, met wie ze chatten en waar ze streamen en dat dat per definitie niet betekent dat je hem niet mag...Dwingende vragen waarom je zijn stream niet aan hebt en waarom je met bepaalde mensen chat zorgen er niet voor dat hij geliefder wordt dus is het geheel zijn eigen schuld dat mensen een hekel aan hem krijgen of gewoon afhaken.
Vraagt hij dat soort dingen echt??? Maar het gaat hem toch geen ene malle moer aan?
pi_85751799
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:52 schreef spuitje het volgende:

[..]

Vraagt hij dat soort dingen echt??? Maar het gaat hem toch geen ene malle moer aan?
Ja, een tijd geleden zat ik op de chat, hij vroeg of ik zijn stream niet aanhad, want ik begreep bij god niet waarover hij het had op de chat. Ik dus gezegd nee heb de stream niet aan. Toen werd mij gevraagd of ik met bepaalde personen op Fok! sprak(noem ff geen namen) heb toen gezegd dat ik idd met die personen spreek. Niet vaak maar toch!
Ik werd toen voor huichelaar uitgemaakt......
Deze discussie duurde ff totdat een mod tussenbeide kwam. Hij had toen al gezegd geen excuses aan te bieden en ten lange leste kwamen die er wel.
Bang geworden? Toch twijfels over zijn uitlatingen? Ik weet het niet maar die excuses kwamen mij nogal geforseerd over. Dus dat...
pi_85752026
En natuurlijk heeft hij in meerdere discussies daarna gezegd "ik heb je toch mijn excuses aangeboden" ja idd dat deed hij, maar ik kan er niks mee, noem me van alles maar geen huichelaar...
pi_85752925
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:04 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Dus op zijn chat mag hij echt alles zeggen wat hij wil? En als mensen daarop op een andere chat reageren (of hier) omdat ze bij Snorremans niet welkom zijn dan mag hij ze nogmaals enge ziektes en de dood wensen?

En het gaat me eigenlijk niet eens om hem hoor, maar zag vanmiddag dingen op een bepaalde chat voorbij komen waarvan ik dacht: dit is zo prive, dit gooi je toch niet zomaar op internet? Nou wel dus.
En dan ineens zijn ze allemaal weer lief en lekker met elkaar. Tot de volgende rel.

edit
Net even gekeken, maar het gaat dus gewoon nog door. Nou ja, ik ga gewoon slapen, ze zoeken het maar uit met zijn allen.
pi_85753645
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 23:26 schreef spuitje het volgende:

[..]

Dus op zijn chat mag hij echt alles zeggen wat hij wil? En als mensen daarop op een andere chat reageren (of hier) omdat ze bij Snorremans niet welkom zijn dan mag hij ze nogmaals enge ziektes en de dood wensen?

En het gaat me eigenlijk niet eens om hem hoor, maar zag vanmiddag dingen op een bepaalde chat voorbij komen waarvan ik dacht: dit is zo prive, dit gooi je toch niet zomaar op internet? Nou wel dus.
En dan ineens zijn ze allemaal weer lief en lekker met elkaar. Tot de volgende rel.

edit
Net even gekeken, maar het gaat dus gewoon nog door. Nou ja, ik ga gewoon slapen, ze zoeken het maar uit met zijn allen.
Nee, deze dingen zei hij op Peters' chat, ik zit niet op zijn chat...

Wat er op die andere chat stond weet ik niet, las het pas later en heb het nodige gemist, de intentie daarentegen was me helemaal duidelijk... :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')