Ergens heb je wel gelijk. Maar ik vraag me af waarom die mensen elkaar zo blijven zieken? Ik kwam graag op de chat van Peter en Babs, maar de lol is er echt goed af! En Snorremans heeft daar zeker aan bijgedragen door zijn gescheld en getier op zijn eigen chat.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft dit helemaal niets met Opaatje te maken. Dit is oud zeer dat al is ontstaan tijdens De Gouden Kooi. Streamers en forummers vochten elkaar de tent uit, werden geband, startten eigen fora en kwamen vervolgens gewoon over en weer bij elkaar op bezoek om elkaar verrot schelden en oude koeien uit de sloot te halen.
Tijdens Studio Vlemmix ging het vrolijk verder en nu dus bij Opaatje en aanverwante streams/chats.
Het is erg sfeerbepalend, om niet te zeggen sfeerverziekend. Peter en Babs hebben er ook niet voor niets de brui aan gegeven.
Wat een héérlijke tijd was dat!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft dit helemaal niets met Opaatje te maken. Dit is oud zeer dat al is ontstaan tijdens De Gouden Kooi. Streamers en forummers vochten elkaar de tent uit, werden geband, startten eigen fora en kwamen vervolgens gewoon over en weer bij elkaar op bezoek om elkaar verrot schelden en oude koeien uit de sloot te halen.
Tijdens Studio Vlemmix ging het vrolijk verder en nu dus bij Opaatje en aanverwante streams/chats.
Het is erg sfeerbepalend, om niet te zeggen sfeerverziekend. Peter en Babs hebben er ook niet voor niets de brui aan gegeven.
Leugenaar...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:04 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ergens heb je wel gelijk. Maar ik vraag me af waarom die mensen elkaar zo blijven zieken? Ik kwam graag op de chat van Peter en Babs, maar de lol is er echt goed af! En Snorremans heeft daar zeker aan bijgedragen door zijn gescheld en getier op zijn eigen chat.
Daarom zei ik afgelopen week op de chat van Peter ook dat ik vertrek als bepaalde personen verschijnen, ik heb gewoon geen zin in dat eeuwige geouwehoer!
Zal jij wetenquote:
We starten graag UnBan-acties hoor! Sommige kosten wat tijd... maar je moet er wát voor over hebben om in de top 10 te willen blijven!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:23 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zal jij wetenMaar ik log dus echt niet meer in als ik zie dat bepaalde personen ingelogd staan en als bepaalde personen verschijnen vertrek ik, veel beter voor mij. Kan immers gewoon mee blijven lezen
Ga gerust je gangquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
We starten graag UnBan-acties hoor! Sommige kosten wat tijd... maar je moet er wát voor over hebben om in de top 10 te willen blijven!
Hmm.. met Hero als Mod.. jaja een soort leerling-rellert die voor zichzelf begonnen is maar de Stream werk niet erg mee...?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:53 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ga gerust je gangMaar weer een chat erbij dus waar je iemand verbaal af mag maken, wat een lol zeg!
![]()
http://www.ustream.tv/channel/schijtduif
da's minderquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:21 schreef spuitje het volgende:
[..]
Momenteel gewoon even nergens geloof ik, ze houden nu allemaal weer erg van elkaar
Chatwhisper is unbaned,,maar .FR en die beequeen en de anderen blijven erop staan ,zij snor met een boze stem.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:21 schreef spuitje het volgende:
[..]
Momenteel gewoon even nergens geloof ik, ze houden nu allemaal weer erg van elkaar
Ga nou niet de verbaasde uithangen, je weet drommels goed wat er nodig is voor een fatsoenlijke gezellige rel...quote:
Bij gebrek aan beter een eigen RLS creërenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sssssssssssttttttt..................de naam die begint met een Z en eindigt op uignapje moet je hier niet noemen, vindt ze niet leuk. Ze heeft hier namelijk een ban en kan dus niet reageren. Krijg je er straks op 1 van de vele chats van langs!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:56 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Chatwhisper is unbaned,,maar .FR en die beequeen en de anderen blijven erop staan ,zij snor met een boze stem.
Kijken hoelang dit stand houd, zuignapje is in de wolken die heeft het allemaal voor elkaar gekregen.....not dus.
.FR is Friesland en "die andere" is Kopie Kutquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:56 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Chatwhisper is unbaned,,maar .FR en die beequeen en de anderen blijven erop staan ,zij snor met een boze stem.
Kijken hoelang dit stand houd, zuignapje is in de wolken die heeft het allemaal voor elkaar gekregen.....not dus.
Opa mag schelden en tieren wat hij wil, want zoals je al zegt: het is zijn eigen chat en wie het niet aanstaat die hoeft niet in te loggen op die chat.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:04 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ergens heb je wel gelijk. Maar ik vraag me af waarom die mensen elkaar zo blijven zieken? Ik kwam graag op de chat van Peter en Babs, maar de lol is er echt goed af! En Snorremans heeft daar zeker aan bijgedragen door zijn gescheld en getier op zijn eigen chat.
Pardon rechtvaardigheidsgevoel...ja das een goeie ..die ouwe zak moet gewoon overal gelijk in hebben en als dat niet lukt krijg je een ban voor je kiezen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Opa mag schelden en tieren wat hij wil, want zoals je al zegt: het is zijn eigen chat en wie het niet aanstaat die hoeft niet in te loggen op die chat.
Opa maakt verder alleen de fout om overal op in te gaan. Bij elke vermeende misstand speelt zijn rechtvaardigheidsgevoel op en wil hij partij kiezen voor degene die in zijn ogen gelijk heeft. En wie dat doet wordt zelf aangepakt. Ik weet nog goed dat Babs een keer ingreep in een ruzie op de chat: toen had zij het ineens gedaan. De dames zijn er namelijk heel goed in om andere mensen mee te trekken in hun vete. Daar zijn overigens beide kampen even goed in.
Vraagt hij dat soort dingen echt??? Maar het gaat hem toch geen ene malle moer aan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:26 schreef Chanel5 het volgende:
Hij moet er nog even achter komen dat mensen zelf uitmaken waar ze chatten, met wie ze chatten en waar ze streamen en dat dat per definitie niet betekent dat je hem niet mag...Dwingende vragen waarom je zijn stream niet aan hebt en waarom je met bepaalde mensen chat zorgen er niet voor dat hij geliefder wordt dus is het geheel zijn eigen schuld dat mensen een hekel aan hem krijgen of gewoon afhaken.
Ja, een tijd geleden zat ik op de chat, hij vroeg of ik zijn stream niet aanhad, want ik begreep bij god niet waarover hij het had op de chat. Ik dus gezegd nee heb de stream niet aan. Toen werd mij gevraagd of ik met bepaalde personen op Fok! sprak(noem ff geen namen) heb toen gezegd dat ik idd met die personen spreek. Niet vaak maar toch!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:52 schreef spuitje het volgende:
[..]
Vraagt hij dat soort dingen echt??? Maar het gaat hem toch geen ene malle moer aan?
Dus op zijn chat mag hij echt alles zeggen wat hij wil? En als mensen daarop op een andere chat reageren (of hier) omdat ze bij Snorremans niet welkom zijn dan mag hij ze nogmaals enge ziektes en de dood wensen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Opa mag schelden en tieren wat hij wil, want zoals je al zegt: het is zijn eigen chat en wie het niet aanstaat die hoeft niet in te loggen op die chat.
Opa maakt verder alleen de fout om overal op in te gaan. Bij elke vermeende misstand speelt zijn rechtvaardigheidsgevoel op en wil hij partij kiezen voor degene die in zijn ogen gelijk heeft. En wie dat doet wordt zelf aangepakt. Ik weet nog goed dat Babs een keer ingreep in een ruzie op de chat: toen had zij het ineens gedaan. De dames zijn er namelijk heel goed in om andere mensen mee te trekken in hun vete. Daar zijn overigens beide kampen even goed in.
Nee, deze dingen zei hij op Peters' chat, ik zit niet op zijn chat...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:26 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dus op zijn chat mag hij echt alles zeggen wat hij wil? En als mensen daarop op een andere chat reageren (of hier) omdat ze bij Snorremans niet welkom zijn dan mag hij ze nogmaals enge ziektes en de dood wensen?
En het gaat me eigenlijk niet eens om hem hoor, maar zag vanmiddag dingen op een bepaalde chat voorbij komen waarvan ik dacht: dit is zo prive, dit gooi je toch niet zomaar op internet? Nou wel dus.
En dan ineens zijn ze allemaal weer lief en lekker met elkaar. Tot de volgende rel.
edit
Net even gekeken, maar het gaat dus gewoon nog door. Nou ja, ik ga gewoon slapen, ze zoeken het maar uit met zijn allen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |