Tsss... Een ouwe man een beetje peste hé? ken je wel?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:57 schreef Jian het volgende:
oop zit een potje te janken, ach gut![]()
En het Ajaxlied gaat op !
Ik ben ontroerd man, als Ajax speelt zijn wij Amsterdammers één, zelfs jij hoort er dan bij Gherquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsss... Een ouwe man een beetje peste hé? ken je wel?
Tsja.. dé zwakke plek!! Kut!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben ontroerd man, als Ajax speelt zijn wij Amsterdammers één, zelfs jij hoort er dan bij Gher
Tja, de de beste man is waarschijnlijk nooit in Parijs geweest..........quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:10 schreef Jian het volgende:
Oop gooit "Geef mij maar Amsterdam" erin
"Da's mooier dan Parijs" en daar heeft ie gelijk in natuurlijk
Heb die chat even gevolgd, maar het is te erg voor woorden, ze vechten elkaar de tent uit! En dan zijn er nog een paar chats waar je ook weer hetzelfde groepje ziet verschijnen. Wat sommigen vanmiddag op die Bompaatje chat durfden te zeggen vond ik echt veel te ver gaan, ze vergeten duidelijk dat er ook mensen meelezen die er helemaal niets mee te maken of er van af weten. En dan worden er zo even een aantal prive zaken die chat op gegooid. Jee, die Snorremans heeft met zijn stream en banbeleid wel wat los gemaakt zeg, niet normaal meer!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Hilariteit op de chat bij de buren. Stookster Doornroosje denkt dat haar man (die ook Leo heet) hier op FOK! op de foto staat en ze wil er werk van gaan maken en ze schijnt behoorlijk aan het stoken te zijn.
Oop kan er niet mee zitten, zoals op onderstaande foto's blijkt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is te zielig voor woorden ..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:42 schreef spuitje het volgende:
[..]
Heb die chat even gevolgd, maar het is te erg voor woorden, ze vechten elkaar de tent uit! En dan zijn er nog een paar chats waar je ook weer hetzelfde groepje ziet verschijnen. Wat sommigen vanmiddag op die Bompaatje chat durfden te zeggen vond ik echt veel te ver gaan, ze vergeten duidelijk dat er ook mensen meelezen die er helemaal niets mee te maken of er van af weten. En dan worden er zo even een aantal prive zaken die chat op gegooid. Jee, die Snorremans heeft met zijn stream en banbeleid wel wat los gemaakt zeg, niet normaal meer!
En nu schijnt ook zuignapje een eigen chat te hebben? Je zult het allemaal maar bij willen houden! Ik niet dus.
Eigenlijk heeft dit helemaal niets met Opaatje te maken. Dit is oud zeer dat al is ontstaan tijdens De Gouden Kooi. Streamers en forummers vochten elkaar de tent uit, werden geband, startten eigen fora en kwamen vervolgens gewoon over en weer bij elkaar op bezoek om elkaar verrot schelden en oude koeien uit de sloot te halen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:42 schreef spuitje het volgende:
[..]
Heb die chat even gevolgd, maar het is te erg voor woorden, ze vechten elkaar de tent uit! En dan zijn er nog een paar chats waar je ook weer hetzelfde groepje ziet verschijnen. Wat sommigen vanmiddag op die Bompaatje chat durfden te zeggen vond ik echt veel te ver gaan, ze vergeten duidelijk dat er ook mensen meelezen die er helemaal niets mee te maken of er van af weten. En dan worden er zo even een aantal prive zaken die chat op gegooid. Jee, die Snorremans heeft met zijn stream en banbeleid wel wat los gemaakt zeg, niet normaal meer!
En nu schijnt ook zuignapje een eigen chat te hebben? Je zult het allemaal maar bij willen houden! Ik niet dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |