Heeft hij misschien nog niet gezien?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:39 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Na beequeen mag niet beeequeen dan weer wel zo te zien..
Het gaat ook helemaal niet om Oop.. die is maar een doorgeefluik, een katalisator voor de rest van het volk op de chat... maar het vuurtje brandend houwe, dát is de sport...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt Chanel, ik volg die stream bijna nooit. Ik verveelde me dus dacht, ach.
Die man is te triest voor woorden.
En dat geneuzel van zijn vrouw en schoonmoeder op de achtergrond. Hilarisch.![]()
Je lag er weer snel af, BQ. Cc ook al vanmiddagquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hè? Die man is echt van het padje.
Ses is liev.![]()
ik ben de oppertrollquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:28 schreef beequeen het volgende:
Die man is bezeten. BQ haunts him at night.
Oh, nu is heksje ook al een troll.![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:10 schreef SeSeSeS het volgende:
Nou, omdat Opa bijna teleurgesteld keek...
[ link | afbeelding ]
Dat heb ik hier ook eens gezegd over zijn vrouw en toen kwam er ene Annie 68 of 64 of zelfs misschien wel 67 tevoorschijn die vond dat ik niets over zijn vrouw mocht zeggenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt Chanel, ik volg die stream bijna nooit. Ik verveelde me dus dacht, ach.
Die man is te triest voor woorden.
En dat geneuzel van zijn vrouw en schoonmoeder op de achtergrond. Hilarisch.![]()
Nou je kan weer meelezen spuit de list is weer leeg ...op beeequeen na danquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:21 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat heb ik hier ook eens gezegd over zijn vrouw en toen kwam er ene Annie 68 of 64 of zelfs misschien wel 67 tevoorschijn die vond dat ik niets over zijn vrouw mocht zeggenMaar ben het helemaal met je eens.
En het zal iedereen een zorg zijn hoeveel BQ's het waren ook nog...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:32 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Nou je kan weer meelezen spuit de list is weer leeg ...op beeequeen na dan
Kun je me 1 goede reden noemen waarom ik dat nog zou willen? Ik luister af en toe naar die man en dan heb ik eigenlijk al gegeten en gedronken, hoef niet ook nog eens mee te lezen daar.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:32 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Nou je kan weer meelezen spuit de list is weer leeg ...op beeequeen na dan
Is dat zo vreemd?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:39 schreef spuitje het volgende:
Begrijp ik het nu goed? Zijn vrouw en schoonmoeder lggen al in bed, maar praten nog wel tegen hem?
Hij heeft er ook maar een stuk of 7quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Zojuist logde Beequeen in op Opa's chat. Opa vraagt zich af waar zijn moderator is: "Als je die gasten nodig hebt zijn ze er niet", aldus Oop
Maar net hoe je het bekijkt maar als ik zonder mijn partner naar bed ga doe ik dat om te gaan slapenquote:
Dat zie je toch verkeerd. Ik vind Opaatje een aardige kerel. Heel naturel: what you see is what you get. Vaak een grote mond, maar hij meent het allemaal niet kwaad. Ik mag dat wel.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:51 schreef mootie het volgende:
Wat ik dan wel weer grappig vind is dat ze op de chat heul niet door hebben dat Pb opa verder helemaal niet leuk of aardig vindt, maar gewoon een soort speledingetje.
In eerste instantie deed je het gewoon omdat bijna iedereen het rete-irritant vond.......daar ben ik van overtuigd.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zie je toch verkeerd. Ik vind Opaatje een aardige kerel. Heel naturel: what you see is what you get. Vaak een grote mond, maar hij meent het allemaal niet kwaad. Ik mag dat wel.
En wat speledingetjes betreft: die zoek ik liever in de categorie 'kleindochters' dan in 'opa's'
Als jij die overtuiging hebt, dan is die voor jouw rekening. Ik zag Opaatje voor het eerst toen Peter hem doorlinkte via zijn stream. Hij was toen naar een voetbalwedstrijd aan het kijken en die op zijn geheel eigen wijze van commentaar aan het voorzien. Tussendoor gaf hij ook zijn ongezouten mening over politiek en dat vond ik heel grappig.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:23 schreef mootie het volgende:
[..]
In eerste instantie deed je het gewoon omdat bijna iedereen het rete-irritant vond.......daar ben ik van overtuigd.
Dat rechttoe rechtaan valt wel mee, ja in zijn eigen straatje.quote:Op zondag 29 augustus 2010 02:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als jij die overtuiging hebt, dan is die voor jouw rekening. Ik zag Opaatje voor het eerst toen Peter hem doorlinkte via zijn stream. Hij was toen naar een voetbalwedstrijd aan het kijken en die op zijn geheel eigen wijze van commentaar aan het voorzien. Tussendoor gaf hij ook zijn ongezouten mening over politiek en dat vond ik heel grappig.
Wat ik al eerder zei: ik mag dat wel, als mensen rechttoe rechtaan zijn, wat overigens niet wil niet zeggen dat je het altijd eens moet zijn met wat ze zeggen.
En laten we eerlijk zijn, op de één of andere manier boeit hij veel mensen toch want we stevenen al af op topic no. 10 .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |