hahahah denk het ook PBquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij loopt hier zeker nog niet zo lang mee hè..
Daar hebben er wel meer last van op die chat.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:31 schreef Pearlbitch het volgende:
SeSeSeS krijgt een reprimande van Oop, omdat hij steeds over Beequeen begint. Oop vindt dat hij blijft hangen in hetzelfde verhaal en langdradig wordt
[ afbeelding ]
Daarom was hij zo rillerig. Teken aan de wand voor een alcoholverslaafde.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:47 schreef Pearlbitch het volgende:
En voor de statistici: dit is Oop's eerste alcoholische drankje vandaag
Yep Meis, ik lig ook in een deuk. Wat een losers zijn het daar toch ook.quote:
Echt hèquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep Meis, ik lig ook in een deuk. Wat een losers zijn het daar toch ook.
Yep hij is een man van zijn woord, recht door zee.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Back to BB UK.![]()
LOL is iemand ingelogd met beeequeen..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Back to BB UK.![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:15 schreef shomila het volgende:
Half fok gaat over oop volgens opaatje.
Nee hè? Die man is echt van het padje.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:15 schreef shomila het volgende:
Half fok gaat over oop volgens opaatje.
Hoe vind je dat nou bee je naam staat al meer dan een half uur in de lijstquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hè? Die man is echt van het padje.
Ses is liev.![]()
Ja, kut. I'm flattered.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:29 schreef Chanel5 het volgende:
We moeten hier een eigen topic over je maken BeeEhhh hij noemde je trouwens anders
Das knap kut danquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, kut. I'm flattered.![]()
BQ is kut en Cc is Kopie Kut. Hilarisch.
Echt Chanel, ik volg die stream bijna nooit. Ik verveelde me dus dacht, ach.quote:
Ik ook niet maar soms kan ik de neiging niet onderdrukken om te kijken wat er speelt en dat is idd heeeeel hilarisch.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt Chanel, ik volg die stream bijna nooit. Ik verveelde me dus dacht, ach.
Die man is te triest voor woorden.
En dat geneuzel van zijn vrouw en schoonmoeder op de achtergrond. Hilarisch.![]()
Na beequeen mag niet beeequeen dan weer wel zo te zien..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt Chanel, ik volg die stream bijna nooit. Ik verveelde me dus dacht, ach.
Die man is te triest voor woorden.
En dat geneuzel van zijn vrouw en schoonmoeder op de achtergrond. Hilarisch.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |