yes we gaan door.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt, want zo dacht ik eigenlijk over jouw idee.
dag popje, slaap lekker.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:29 schreef Bartjebart het volgende:
Nou lieverds, en Mike, ik ga slapen...
Slaap lekker allemaal!
no, u little shit.. je verraadt het.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:30 schreef wonderer het volgende:
Ooh, ik snap het al
Goede poging, Mikey
het was het wachten waardquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:30 schreef wonderer het volgende:
Ooh, ik snap het al
Goede poging, Mikey
Ik vond het zielig voor Bart en Erik, die raakten helemaal gefrustreerdquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
no, u little shit.. je verraadt het.
Nee, maar ik vond je opmerking wel debiel. En je mening short-sighted.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
yes we gaan door.![]()
omdat iemand een ander mening heeft, is het meteen debiel?
ik was niet goed voorbereid.quote:
what else is new ?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik was niet goed voorbereid.maar ben ook een beetje stoned.
volgende keer dan maar rookverbod in kroegen..quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vond het zielig voor Bart en Erik, die raakten helemaal gefrustreerdVolgende keer een IETS minder controversieel onderwerp
ik was vrijdagavond op stratum in Eindhoven in een aantal kroegen en daar trok men zich van dat verbod dus niets aanquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
volgende keer dan maar rookverbod in kroegen..
Nee, xit je maar te flessen. U know i love u.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had natuurlijk beter moeten weten dan met Mike in discussie gaan. My bad.
ja, vreselijk, he....quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:39 schreef Steve het volgende:
[Video] Tieners gelyncht in Pakistan
Die beelden...
quote:
wat is Stratum? een club, een kroeg? Xie zelf vaak in kroegen dat ze het rookverbod aan de laars lappen, maar dat zijn meestal de kroegen buiten het centrum.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik was vrijdagavond op stratum in Eindhoven in een aantal kroegen en daar trok men zich van dat verbod dus niets aan
In films kan ik naar de goorste verminkingen kijken, maar hier kan ik echt niet tegen zeg. Heb het na een paar seconden doorklikken maar uitgezet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:39 schreef Steve het volgende:
[Video] Tieners gelyncht in Pakistan
Die beelden...
Een straat waar allerlei kroegen in verzameld zitten in Eindhoven. De langste "kroegenstraat" in NL ofzo?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat is Stratum? een club, een kroeg? Xie zelf vaak in kroegen dat ze het rookverbod aan de laars lappen, maar dat zijn meestal de kroegen buiten het centrum.
Oh, een straat.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een straat waar allerlei kroegen in verzameld zitten in Eindhoven. De langste "kroegenstraat" in NL ofzo?
niet voor die verwaande kwasten die niet voorbij Amstelveen komen vanuit Amsterdamquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:47 schreef Steve het volgende:
Stratumseind is toch wel een vrij bekend fenomeen.
Dat is dan over de brug, daar heet het dan weer Stratumsedijkquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Oh, een straat.Zoiets wat de Reguliers in Amsterdam was.
O, maar ik kom uit het westen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:47 schreef Steve het volgende:
Stratumseind is toch wel een vrij bekend fenomeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |