je vraagt ook gewoon om een parleur reaktie met zo'n fotoquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:45 schreef Ang3l het volgende:
Mijn chipje houdt van mij
[ afbeelding ]
Jahquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:56 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Als het maar ook geholpen heeft dan
Neequote:Op maandag 23 augustus 2010 21:49 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Zelf aan het bakken geslagen?![]()
enne...hoi
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
JahUur gefietst, eindelijk weer eens. Tijd om die buik weg te werken
Mooi, slankgespierd, blauwe ogen, "hetero"quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Maar wie was nou die hoedjesmeneer Angel?
toch niet HM?quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooi, slankgespierd, blauwe ogen, "hetero"
Maar is ie het?quote:
Als je er nu nog net zo uitziet als in je fobo, heb je het ook wat minder hard nodig dan ikquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:24 schreef Yoppie het volgende:
[..]
een uur! Respect hoor!
Kom ik aan met een paar lullige sit ups
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar is ie het?
En hebben jullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ja die foto's zijn nog wel up to dat ...t zal de leeftijd wel zijnquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je er nu nog net zo uitziet als in je fobo, heb je het ook wat minder hard nodig dan ik
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Die zijn dan ook niet zo recentquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:42 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Ja die foto's zijn nog wel up to dat ...t zal de leeftijd wel zijn![]()
Maar dat jij t nodig zou hebben zie je aan jouw fobo ook niet af.
shalali shalalaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:11 schreef Xiance het volgende:
CAUSE IM YOUR LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADDDDDDDDDDDDDYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
* Xiance valt van zn stoel
![]()
![]()
![]()
Weer te veel gezopen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:11 schreef Xiance het volgende:
CAUSE IM YOUR LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADDDDDDDDDDDDDYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
* Xiance valt van zn stoel
![]()
![]()
![]()
wel goedquote:
het doel heiligt de middelen, alles voor een uitverkocht huis op 24 septemberquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Je maakt niet alleen reclame voor Friso, maar ook voor het feit dat je reclame voor Friso maakt.
Nou goed, ik ben slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |