Minequote:
die zag ik ook al staan jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er staat naast jou nog een leuke jongen met een zwart hoedje op... hebben
We kunnen delen.... van ruilen komt huilenquote:
Oh, wordt wel ingewikkeld dan, dan neem ik die van jou, dat hoedje, en Steef, en omgekeerd!?quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We kunnen delen.... van ruilen komt huilen
Gulzig stuk vretenquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, wordt wel ingewikkeld dan, dan neem ik die van jou, dat hoedje, en Steef, en omgekeerd!?
Bunzingen komen ook gewoon in het wild voor, da's de gekleurde versie van een fret...quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:47 schreef Xiance het volgende:
fretjes kunnen prima overleven met het afgelopen milde klimaat hoor!
en fretjes eten ook gewoon eekhoorntjes en muisjes als ze honger hebben!
ik denk dat een fretje in nederland zich prima 2jr kan redden
ahhhh ik heb al heel lang geen fredjes meer..
en ook geen eekhoorntjes
Die met die hele grote tattoo?quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja die was echt goddelijk, vandaar dat mijn camera er de hele tijd heenging!quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hey je stond bij 30 seconds to mars flink vooraan ofnie?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:19 schreef Ang3l het volgende:
Mocht iemand het willen zien... hier de Lowlands foto's van mij
Nee maar halverwegequote:Op maandag 23 augustus 2010 19:38 schreef Peter het volgende:
[..]
Hey je stond bij 30 seconds to mars flink vooraan ofnie?
( net een half uur thuis)
Ik dacht eerst even dat het een drol was.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:45 schreef Ang3l het volgende:
Mijn chipje houdt van mij
[ afbeelding ]
Zoiets?quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:08 schreef wonderer het volgende:
Kan iemand me even naar de kelder schoppen? Ik moet weer in mijn sport-ritme komen nu het eindelijk is afgekoeld
Neequote:Op maandag 23 augustus 2010 19:56 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik dacht eerst even dat het een drol was.
Thanks.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:33 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
En een goeienavond allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |