Vissen..in Thailand? op kleine visjes zeker met zijn hengelquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:10 schreef guapo het volgende:
Omdat mijn vader op visvakantie is in Thailand moeten wij ons thuis zelf behelpen![]()
En jullie weten dit omdat jullie elkaars zaad slikken?quote:Nou ik en m'n maten hadden het al snel door want van kiwi's krijg je zoet zaad en ik kon dus daaruit mijn conclusies trekken: mijn zusje pijpt haar vriendje en slikt zijn zaad
quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
En jullie weten dit omdat jullie elkaars zaad slikken?
Er zijn veel manieren om uit de kast te komen, maar dit is wel heel stiekum.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
is al aangetoondquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:13 schreef FurtiveAffaire het volgende:
Kiwi, aardbeien, bananen etc. maakt niet uit welk fruit je eet, zaad blijft zaad tenzij het wetenschappelijk aangetoond is dat het fruit het zaad beïnvloed. Dus ja ik zou het gek vinden dat mijn vriendin dat mij op zou dringen ook al vind ik fruit lekker.
ik heb een deja-vu bij deze reactie.quote:
Bron en de cocaïneverslaafden hoeren waren zeker de kandidaten?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:19 schreef mirved het volgende:
[..]
is al aangetoond
Overigens goeie klacht!
+1quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hij is ook al heel, heel oudquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:21 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
ik heb een deja-vu bij deze reactie.
klopt ik zie het nu ook op internet staan dat het waar is.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:19 schreef mirved het volgende:
[..]
is al aangetoond
Overigens goeie klacht!
Dan weet je in ieder geval wat die bodybuilders thuis uitspoken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:26 schreef Draai_kont het volgende:
In zaadjes zitten veel eiwitten, goed voor de spieropbouw in je lichaam.
Als jij het nu pas ergens anders leest, dan weten wij het wel zeker van je vriendclubje waar die kennis vandaan komtquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:30 schreef guapo het volgende:
[..]
klopt ik zie het nu ook op internet staan dat het waar is.
Als je denkt iets te weten wat waar zou moeten zijn dan hoeft het nog niet waar te zijn totdat er feitelijke bewijzen voorhanden zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:33 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Als jij het nu pas ergens anders leest, dan weten wij het wel zeker van je vriendclubje waar die kennis vandaan komt
Haha, leuk gezegd,quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:35 schreef guapo het volgende:
[..]
Als je denkt iets te weten wat waar zou moeten zijn dan hoeft het nog niet waar te zijn totdat er feitelijke bewijzen voorhanden zijn.
AP fapt er weer eens op, je bent ook zo en lief homotjequote:
pwnedquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |