Altijd maar die regels en wettenquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:26 schreef Gochme het volgende:
[..]
Zoals elke 'plek' waar veel mensen bij elkaar zijn heeft ook fok! losers die denken dat je je aan bepaalde regels moet houden om er bij te horen. Zoals religie-fanatici zijn de fok-priesters de kneusjes van het echte leven.
schijt aan regels en wettenquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:28 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Altijd maar die regels en wetten
zie je wel mensen,quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:14 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik heb me dat ook wel eens afgevraagd hoor, waarom dit eigenlijk fok! heet.
Het is wel dom want het staat gewoon op wiki en internet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:06 schreef Dikzakkie het volgende:
[..]
zie je wel mensen,
zo domme vraag is het niet![]()
en niet alleen dikke mensen vragen het zich af
daar ben ikquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:09 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Het is wel dom want het staat gewoon op wiki en internet.
www.justfuckinggoogleit.com
Het boeit je kennelijk genoeg om er een topic over te openen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:12 schreef Dikzakkie het volgende:
[..]
daar ben ik
en te lui voor
en zoveel boeit het ook weer niet
nou, je moet toch ergens beginnenquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:13 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Het boeit je kennelijk genoeg om er een topic over te openen.
Maak een topic over je beslissing om zoveel te eten dat je onnodig tientallen kilo's mee zeult dag in dag uit.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:18 schreef Dikzakkie het volgende:
[..]
nou, je moet toch ergens beginnen
en nee,
ik had niks interressanters om een topic over te maken
wooow,quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:22 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Maak een topic over je beslissing om zoveel te eten dat je onnodig tientallen kilo's mee zeult dag in dag uit.
umm, wil je het echt weten ?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:11 schreef Nitrouz het volgende:
Het antwoord op de vraag:
Omdat Fok!
Wat vonden jullie van mijn grap
Ongelooflijk saai of niet Dikzakkie?quote:
kijk jij begrijpt mijquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:35 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Ongelooflijk saai of niet Dikzakkie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |