Weet je wat ik dacht toen ik die foto's zag? ik kijk eerst de foto's en dan pas wie ze gepost heeft "Hmpfff weer van die mooie perfecte nagels"quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
WOWwat staat dat mooooooi op jouw lange nagels
.
[..]
Shiiiiniiiiiie!
[..]
Leuke nailart.
DS Original die ik morgen nog eens goed op de foto ga zetten want dan zon:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En m'n vakantiebenodigdheden:
[ afbeelding ]
wel een beetje een hele dure Orly Space Cadet, maar ja, mot kunnenquote:1 40080 ORLY-Space Cadet $10.00 $10.00
1 5-Z18 OPI-Lucerne-tainly Look Marvelous $5.24 $5.24
1 80981 CG-Encouragement #958 $2.99 $2.99
1 80982 CG-Endurance #959 $2.99 $2.99
1 80512 CG-Jitterbug #941 $2.99 $2.99
1 0-890 CCL-Wild Orchid $2.49 $2.49
1 83009 SECHE-Blanc 0.5oz. $2.55 $2.55
1 90501 SECHE-Vite Top Coat 0.5oz. $4.20 $4.20
1 5-Z21 OPI-The Color to Watch $5.24
Ze shippen Orly toch ook niet meer overseasquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:05 schreef MissJ het volgende:
WTF![]()
Ik ben in shock.
Loop heel erg achter hoor, dus vergeef me dames haha.
Maar was weer eens op TD aan het kijken en wil graag die Space Cadet, maar die kost fukking 10 dollar op TD!
Kan ik die ergens anders goedkoper scoren?
Hihi thanks! Als ik nou had geweten dat ze deze potentie hadden voordat ik neppers nam.. had ik ook nooit neppers genomenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Weet je wat ik dacht toen ik die foto's zag? ik kijk eerst de foto's en dan pas wie ze gepost heeft "Hmpfff weer van die mooie perfecte nagels"
en toen pas zag ik dat het de jouwe waren!!![]()
ze worden mooi Debs!
Ik ben toch echt gezwicht voor deze kleurquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:17 schreef princess-a het volgende:
[..]
Is Original toch nog op tijd binnengekomen![]()
Heb niet meer tijd om op iedereen te reageren maar leuke lakkies voorbij zien komen![]()
Vandaag Halleys Comet, (pre cleanup) de foto's doen de kleur ernstig onrecht aan want in het echt is ze daaamn pretty![]()
In het laatste restje avondlicht
[ afbeelding ]
en met flits
[ afbeelding ]
huh?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:49 schreef Debsterr het volgende:
Ze shippen Orly toch ook niet meer overseas.
My thoughts exactly. Inclusief het vraagteken boven mijn hoofdquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze shippen Orly toch ook niet meer overseas.
Ja staat op de websitequote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
huh?
Echt?
Ik loop nogal achter hier op de topics, hou het niet goed meer bij de laatste tijd, dus dat zal ik dan over het hoofd gezien hebben...![]()
Maarrr heb dus wel een Orly besteld.. en net met PP betaald.. nah ja, dan hoor ik het wel van TD als ze die dus niet kunnen verzenden
Als je last hebt van het vervellende bovenlaagje schijnt Sally Hansen Maximum Growth een goede te zijn om als kuur te gebruiken. En eigenlijk is knippen heel slechtquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:10 schreef friekin_ het volgende:
Wil nog steeds Galaxy Girl.
Mijn nagels zijn nu echt helemaal kort, in een boze bui alles afgeknipt. Op de een of andere manier chipte de bovenlaag eraf?? Misschien te weinig calcium binnen gekregen de laatste tijd
Mooie nagels allemaal!!!
Ik was toen niet echt rationeel, normaal knip ik nooit.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je last hebt van het vervellende bovenlaagje schijnt Sally Hansen Maximum Growth een goede te zijn om als kuur te gebruiken. En eigenlijk is knippen heel slecht.
Schijnbaar verkrijgbaar bij de Kruidvatquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik was toen niet echt rationeel, normaal knip ik nooit.
Goede tip wel. Ik ga eens zoeken
mijn orly is vandaag ook mee verstuurd. Tussen wat td zegt en wat td doet zit vaak veel verschilquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja staat op de website. Ben benieuwd of ze het TOCH doen
.
Weet je nog, toen TD zei niet meer te shippen voor $18, ik ze mailde.. en het toch weer gingquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn orly is vandaag ook mee verstuurd. Tussen wat td zegt en wat td doet zit vaak veel verschil
ja! Net als dat ze geen opi meer zouden verkopenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Weet je nog, toen TD zei niet meer te shippen voor $18, ik ze mailde.. en het toch weer ging?
Ook de cuticle remover van Nfu-Oh? Dat heb ik dus als ik die gebruik, dan gaan mijn nagels schilferen. Normaal heb ik daar nooit last van. Maar ik gebruik nu ook de Maximum Growth en die helpt daar wel tegen. (sowieso fijn als basecoat of gewoon transparant laagje). Denk dat ik maar stop met het gebruiken van die cuticle remover, ookal werkt ie wel heel goed.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Schijnbaar verkrijgbaar bij de Kruidvat. Denk dat ik 'm ook eens ga proberen want sinds ik cuticle remover gebruik peelt het bij mij onderin op m'n nagels.
Ja! Maar ik ga niet stoppen met die te gebruiken hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:42 schreef Lemony_Flutter het volgende:
[..]
Ook de cuticle remover van Nfu-Oh? Dat heb ik dus als ik die gebruik, dan gaan mijn nagels schilferen. Normaal heb ik daar nooit last van. Maar ik gebruik nu ook de Maximum Growth en die helpt daar wel tegen. (sowieso fijn als basecoat of gewoon transparant laagje). Denk dat ik maar stop met het gebruiken van die cuticle remover, ookal werkt ie wel heel goed.
Mooi! Ik hou van taupies.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:53 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Chanel - Particulière onder kunstmatig licht
oeh!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
mijn orly is vandaag ook mee verstuurd. Tussen wat td zegt en wat td doet zit vaak veel verschil
Ik geloof goed dat je alle oneffenheden ziet maar wat een gave lak!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:29 schreef Ooi86 het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze - Sci-Fi
Je ziet echt elke oneffenheid met deze lak. Maar de kleur is wel mooi!! Er zit een beetje violet in.
Wow. Die. Is. Echt. Beeldigquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:53 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Chanel - Particulière onder kunstmatig licht
Ooooh wat tofquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:50 schreef Lips het volgende:
Die Space cadet lakken (als ik het goed begrijp zijn dat de lakjes die zo van kleur verschillen in licht) zijn echt super! Ben helemaal verliefd
[..]
Ik geloof goed dat je alle oneffenheden ziet maar wat een gave lak!!
Kleurtjes van Debster en Linnie vind ik ook heel mooi!
Ik had sinds gisteren naakte nagels en zat vanmiddag een beetje op internet te neuzen wat ik er mee ging doen. Ik kwam al snel op filmpjes en how-to's van marble nails en toen was ik zo stom dat ik dat wilde proberen... Ik ben er de hele avond mee bezig geweest en het is niet helemaal perfect maar voor een eerste poging ben ik super tevreden!!! Op de foto's lijkt het beetje grijs met zilver maar het is donkerpaars (lakje van de Hema) met lichtroze parelmoer (nr. 2 geloof ik van Bourjois).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry voor de vele foto's maar ik ben stiekem toch wel heel trots op m'n kustwerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |