Ja hijs echt heul mooiquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:12 schreef Juud- het volgende:
[..]echt he! Ik heb het er maar weer afgehaald, nu heel tam een nude creme lakje. En ik vind het er echt superboring uitzien, maar het moest ff (want morgenavond waarsch. geen tijd om te lakken en moet vrijdag naar een nogal belangrijke afspraak en als mn nagels dan half afgebladderd ofzo zijn dan ziet het er niet uit. En met nude valt het niet zo op
![]()
Dico: wat een mooie kleur! Op swatches die ik eerder wel eens heb gezocht van dat lakje, leek -ie heel sheer. Hoeveel laagjes heb je erop zitten?
En SpaceInvaders: dat mayonaiselakje, is dat mat wit? Ziet er leuk uit:) Wel noodzakelijk om netjes te lakken, anders ziet het er wel basisschool-typex-nagellak uit.
Leuk!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mooi
Ik verveelde me. Het is er inmiddels alweer af.![]()
[ afbeelding ]
Subtiel kleurtje.. Ik hou er wel vanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:10 schreef PriemGirl het volgende:
@Juud: Vind je nagels niet zo kort hoorKleurtje is niet mijn ding tho
@princess-a: Oeh err... nee ook niet mijn kleur
@AmNaBa: Leuk
@Daph_: Schattig flesje
@Sharana_LV:Charmed I'm sure en Hocus pocus
@Bubs: Mooi kleurtje
@Puckzzz: Oooooo echt heel erg cuteJe brengt me vaak op ideeën (Ik kom er nooit zelf op lol... Mijn creatieve mind is... non-creative -_- )
@Debster: SSITP Suede is leuheuuuk
@Juud: Ik vind die donkere kleuren die net zwart wel gaaf
@mirannie: nfu oh en ozotic !! Wow
@Daph_: Drek.. Ja lol
@SpaceInvaders: Ahhh dat flesje hehe
@Dico: Mooi !
@tliciouz: Cute
China Glaze FYI
[ afbeelding ]
En met een beetje konad![]()
[ afbeelding ]
Die Nude is heel erg mooiquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:40 schreef Loqi het volgende:
***waarschuwing, nudes!***![]()
OPI - Samoan sand
[ afbeelding ]
Nee ik ben niet ziek, en ik moet ook niet naar een begrafenis of solicitatieheb gewoon een gekke bui
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:22 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ik vind het een tof kleurtje! Alleen vind ik je nagels nu wel iets te langmaar dat is ook wel weer handig, want dan kunnen we de lakkies goed bekijken
Ik heb echt van alles geprobeerd, maar zal er binnenkort nog wel weer een keer mee aan de slag gaanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:33 schreef AmyGrace het volgende:
@mirannie, wel jammer van die camera danJe houdt je hand wel goed stil hè?
Misschien kun je toch nog een beetje sleutelen aan de instellingen. Ik gebruik voor nagelfoto's bijv. nooit de macrostand, ik vind de foto's dan gewoon niet mooi worden.
Wat een kutkleur!quote:
Leuk, maar wel wat naakt nog, volgende keer wat meer spicen!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mooi
[ afbeelding ]
Lief konadjequote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:10 schreef PriemGirl het volgende:
China Glaze FYI
[ afbeelding ]
En met een beetje konad![]()
[ afbeelding ]
Wauw, wat creatief!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:49 schreef FijieStar het volgende:
[..]
Die Nude is heel erg mooien normaal gezien heb ik het niet zo voor nudes
![]()
dit zijn mijn nieuwst, ben de laatste tijd wat inspiratieloos dus werk ik veel met stripers:
[ afbeelding ]
Vraagje: zag vandaag in kruidvat veel mooie kleurtjes van Catrice, ik vroeg me af of deze nagellakjes ook kunnen dienen als stempellak?
Nice!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
OPI - Yodel me on my cell, 3 laagjes met poshe.
Wat een verrassing, deze kleur!Diepblauw als Charla / CMIYN maar dan zonder de glitters.
Morgen volgt nog een daglichtpic!
Mooi gedaanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:49 schreef FijieStar het volgende:
[..]
Die Nude is heel erg mooien normaal gezien heb ik het niet zo voor nudes
![]()
dit zijn mijn nieuwst, ben de laatste tijd wat inspiratieloos dus werk ik veel met stripers:
[ afbeelding ]
Vraagje: zag vandaag in kruidvat veel mooie kleurtjes van Catrice, ik vroeg me af of deze nagellakjes ook kunnen dienen als stempellak?
Oeh, die is mooiquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OPI - Yodel me on my cell, 3 laagjes met poshe.
Wat een verrassing, deze kleur!Diepblauw als Charla / CMIYN maar dan zonder de glitters.
Morgen volgt nog een daglichtpic!
Amour moet ik dus ook hebbenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:34 schreef Linnie20v het volgende:
OPI Maah vs. Amour Rain Glitter
[ afbeelding ]
Pink en middel vinger is MaaH
@ Amy, mijn pinkie is alweer een beetje fotowaardig hahah![]()
Gaat snel zo in de zomer met mn nagels!
Ik heb nog niet alles terug gelezen dus sorry dat ik niet reageer op nagelsfoto's
Welk lakje is datquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mooi
[ afbeelding ]
wow die is heel erg mooi =)quote:
Ik heb het geprobeerd met een donkerblauwe van Catrice en die werd maar waterig dus ik zeg nee.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:12 schreef FijieStar het volgende:
[..]
wow die is heel erg mooi =)
had er iemand nu een idee of dat de Catrice lakjes ook goed stempelen?
Met Gosh silver stempel ik ookquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:22 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd met een donkerblauwe van Catrice en die werd maar waterig dus ik zeg nee.
Gosh silver daar stempel ik wel mee.
Ik heb nu ook mijn 1e echte stempellak in bezit en moet er nog mee aan de slag dus zeggen of stempellak echt zoveel malen beter is, kan ik nog niet. Misschien iemand anders?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:56 schreef AmyGrace het volgende:
Ja, ik ben ook gezwichtHier ook Space Cadet!
Wel 4 laagjes![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja ik ook.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:45 schreef FijieStar het volgende:
[..]
Met Gosh silver stempel ik ookmaar ik vind wel dat ie beter zichtbaar is op donkere onderkleuren..
De Konadstempellakken vind ik iig wel beter ja, maar ik vind dat ze zo weinig mooie kleurtjes hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |