Mooi!quote:
Een aantal verspreid over het land zodat niet iedereen ver hoeft te reizen...quote:
oh, ik ga er naar geenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:21 schreef Graseter het volgende:
[..]
2, ik ga naar die van 11 September.
Je skills gaan vooruitquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
Zo voor iedereen een vrolijke tekening!
Kreeg je een note voor die post van net?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:23 schreef ArTiC het volgende:
ik neem aan dat in die zojuist toegevoegde note staat dat ik gelijk had![]()
ik verwachtte hem al want remlof
Waar is die meet dan,. OF is dat die in Wierden?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:21 schreef Graseter het volgende:
[..]
2, ik ga naar die van 11 September.
Volgens mij wel...quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kreeg je een note voor die post van net?
Dat is wel sneuquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Volgens mij wel...
ik denk zal eens kijken of er 1 bijgekomen is want remlof leest mee en zowaar heb ik er 1 bij
ach...laat ik maar niks zeggenquote:
Als je op abonnenmenten klikt kun je kiezen voor notes opvragen, daar kun je zien hoeveel je er hebt. Als je wil weten wat er in staat moet je of eenmalig betalen of een abo nemen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waar kun je eventuele notes bekijken?
Is dit serieus?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je op abonnenmenten klikt kun je kiezen voor notes opvragen, daar kun je zien hoeveel je er hebt. Als je wil weten wat er in staat moet je of eenmalig betalen of een abo nemen.
Inderdaad.quote:
Al was het wel zo dat ze al jaren bestaan en nooit openbaar waren. Wettelijk gezien moet je dat doen dus daarom is de mogelijkheid er. Aangezien ze er niet voor bedoeld zijn is het zo lastig als wettelijk mogelijk gemaakt om het vooral niet te motiveren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |