Rap, R&B, Jazz, Hardcore?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:57 schreef R-Mon het volgende:
Ik zoek het nummer met de videoclip waarin een meisje met haar hart over straat loopt, dit hart begint groot maar wordt steeds kleiner. Dan wordt ie weer groter als ze een jongen tegenkomt. Iemand?
geloof dat ie inmiddels in de OP kan, neem aan dat je deze bedoeldquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:57 schreef R-Mon het volgende:
Ik zoek het nummer met de videoclip waarin een meisje met haar hart over straat loopt, dit hart begint groot maar wordt steeds kleiner. Dan wordt ie weer groter als ze een jongen tegenkomt. Iemand?
Ja die, bedanktquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:08 schreef kvd het volgende:
[..]
geloof dat ie inmiddels in de OP kan, neem aan dat je deze bedoeld
Hij zit er inderdaad bij!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:43 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
zal er één van deze zijn:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geef_mij_je_lach
quote:Op zondag 29 augustus 2010 02:37 schreef CR9 het volgende:
Hey, daar ben ik weer met een nieuw verzoek:
Wat is de info van het nummer wat start op 5:08 ??
Bij voorbaat dank !
David Bowie - Space Oddityquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:37 schreef Dhaha het volgende:
Ik weet alleen dat het heel oud is en dat het gaat over een raketlancering. Het is erg rustige muziek en in de clip zijn oude beelden te zien van de maanlanding. in het nummer tellen ze ook af van 10 naar 0.
Ja dat is hem! Hartstikke bedanktquote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:30 schreef Beauregard het volgende:
OK, komt ie.
Het genre is club/elektro, erg breed, weet ik.
Het opvallendst is de melodie, gespeeld door een panfluit-achtig instrument, maar niet op een wijze zoals indianen in 's lands winkelstraten dat doen.
Vocals zijn gedaan door een vrouw en volgens mij is het Portugees, maar pin me d'r niet op vast.
Het hele sfeertje van het nummer vind ik nogal jungle-achtig, beetje zwoel.
Onsterfelijk veel kudos aan de persoon die mij op basis van
een dermate vage omschrijving kan vertellen hoe het nummer heet.
Deze?quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:19 schreef korsow007 het volgende:
Ik zoek ook een nummer. Het is een rustig popnummer, gezongen door een vrouw en je hoort aan het einde van enkele refreinen een aanstekelijk 'oh ooh'.
Het gaat zoiets:
ta ta ta ta ta uh ooh...
ta ta ta..
ta ta ta ta ta...
ta ta ta ta, ta
ta ta ta ta ta uh oooh
Laatst gehoord in een club, maar met mijn dronken kop de woorden niet onthouden.
Wie weet het?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:19 schreef korsow007 het volgende:
Ik zoek ook een nummer. Het is een rustig popnummer, gezongen door een vrouw en je hoort aan het einde van enkele refreinen een aanstekelijk 'oh ooh'.
Het gaat zoiets:
ta ta ta ta ta uh ooh...
ta ta ta..
ta ta ta ta ta...
ta ta ta ta, ta
ta ta ta ta ta uh oooh
Laatst gehoord in een club, maar met mijn dronken kop de woorden niet onthouden.
Wie weet het?
Dat lijkt me dezelfde.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:55 schreef Roppenzo het volgende:
Lumidee FT Fabulous - Never Leave You[The Official Video][+With Lyrics]
Vet nummer is dat, draaide deze regelmatig.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:03 schreef Jeroen_S. het volgende:
Zoek een nummer en volgens iemand die ik ken heet het: El tribonal - projecta una. Kan ook net iets anders zijn want had het ff snel in me telefoon gezet. Maar als ik dat in type op youtube vind ie niks. iemand een idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |