abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85957223
nvm heb m al, was wel van onze grote vriend vato
allesch kan kapodt
pi_85966554
Hallo ik bedacht me opeens dat dit topic wel eens nuttig zou kunnen zijn.

Ik zoek een mix van Fatboy Slims 'Rockafeller skank' oftewel Funk Soul Brother :P

Het is, geloof ik, een instrumentale versie. Ik hoorde heb is in een club waar vooral alternatieve clubmuziek word gedraaid.

Het bevat iig de baslijn van dit nummer:

en dit nummer:

en dan -met name- de 'gitaar' die je hoort van 0:40 tot 0:50 sec, maar dan véél meer aanwezig.

zonder het ge-funksoulbrother erdoorheen dus, wie weet in het begin maar iig niet tijdens het stuk dat je die 'gitaren' hoort.

bedankt :)
pi_85973544
quote:
Op woensdag 1 september 2010 22:15 schreef julian6 het volgende:
Hallo ik bedacht me opeens dat dit topic wel eens nuttig zou kunnen zijn.

Ik zoek een mix van Fatboy Slims 'Rockafeller skank' oftewel Funk Soul Brother :P

Het is, geloof ik, een instrumentale versie. Ik hoorde heb is in een club waar vooral alternatieve clubmuziek word gedraaid.

Het bevat iig de baslijn van dit nummer:

en dit nummer:

en dan -met name- de 'gitaar' die je hoort van 0:40 tot 0:50 sec, maar dan véél meer aanwezig.

zonder het ge-funksoulbrother erdoorheen dus, wie weet in het begin maar iig niet tijdens het stuk dat je die 'gitaren' hoort.

bedankt :)
pi_85973603
quote:
Op woensdag 1 september 2010 15:26 schreef rupsjewupsje het volgende:
walking down street of life la la la laa la la laa
begin van een liedje, half soort house nummer volgens mij maar dat is dan een rustig stukje. En volgens mij is ie deze zomer pas uit. Weet iemand de naam?
?
pi_85973621
quote:
Op woensdag 1 september 2010 15:13 schreef Tobester het volgende:
Iemand enig idee wie het origineel zong? Het was een zangeres in een zuideuropese taal, frans, spaans, italiaans ofzo en het refrein ging zoiets als 'por ti sera' In de hitparade in de jaren 80 geloof ik

pi_85975948
Ik zoek een hardcoreplaat, stond vermoedelijk rond '96/'97 op een (dubbel?)verzamelaar vergelijkbaar met Thunderdome, Hellraiser etc. Het nummer heet 'Cold Days' en het is niet die van Tommy Pulse. Het nummer begint rustig met een Enya-achtige zangeres en de woorden 'Cold days...' Ik vermoed dat het rond dezelfde tijd is uitgekomen als Beyonder - The Wish, want volgens mij had ik die samen op een bandje staan.
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_85976352
quote:
Op donderdag 2 september 2010 08:50 schreef Sequencial het volgende:
Ik zoek een hardcoreplaat, stond vermoedelijk rond '96/'97 op een (dubbel?)verzamelaar vergelijkbaar met Thunderdome, Hellraiser etc. Het nummer heet 'Cold Days' en het is niet die van Tommy Pulse. Het nummer begint rustig met een Enya-achtige zangeres en de woorden 'Cold days...' Ik vermoed dat het rond dezelfde tijd is uitgekomen als Beyonder - The Wish, want volgens mij had ik die samen op een bandje staan.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_85976739
quote:
Op donderdag 2 september 2010 09:12 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Met grote dank aan de Zandman vermoed ik na wat gerelateerd googelen dat het deze is:
Tja, fonetische schrijfwijze verzin je niet. Vanavond thuis maar ff verifiëren, het werk staat geen youtube toe :X

Thanx ^O^
pi_85976770
Van dat YouTube filmpje ga je niet gelukkig worden, van deze wel denk ik ;).

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_85976820
quote:
Op donderdag 2 september 2010 09:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Van dat YouTube filmpje ga je niet gelukkig worden, van deze wel denk ik ;).
*kneukel* :P
pi_85980709
ik heb het zelf gevonden. dit bedoelde ik dus met oude mensen die gingen dansen enzo
waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
pi_85981592
ik zoek een dance nummer. volgens mij redelijk recent
je hoort eerst een vrouw zingen op het ritme van het nummer. ze zingt iets in de trant van "elektronic and robotic, *nog 1/2 zinnen* dan hoor je een gast iets zeggen van 'major lazer' en dan knalt de beat er in.

nou zegt die vrouw niet exact elektronic and robotic, kan hier iig niks op vinden. en ik heb de nummers die ik van major lazer kan vinden beluisterd maar kan daar het juiste nummer niet tussen vinden..

iemand een idee?
pi_85986898
Wie weet er het liedje wat begint vanaf 0:20 hier?

Ik ben overigs op zoek naar meer van dat soort muziek die daar op lijkt. Spannend, maar toch ''sneaky''.

Ik wil het voor een filmpje gebruiken, een scene waarin een zwarte auto de bocht om komt scheuren, een mysterieus koffertje wegzet, weer wegrijd. Dan merkt iemand 't koffertje op en neemt 'm mee, terwijl hij kijkt of niemand 'm volgt. Daar moet dus een passend muziekje bij :)

[ Bericht 0% gewijzigd door VOFTW op 02-09-2010 16:44:35 ]
  donderdag 2 september 2010 @ 15:51:54 #264
194659 Spittie
just doesn't give a fuck
pi_85988008
quote:
Op donderdag 2 september 2010 12:31 schreef newbie11111 het volgende:
je hoort eerst een vrouw zingen op het ritme van het nummer. ze zingt iets in de trant van "elektronic and robotic, *nog 1/2 zinnen* dan hoor je een gast iets zeggen van 'major lazer' en dan knalt de beat er in.

nou zegt die vrouw niet exact elektronic and robotic, kan hier iig niks op vinden. en ik heb de nummers die ik van major lazer kan vinden beluisterd maar kan daar het juiste nummer niet tussen vinden..

iemand een idee?
Geen vrouwenstem, maar wel de tekst.
pi_85992622
quote:
Op donderdag 2 september 2010 01:32 schreef Roppenzo het volgende:

[..]

Thank you.
pi_85996747
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:19 schreef VOFTW het volgende:
Wie weet er het liedje wat begint vanaf 0:20 hier?

Ik ben overigs op zoek naar meer van dat soort muziek die daar op lijkt. Spannend, maar toch ''sneaky''.

Ik wil het voor een filmpje gebruiken, een scene waarin een zwarte auto de bocht om komt scheuren, een mysterieus koffertje wegzet, weer wegrijd. Dan merkt iemand 't koffertje op en neemt 'm mee, terwijl hij kijkt of niemand 'm volgt. Daar moet dus een passend muziekje bij :)
pi_85996863
quote:
Die voldoet niet aan mn beschrijving :P Dat gitaargeluidje moet er duidelijk inzitten, en die hoor je hier niet.
  donderdag 2 september 2010 @ 22:25:55 #268
304120 Bramdecaviaeter
"LSD, 100 µg, i.m."
pi_86003492

Weet iemand de titel van deze clip?

Echt een geniaal opgebouwde clip met geniale bijbehorende muziek maar ik kan hem niet meer vinden :'(
Inter faeces et urinam nascimur,
pi_86003965
quote:
Bedankt! _O_ _O_
pi_86004356
quote:
Op donderdag 2 september 2010 22:33 schreef VOFTW het volgende:

[..]

Bedankt! _O_ _O_
Graag gedaan. ^O^
pi_86009523
quote:
Op donderdag 2 september 2010 12:31 schreef newbie11111 het volgende:

iemand een idee?
Gokje .misschien een remix van dit nr

[ Bericht 1% gewijzigd door Prixie op 03-09-2010 01:38:39 ]
  vrijdag 3 september 2010 @ 10:56:25 #272
194659 Spittie
just doesn't give a fuck
pi_86014569
quote:
Op donderdag 2 september 2010 22:25 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
[ afbeelding ]

Weet iemand de titel van deze clip?

Echt een geniaal opgebouwde clip met geniale bijbehorende muziek maar ik kan hem niet meer vinden :'(
  vrijdag 3 september 2010 @ 13:24:11 #273
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_86019691
Ik zoek een reclame met waarin een deur wordt geopend en je hoort een 80's muziekje, 2 -3 secondes. Dit is niet de gehele reclame overigens. Ben dus op zoek naar dat nummer.

edit: waarschijnlijk is het Jan Hammer - Crockett's Theme, zoek alleen die reclame

[ Bericht 15% gewijzigd door EvanStone op 03-09-2010 13:36:52 ]
pi_86020525
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 01:30 schreef Prixie het volgende:

[..]

Gokje .misschien een remix van dit nr

hmm nee helaas is het niet dit nummer of een remix hiervan :( het andere nummer dat werd genoemd is het ook niet!
pi_86024291
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 13:42 schreef newbie11111 het volgende:

[..]

hmm nee helaas is het niet dit nummer of een remix hiervan :( het andere nummer dat werd genoemd is het ook niet!
Klinkt in ieder geval alsof het iets van Major Lazer is :P
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')