quote:Dus watch your words
Op dinsdag 21 mei 2002 18:03 schreef Tijn het volgende:Pfff... wat een ge-emmer. Ok vooruit, een slotje dan, er is idd niet zoveel van het topic over behalve een hopeloze "discussie". Blijkbaar lukte het niet om gewoon leuk over nieuwe spelletjes te praten.
Kom op jongens, dit kan anders en veel leuker. Ik hoop dat het in een eventueel deel 3 beter gaat.
[Dit bericht is gewijzigd door The.PhantoM op 21-05-2002 18:10]
quote:Ja vind ik ook. Maarja, het zei zo
Op dinsdag 21 mei 2002 18:09 schreef Krazy het volgende:
pfff dan had 2 net zo goed open kunnen blijven, als iemand er niet inhoudelijk op reageert ga dan niet mee met hem maar blijf gewoon on-topic.
quote:Deel 2 was teveel verziekt door allerlei off-topic geflame, vandaar nu een frisse start
Op dinsdag 21 mei 2002 18:09 schreef Krazy het volgende:
pfff dan had 2 net zo goed open kunnen blijven, als iemand er niet inhoudelijk op reageert ga dan niet mee met hem maar blijf gewoon on-topic.
[Dit bericht is gewijzigd door Krazy op 22-05-2002 10:24]
X-Men: Wolverine's Revenge
Unreal Championship
Indiana Jones: Emperor's Tomb
Seraphim
quote:Hmm, dit ziet er wel leuk uit.. zou ik wel een paar nachten mee kunnen vullen misschien.
Op woensdag 22 mei 2002 10:49 schreef Krazy het volgende:
FF nog een paar games in de ontwikkeling:Indiana Jones: Emperor's Tomb
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
The Features
10 Levels
Locales include China, Prague and Istanbul
Interactive environments
Immersive "brawling" combat system.
Improvised weapons like table legs and shovels
Hoping to expand and improve the third-person action adventure genre, The Emperor's Tomb will incorporate a new camera and fight system. Pistol whipping and whip lashing can only get a hero so far. Eventually there will come a time when he needs to rely on his knuckles and nearby shovels and whatnot to get the job done. The new "brawling" hand-to-hand combat system employed should provide us all with impromptu opportunities to get friendly on foes with an assortment of interactive environmental objects (those above mentioned, chairs, and still more). It can't all be rickshaw chases across Hong Kong and gondola battles around the South China Sea. Sometimes a bad guy just needs a good table leg clubbing .
Als ie net zo bagger is als de vorige versie op de pc dan hoeft het voor mij niet, maar iemand afranselen met een tafelpoot is altijd leuk natuurlijk.
Op zich niet zulke ongelofelijke screenshots, wel? Hetgeen wat mij juist zo aantrekt is de nieuwe dimensie toegevoegd aan de game: TIJD!. Je kunt de game, terwijl je speelt, op FFWD, SLOW, PAUSE, REC o.i.d. zetten, terwijl jij als speler nog rustig op normale snelheid door kunt spelen. Ik heb 't zelf nog nooit in een game gezien, en claim niet dat het voor het eerst is, maar hoe 't in dit spel is uitgevoerd is gewoon ongelofelijk
en leuk! Ik kijk er echt naar uit!
Kijk vooral ook naar de filmpjes, met name van de amateur-videoopnames die gemaakt zijn vanuit de E3 persconferentie ( hi-res / low-res ). Helaas ben ik de link naar deze amateur-opnames kwijt.
In de persconferentie zie je de beelden van 11:00 tot 13:35.
[Dit bericht is gewijzigd door twi op 22-05-2002 17:56]
quote:Deze staat ook hoog op mijn verlanglijstje
Op woensdag 22 mei 2002 17:47 schreef twi het volgende:
Ik wil Blinx, ik wacht op Blinx, ik heb geen geduld voor Blinx, laat Blinx nu komen, ik wil Blinx spelen, geef mij Blinx, NU!!!!!!!Op zich niet zulke ongelofelijke screenshots, wel? Hetgeen wat mij juist zo aantrekt is de nieuwe dimensie toegevoegd aan de game: TIJD!. Je kunt de game, terwijl je speelt, op FFWD, SLOW, PAUSE, REC o.i.d. zetten, terwijl jij als speler nog rustig op normale snelheid door kunt spelen. Ik heb 't zelf nog nooit in een game gezien, en claim niet dat het voor het eerst is, maar hoe 't in dit spel is uitgevoerd is gewoon ongelofelijk
![]()
![]()
en leuk! Ik kijk er echt naar uit!
Kijk vooral ook naar de filmpjes, met name van de amateur-videoopnames die gemaakt zijn vanuit de E3 persconferentie ( hi-res / low-res ). Helaas ben ik de link naar deze amateur-opnames kwijt
Ik raad iedereen eens aan om naar deze presentatie te kijken!! Ja jij ook bastard!
quote:Cannot find server
Op woensdag 22 mei 2002 18:22 schreef Krazy het volgende:
http://www.xbox.com/cms/asx/e3-02/e3pressbriefing-0001-hi.asxIk raad iedereen eens aan om naar deze presentatie te kijken!! Ja jij ook bastard!
quote:Dan heb je een probleem, want bij mij opent ie gewoon Mediaplayer en een filmpje van 55 min.
Op woensdag 22 mei 2002 18:28 schreef febster het volgende:[..]
Cannot find server
quote:Hmm vaag
Op woensdag 22 mei 2002 18:30 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Dan heb je een probleem, want bij mij opent ie gewoon Mediaplayer en een filmpje van 55 min.
Ontopic maar weer en NOFI: ik vind de pics allemaal wel super enzo maar ik vind het t allemaal een beetje op elkaar lijken (op sommige na) (FPS/Action game+GF3 light trucjes) maar komen er ook echt unieke spellen uit a la Project Ego ofzo
?
quote:Moet je echt een keer doen, sommige fragmenten zijn echt de moeite waard.
Op woensdag 22 mei 2002 18:35 schreef Smots het volgende:
ik zie 'm ook gewoon..
MAAR IK HEB GEEN TIJD OM DAT HELE FILMPJE TE BEKIJKEN!!
Links naar hi-res en lo-res stonden overigens ook al in mijn vorige post
quote:Heh heh, ik ben 'm nu toch maar aan 't kijken.
Op woensdag 22 mei 2002 18:38 schreef twi het volgende:[..]
Moet je echt een keer doen, sommige fragmenten zijn echt de moeite waard.
Links naar hi-res en lo-res stonden overigens ook al in mijn vorige post
Kan 't toch niet laten!
Deze dus: http://www.capcom.co.jp/tekki
quote:Wsl de Amerikaanse naam..
Op woensdag 22 mei 2002 18:44 schreef Smots het volgende:
zeg eh...
Steel Batallion, da's toch hetzelfde spel als 'Tekki'?Deze dus: http://www.capcom.co.jp/tekki
*verder kijkt*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |