SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
Niks mis mee johquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:18 schreef YoshiBignose het volgende:
M'n remklauwen worden even gefixd... en nog wat shit denk ik want het begon te piepen. Krijg ik een E21 meesnif, de klant ziet me al aankomen.
[ afbeelding ]
Maar hij is ook wel weer cool
Dat is nou een echte wagenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:18 schreef YoshiBignose het volgende:
M'n remklauwen worden even gefixd... en nog wat shit denk ik want het begon te piepen. Krijg ik een E21 meesnif, de klant ziet me al aankomen.
[ afbeelding ]
Maar hij is ook wel weer cool
wel leuke stoplichtsprintjes met zo een overbrengingquote:Op woensdag 15 september 2010 10:09 schreef YoshiBignose het volgende:
alleen op de snelweg 120 km/u met 5200 toeren is toch net wat te veel
Die is uberquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:18 schreef YoshiBignose het volgende:
M'n remklauwen worden even gefixd... en nog wat shit denk ik want het begon te piepen. Krijg ik een E21 meesnif, de klant ziet me al aankomen.
[ afbeelding ]
Maar hij is ook wel weer cool
Je moet wel... als je snel schakelt dus bijv. in z'n 3 gas geven bij 2500 toeren dan gaat ie hakkelen en stoten. Je moet gewoon door naar de 5 steeds dan rijdt het het soepelst. 10.7 naar de 100 zeggen de cijfers, maar dat haalt ie denk ik niet meer. Alles gaat niet zo soepel meer en ik ga het liefst niet naar de 8000 toeren met dat ding.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
wel leuke stoplichtsprintjes met zo een overbrenging
Ik heb het gehad, maar nadat ik de viscofan had vervangen geen last meer van gehad... ik dacht dat het opgelost was... dat was echt toen ik em net kocht... binnen een week vervangen... en ik heb er bijna 3 maanden mee gereden zonder dat ie heet werd...quote:Op woensdag 15 september 2010 14:15 schreef SingleCoil het volgende:
of je laat je koppeling wat meer slippen. Rival, had jij in het verleden problemen met de koeling van die E36? Niet dat ik er over wil zeuren hoor, ik heb 'm gekocht "as is" en ben er blij mee. Maar had je al eerder dat de temperatuur wat opliep? Ik weet dat de viscokoppeling naar z'n grootje is, maar ik verdenk ook de thermostaat wel een beetje.
als ie met de fan vastgemaakt niet warm loopt dan is het 100% alleen de fan.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:22 schreef SingleCoil het volgende:
De viscofan heeft het iig begeven. Als ik de fan met een ijzerdraadje aan de as vastmaak dan draait 'ie 100% en wordt de onderste slang ook goed koud. Ik zet er eerst een nieuwe viscokoppeling in, en dan evt. nog een nieuwe thermostaat en pomp. Echt kostbaar is dat allemaal niet, en leuke klusjes om zelf te doen.
een af en toe thermostaat wil ik ook nog wel geloven..... af en toe waterpomp gaat er bij mij niet inquote:Op woensdag 15 september 2010 14:43 schreef SingleCoil het volgende:
Dat dacht ik ook. Maar met die oplossing liep 'ie van de week toch ineens weer warm. Dat zou kunnen komen omdat 'ie niet goed ontlucht was, als ik de artikelen er over mag geloven is dat een weerbarstig probleem bij deze auto's. Maar het kan natuurlijk ook komen door een af-en-toe haperende thermostaat, die soms dicht blijft zitten, of door een af-en-toe hangende waterpomp. Nou lijkt mij dat af-en-toe-gedrag niet voor de hand liggend, meestal zijn die dingen gewoon stuk of niet stuk,en niet af-en-toe. Maar een flinke luchtbel in het systeem kan natuurlijk van alles de mist in sturen. En omdat 'ie een paar keer overgekookt is weet ik ook niet of ik koelvloeistof verlies, wellicht een lekke koppakking? Er gaat iig geen koelwater-niveau lampje branden maar wellicht zit dat er niet op of werkt de sensor niet.
Leuk he, een oude BMW?
dan zou ik er sowieso niet teveel tijd in steken.... ik heb waarschijnlijk nog deze week een 350 euro wagen te koopquote:Op woensdag 15 september 2010 15:02 schreef SingleCoil het volgende:
ja, natuurlijk wel ontlucht, maar de belangrijkste oorzaak (volgens BIMMER DIY enzo) van koelingsproblemen is lucht in het systeem na ontluchten. De belangrijkste tip die ik kan vinden is ontluchten, nog een keer ontluchten, nog een keer ontluchten...
overigens koelt de verwarming op hoog voldoende om het koelwater tot ca. 85 km/u op temperatuur te houden
Nee die heb ik al eens gekocht voor 200 euroquote:Op woensdag 15 september 2010 15:47 schreef SingleCoil het volgende:
Ah...inruil van een 400 euro wagen mogelijk?
Die aftermarket blindering is ook niet helemaal mijn smaak inderdaad. Smoke zou ik ook niet kiezen, maar het is in elk geval wel allemaal netjes in stijl. Een deel helder en een deel smoke was veel erger geweest, ik vind dit goed meevallenquote:Op woensdag 15 september 2010 20:08 schreef YoshiBignose het volgende:
Hoe verneuk ik m'n E46 sedan. Heel simpel. Te beginnen met die lelijke smoke verlichting, blinderen van de ruiten en dan om het af te maken nog de grootste sjonnie velgen...van de M6vind je tegenwoordig zelfs onder E36. Zonde.
I know ... ze hadden de flexwipe niet op voorraad hahaha deze waren et goedkoopst hahahaquote:Op woensdag 15 september 2010 20:40 schreef Xtr3mE het volgende:
Vind hem niet slecht, alleen die ruitenwissers (spoilers?) van autostyle, dat kan echt niet
Mja, die kost ook weer een flinke duit meer hè... blij zijn met wat je hebtquote:Op woensdag 15 september 2010 21:20 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
I know ... ze hadden de flexwipe niet op voorraad hahaha deze waren et goedkoopst hahaha
Enne iedreen zn eigen smaak he .. ik heb hem gewoon naar mijn eigen smaak gemaakt .. nu alleen nog een 6 cilinder ... 'zucht'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |