abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85601311
dankje voor die ena laatste reactie. daar heb ik ,heel veel aan.

Ik reageer nog wel een keer goed maar lig op bed, ben nogal ziek.
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  maandag 23 augustus 2010 @ 12:11:56 #52
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_85601698
Ik heb het idee dat hij de knoop niet kan/wil/durft door te hakken en door dit gedrag het initiatief bij jou probeert te leggen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_85602884
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:11 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het idee dat hij de knoop niet kan/wil/durft door te hakken en door dit gedrag het initiatief bij jou probeert te leggen.
Hij wilt gewoon dat de ruzies ophouden en dat het gewoon weer is zoals eerst.
ik wacht het gewoon even af :Y
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  zondag 29 augustus 2010 @ 10:40:59 #54
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85826395
Hij had eergister ineens niets meer laten horen, ik heb hem 3 x gebeld meer niet. Ben kermis gegaan, helemaal leuk..
we zouden gistere avond afspreken maar sprak hem pas om half 7 dus was al weg gegaan omdat ik dacht dat we niets meer gingen doen. Daar is hij boos om dat het mijn schuld is enzo.

Naja hij heeft ok nog gezegd dat zijn ouders mij nooit meer willen zien en hij dus ook niet.

Ik sta nu gewoon niet meer stevig in mijn schoenen :{
Dit beïnvloed zo mijn stage, en er is gvd niets wat ik meer kan doen ben ik bang voor ons 2

Bij hem kan ik terecht als ik me kut voel enzo, dat gevoel ervaar ik niet bij anderen..
  zondag 29 augustus 2010 @ 10:53:18 #55
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_85826563
Laat die gast lekker voor wat ie is: een sukkel die zich verschuilt onder moeders rokken.
  zondag 29 augustus 2010 @ 10:54:08 #56
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85826580
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 10:53 schreef Copycat het volgende:
Laat die gast lekker voor wat ie is: een sukkel die zich verschuilt onder moeders rokken.
Moeilijker gezegd dan gedaan !
  zondag 29 augustus 2010 @ 10:55:33 #57
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_85826604
Klopt. Maar het is overduidelijk dat hij een lullig loopje met je neemt. Laat je daar niet voor lenen.
  zondag 29 augustus 2010 @ 10:58:09 #58
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85826645
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 10:55 schreef Copycat het volgende:
Klopt. Maar het is overduidelijk dat hij een lullig loopje met je neemt. Laat je daar niet voor lenen.
Kijk het is makkelijker anderen zon advies te geven dan het zelf te doen. Gisteren stond ik zo stevig in mijn schoenen nu voel ik me een wrak die niets waard is :{
  zondag 29 augustus 2010 @ 11:01:11 #59
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_85826689
Ja duh. En hij laat je zo voelen.
Zoek afleiding en laat je niet verleiden door je gevoel om weer als een hondje achter hem aan te rennen. Graag of niet, toch? En hij zit overduidelijk in kamp Niet.
pi_85826721
Je voelt altijd een wrak als het in je relatie mis gaat, maar vaak kom je er sterker uit. Zeker als ik lees hoe hij jou behandeld... En waarom willen zijn ouders jou niet meer zien?

Ik weet dat het moeilijk is, maar probeer alles op z'n beloop te laten gaan, wacht totdat hij contact met jou op neemt.. :)

Suc6& sterke O+
~ Bonito La Risa ~
  zondag 29 augustus 2010 @ 11:03:54 #61
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85826734
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 11:01 schreef Copycat het volgende:
Ja duh. En hij laat je zo voelen.
Zoek afleiding en laat je niet verleiden door je gevoel om weer als een hondje achter hem aan te rennen. Graag of niet, toch? En hij zit overduidelijk in kamp Niet.
Ik weet het, maar mijn stage is geen afleiding daar word je aan alles herinnert en moet je alles verdringen en dat kan ik niet zo lang.

Ik weet het graag of niet, maar kan het niet over mijn hart verstrijken dat hij 2 jaar zo weggooit alsof het nooit iets is gewest.
  zondag 29 augustus 2010 @ 11:06:46 #62
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85826775
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 11:03 schreef Mixende_match het volgende:
Je voelt altijd een wrak als het in je relatie mis gaat, maar vaak kom je er sterker uit. Zeker als ik lees hoe hij jou behandeld... En waarom willen zijn ouders jou niet meer zien?

Ik weet dat het moeilijk is, maar probeer alles op z'n beloop te laten gaan, wacht totdat hij contact met jou op neemt.. :)

Suc6& sterke O+
Mja oke
Zijn ouders willen me niet meer zien door dat ik en mijn vriend een keer ruzie hadden, en de ouders boven kwamen en ik dus de schuld kreeg alleen, en kon het even niet meer hebben en ben toen boos en verdrietig uit huis gerend en naar huis gegaan.

Naja hij heeft dus gistere avond contact op genomen, en op msn heeft hij gister gezegd dat het over is omdat ik mijn afspraak niet na kwam :{ (Maarja wat wil je als hij pas om half 7 savonds ineens iets laat weten, ja sorry dan heb ik al andere plannen gemaakt, als hij me zo lang negeerde) dus daar is hij zo boos om dat hij smste dat het dan maar over was. Maar op msn zei hij nog dat zijn ouders mij nooit meer willen zien en hij dus daarom ook niet meer.
pi_85829145
Klinkt als een gezellige manipulator, héérlijk om daar mee om te gaan...
  zondag 29 augustus 2010 @ 12:52:23 #64
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85829191
Hij heeft nu gezegd dat er echt niets meer is :'(
ik lijk wel een wrak..
pi_85829855
Nu doet het pijn, maar ik verzeker je dat, over een jaar, je hierop terug kijkt, hard lacht en denkt "liever kwijt dan rijk". Ik spreek uit ervaring :)
  zondag 29 augustus 2010 @ 13:22:19 #66
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85830033
maar ik kan me een jaar lang niet de pijn verdringen en nep vrolijk te doen :{
pi_85830212
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:06 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hoi.

Ik heb een vraagje ik twijfel omdat iemand anders twijfelt.

Korte situatieschets:

Meneer twijfelt of hij nog verder wil met me, twijfelt of hij bij me wil zijn, smst niet terug, op msn reageert hij op de helft niet, en op een lieve reactie hoef ik niet te verwachten.

Wat wil hij dan? hij wil dat ik hem niet altijd lastig val, (dat was een tijdje zo geweest als hij ineens weg was en niets meer van zich liet horen). Dat vind ik soms nogal moeilijk. Vooral als hij mij expres gaat negeren en ik niet weet wat er op zon moment speelt kan ik er niet tegen. Ook wil hij dat ik op houd met al zijn fouten die hij gemaakt heeft in het leven. En niet zo zeur op hem dat hij bijna alles vergeet wat ik zeg, en bijna nergens op antwoord als ik tegen hem praat. En dat ik er maar rekening mee moet houden.

Hij zegt nu dus niet te weten wat hij wil, en zegt dat het tijd moet gunnen om de ruzies "op te lossen". Maar dan denk ik weer, ja hoe kan dat als je uberhaupt niet weet wat je wilt tussen ons :{

Ik weet nu gewoon niet wat ik moet doen. :{ Ik word gewoon gek van al die twijfels :{ En het maakt mij er ook niet beter op denk ik zo. Het lijkt nu gewoon dat hij niets om mij geeft, zo kortaf, zo ongeïnteresseerd. En als ik dan zeg "Nou als jij het toch niet wil, waarom kappen we dan niet"?
Dan krijg ik als antwoord "Nou is goed als jij dat zo graag wil"

Pff ik weet niet wat ik hier mee moet doen :{
Iemand tips? Of een situatie hoe jullie hier mee om gingen.

Graag ook argumenten waarom je zo iets zou doen, of waarom zo iets beter is.
Ik zou ook gaan twijfelen als ik steeds wilt zei/schreef. :')
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_85830215
Niemand zegt dat het een jaar lang gaat duren. Ik voel me na een week toch al een stuk beter. Oke ik ben er nog lang niet maar je moet het ook zelf willen. Je moet voor jezelf kiezen of je je gebroken hart wil helen.
I am changing..
pi_85830300
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 13:22 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
maar ik kan me een jaar lang niet de pijn verdringen en nep vrolijk te doen :{
joh verdriet slijt en er kunnen komen heus wel weer leuke dingen op je pad.
Ga niet uit van het ergste scenario.
pi_85830342
Wie zegt er dat jij geen ruimte mag om je verdrietig te voelen? Je gaat nu door een rouwproces heen en je hebt tijd nodig om de breuk te verwerken, neem die tijd dan ook. Loop desnoods bij een psycholoog langs of op zijn minst iemand waarmee je goed kan praten om je te helpen.

Wat je stage betreft, je moet nu wel door de zure appel heen bijten of probeer iets af te spreken met jouw stage begleider.

Ik zal je iets vertellen:
Bij mijn eerste grote liefde liep de relatie op de klippen na anderhalf jaar. Het laatste half jaar deed die ook al zo vaag zoals ik hier lees. Heel erg egocentrisch bezig, vaak ruzies en gewoon geen interesse en geen afspraken nakomen. Zo stond ik bijvoorbeeld 3 uur na school in de regen te wachten op de plaats waar we hadden afgesproken terwijl hij had besloten om iets te gaan drinken met vrienden en me niets liet weten, en dat soort dingen.

Uiteindelijk, toen ik om duidelijkheid vroeg, zei die dat die het niet wist. Toen ik duidelijkheid EISTE, maakte hij het uit, via SMS met de woorden 'ik hou niet van jou'. Ik ben er een half jaar niet goed van geweest en ik zat net in mijn laatste jaar met heel veel projecten die ik moest afwerken. Ik heb heel hard moeten werken met al die miserie in mijn kop om de breuk, maar op den duur begon het toch te slijten en gingen dingen me makkelijker af. (Ben ook met glans geslaagd uiteindelijk omdat ik het niet wou opgeven).

Moraal van het verhaal: Je mag je rot voelen, je mag jezelf de ruimte geven om te rouwen, maar de wereld blijft niet stil staan en het beste wat je kan doen is de dingen blijven doen die je leuk vindt en je te focusen op de dingen die er wel toe doen (zoals jouw stage).
pi_85830544
Je moet het inderdaad de tijd geven. Gun jezelf die tijd dan ook. Maar ga ondertussen niet stil staan want je moet toch doorgaan. Doe leuke dingen.
Je hebt nou eenmaal van hem gehouden en dat doe je nog steeds, daar stap je niet zo 1-2-3 overheen en dat moet je zelf ook niet willen. Gun het tijd, laat het bezinken maar blijf bij de realiteit. Op dit moment wil je zo graag dat het goed komt dat je al zijn foutjes goed gaat praten voor jezelf. Hij zal het er diep van binnen ook echt wel moeilijk mee hebben alleen zal die dat niet laten zien. Je kan iemand niet dwingen, als het niet gaat dan gaat het nou eenmaal niet. Hoe moeilijk het ook is, ik weet precies hoe je je voelt.

Ik heb zelf heel veel zitten huilen, ik heb dagen slecht geslapen en slecht gegeten. Op een gegeven moment waren mijn tranen gewoon op.
I am changing..
  zondag 29 augustus 2010 @ 13:47:52 #72
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85830791
Ja dat klopt daar hebben jullie gelijk in,maar mijn vorige stage kinderdagverblijf verliep ook niet goed omdat ik gewoon verdrietig was slecht sliep en slecht at..

Vandaar dat ik me ook zo druk maak. Ik kan een pauze doen met mijn opleiding en zit er gewoon sterk over na te denken om het te doen
pi_85831079
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 13:47 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ja dat klopt daar hebben jullie gelijk in,maar mijn vorige stage kinderdagverblijf verliep ook niet goed omdat ik gewoon verdrietig was slecht sliep en slecht at..

Vandaar dat ik me ook zo druk maak. Ik kan een pauze doen met mijn opleiding en zit er gewoon sterk over na te denken om het te doen
Kijk het morgen even aan, misschien geven die kinderen juist ook wel wat afleiding. Ik heb dat wel met kinderen in ieder geval. Zo leuk lief onschuldig en onwetend. Prachtig om te zien.
Daarbij zou ik dan weer niet bij een kinderdagverblijf kunnen werken :P
I am changing..
  zondag 29 augustus 2010 @ 15:51:34 #74
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85835066
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 13:55 schreef Boefje. het volgende:

[..]

Kijk het morgen even aan, misschien geven die kinderen juist ook wel wat afleiding. Ik heb dat wel met kinderen in ieder geval. Zo leuk lief onschuldig en onwetend. Prachtig om te zien.
Daarbij zou ik dan weer niet bij een kinderdagverblijf kunnen werken :P
Ik heb nog een week vrij gelukkig. Maar het punt is er is te veel slechts gebeurd met stage en als deze ook weer verneukt moet ik wel stoppen met de opleiding :{

Nee bij mij alle stress en druk op kinderdagverblijf datwerkt voor mij niet afleidend..
pi_85835638
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 15:51 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Ik heb nog een week vrij gelukkig. Maar het punt is er is te veel slechts gebeurd met stage en als deze ook weer verneukt moet ik wel stoppen met de opleiding :{

Nee bij mij alle stress en druk op kinderdagverblijf datwerkt voor mij niet afleidend..
Heb je niet iemand via je opleiding waar je de situatie bij kan uitleggen?
I am changing..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')