abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 augustus 2010 @ 15:01:17 #26
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85570942
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:59 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

_O_
Als het gejat word is het niet mijn probleem hij wil het niet op komen pakken :')
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  zondag 22 augustus 2010 @ 15:02:31 #27
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85570968
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:01 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Als het gejat word is het niet mijn probleem hij wil het niet op komen pakken :')
Hij zal dan de schade op jou kunnen halen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 22 augustus 2010 @ 15:03:52 #28
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85571010
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:02 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hij zal dan de schade op jou kunnen halen.
Die 3 euro van die fleece deken kan hij gerust van me krijgen hoor :+
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_85571111
Als ik dat zo lees word het niks meer....Lijkt me dat je jezelf alleen maar pijn doet door te blijven hopen dat het beter word.

Zelfs als het weer "goed" komt dan kan je er op wachten tot er weer zoiets gebeurt, tenminste denk wel dat je daar van uit kan gaan als het al eerder zo gegaan is. En door de manier dat hij steeds afstand wil en tijd voor zichzelf(dat je niet eens mag langskomen of wat dan ook) lijkt toch sterk op dat hij iets(of iemand...) voor je probeert te verbergen.
pi_85571246
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:03 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Die 3 euro van die fleece deken kan hij gerust van me krijgen hoor :+
:D

Ik zou hem wel even een smsje sturen dat z'n spullen straks bij z'n auto liggen, dan kan je in ieder geval zeggen dat je het hem hebt laten weten...en dat het geen nut had om op een reactie daarop te wachten!
  Moderator zondag 22 augustus 2010 @ 15:25:34 #31
184769 crew  Deisyy
pi_85571689
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:11 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

:D

Ik zou hem wel even een smsje sturen dat z'n spullen straks bij z'n auto liggen, dan kan je in ieder geval zeggen dat je het hem hebt laten weten...en dat het geen nut had om op een reactie daarop te wachten!

Dat zijn 2 dingen in 1 zin, dus dat gaat hem ook niet worden :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_85571778
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:57 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Ik ben het zat, ik ga er naar toe dump zijn spullen bij zijn auto en hij ziet maar wat ie er mee doet.
Was een beetje te langzaam zie ik, goede keuze ^O^
  zondag 22 augustus 2010 @ 15:30:41 #33
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85571851
even kort hij wilt t niet aan komen pakken. ,Nu kan hij wel ineens auto rijden en naar die ,vriend toe nog wat spullen halen en zegt hij dat ik maar mort wachten op vanavond. ja turlijk alsof hij dan op komt dagen. ik zit hier nu te wachten durf niet weg te fietsen ben te duizelig
  Moderator zondag 22 augustus 2010 @ 15:31:53 #34
184769 crew  Deisyy
pi_85571899
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:30 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
even kort hij wilt t niet aan komen pakken. ,Nu kan hij wel ineens auto rijden en naar die ,vriend toe nog wat spullen halen en zegt hij dat ik maar mort wachten op vanavond. ja turlijk alsof hij dan op komt dagen. ik zit hier nu te wachten durf niet weg te fietsen ben te duizelig
Wat een sukkel!

Kan je zijn fleece deken dan niet naar zijn vriend brengen? Hoef je hem vanavond ook niet meer te zien.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zondag 22 augustus 2010 @ 15:32:43 #35
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85571942
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:30 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Fuck hem. Zoek een andere jongen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 22 augustus 2010 @ 15:35:01 #36
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85572040
die woont nogal ver weg. maar ben zo woest dat alles om me heen draait
pi_85572097
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:31 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Wat een sukkel!

Kan je zijn fleece deken dan niet naar zijn vriend brengen? Hoef je hem vanavond ook niet meer te zien.
Of anders even een vriend of vriendin vragen dit te doen?
En wat Keep_Walking zegt!!
  zondag 22 augustus 2010 @ 15:39:18 #38
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85572206
hy wilt gwn niet komen.. serieus het boeit ghem echt niets als mij iets zou overkomen
pi_85572235
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:39 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
hy wilt gwn niet komen.. serieus het boeit ghem echt niets als mij iets zou overkomen
Gelukkig ben je straks van hem af!
Toch??
  zondag 22 augustus 2010 @ 16:05:11 #40
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_85573011
Hoe meer energie je nu in hem gaat stoppen, hoe minder er van je eigenwaarde overblijft.
Ga je eigen weg en laat hem...
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_85573781
Wat ga je nu doen ?
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_85574026
Hier is een hele simpele oplossing voor, niet wachten gewoon zelf je eigen gaan.
Het komt een beetje over alsof je soms een beetje te veel aan je vriendje hangt en dat die daarom zo even doet.
Kortom doe je eigen ding en laat het niet van hem afhangen. Komt die wel goed , komt die niet ook goed maar heb je niet al die tijd zitten wachten.
pi_85574663
Heeft ie een IQ van 70 of zit hij fulltime aan de wiet? Zo komt het over namelijk.
  zondag 22 augustus 2010 @ 18:43:37 #44
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85577555
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 17:04 schreef Henk1056 het volgende:
Heeft ie een IQ van 70 of zit hij fulltime aan de wiet? Zo komt het over namelijk.
haha nee hij is erg slim :Y , haha nee.
  zondag 22 augustus 2010 @ 19:34:50 #45
161575 Esuri
Zo goed mogelijk helpen
pi_85579231
Als ik jou was zou ik te rade gaan bij je gevoel. De meeste antwoorden vind je vooralsnog in jezelf. Er is niemand die zo goed weet als jij waar de pijn zit en hoe je deze kunt wegnemen; ik geloof er niet in dat een FOK'er dit voor je kan oplossen.

Ga in jezelf zoeken. Als geen ander weet jij hier het antwoord op.
Mijn doel is om op ieder topic een goed en eerlijk antwoord te geven. Ik probeer op een eerlijke manier open te staan voor de mening van iedereen.
pi_85580841
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:06 schreef iwanttobelieve het volgende:
Als ik dat zo lees word het niks meer....Lijkt me dat je jezelf alleen maar pijn doet door te blijven hopen dat het beter word.

Zelfs als het weer "goed" komt dan kan je er op wachten tot er weer zoiets gebeurt, tenminste denk wel dat je daar van uit kan gaan als het al eerder zo gegaan is. En door de manier dat hij steeds afstand wil en tijd voor zichzelf(dat je niet eens mag langskomen of wat dan ook) lijkt toch sterk op dat hij iets(of iemand...) voor je probeert te verbergen.
Dit.

Dus je moet blij zijn als je van hem af bent straks, is beter voor jou, en ook voor hem.
pi_85580976
Wat boeit jou die spullen eigenlijk? Als hij ze niet op wil komen halen is dat toch zijn probleem? Je bent niet verantwoordelijk voor ZIJN shit, dat moet ie zelf maar komen halen. En als het niet belangrijk genoeg voor hem is, dan hou je het toch lekker zelf of flikker je het weg? Kom op zeg.
pi_85587810
Ik denk dat je voor jezelf heel duidelijk moet zien te krijgen wat je wil in een relatie. Er zijn mensen die die vrijheid heel fijn vinden en dat ook in een relatie zoeken. Het lijkt erop dat jij heel andere wensen hebt.

Wat je kan doen is hem gewoon uitleggen wat je verwacht in een relatie en hem vragen of hij dat hetzelfde ziet of juist hele andere ideeën heeft. Dan weet je meteen wat je kan verwachten en of je gelukkig gaat worden in een relatie met hem. En als dat antwoord nee is, zou ik ermee stoppen.
pi_85593800
In je OP staat het hele probleem eigenlijk heel duidelijk.

- Hij wil niet dat je hem telkens lastig valt, maar jij wil graag weten waar je vriendje is (op een normale manier I guess)
- Hij wil niet dat je hem bekritiseert, jij vindt het schijnbaar nodig om hem met zn neus op zn eigen fouten te drukken. (Waarom weet ik niet)
- Het stoort jou dat hij bijna alles vergeet wat je zegt. Hem interesseert het blijkbaar niet wat je te zeggen hebt, Of z'n geheugen is als een zeef. Anders zou hij het niet vergeten.
- Jij vindt het fijn als iemand reageert als je wat tegen die gene zegt, want dan weet je dat die gene geluisterd heeft en het is een vorm van respect/actief luisteren.

De grote lijn is dat hij zich aan je is gaan irriteren omdat je veel commentaar op hem hebt. Hij stoort zich waarschijnlijk aan de ruzies terwijl hij gewoon wil dat alles relaxed is. Daardoor gedraagt ie zich waarschijnlijk nu ook geirriteerd en kortaf/bot. En jij hebt veel commentaar omdat je het niet eens bent met hoe de dingen gaan en hoe hij doet.

Een optie is met elkaar gaan zitten en serieus praten.Elkaar geen verwijten maken, maar elkaar voorleggen wat je stoort aan de ander, vanuit hoe jij het ervaart. Maar dan moet hij dat wel willen. Als hij dat niet wil dan is hij niet volwassen genoeg en valt er geen serieuze relatie op te bouwen.

Misschien is hij gewoon zo, dat hij weinig reageert. Vraag jezelf af of hij ook zo naar anderen doet. Interesseert hij zich doorgaands echt niet voor jou? Of is hij een man van weinig woorden (die veel vrijheid wilt en zich niet steeds wil hoeven verantwoorden)? Heeft hij een geheugen als een zeef, of vergeet hij alleen wat jij zegt? Interpreteert hij jouw aandacht als controle? Waarom bekritiseer je hem? Hoe gaat hij om met kritiek? Voelt hij zich snel aangevallen? Moet je de kritiek misschien anders overbrengen? Etc etc etc.

Kijk hoe hij is, kijk hoe jij bent en maakt de conclusie of jullie al dan niet bij elkaar passen. Zijn jullie allebei bereid je gedrag aan te passen of niet. Het belangrijkste is dat beide partijen open staan voor een eerlijk en open gesprek.
pi_85593840
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:59 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

_O_
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')