En NGquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:44 schreef WillFerrell het volgende:
HOEREN. Waarom ben ik nu niet op Lowlands met Deadmau5.
Deadmau5 is zo begin 2010.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:44 schreef WillFerrell het volgende:
Zo een vuige Nederlander bij de post las die romantische boodschap die er op stond en die heeft hem nu op aan zijn vrouw gegeven, gok ik.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Bewijs is er niet namelijk
Heyquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey wijffie
[..]
Hey Lotteke
[..]
Ja, 4 dagen niet, denk ik.
Doeg.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:46 schreef Dqod het volgende:
Ik ga maar eens onder de douche springen.. Het moet toch maar gebeuren.
Tot latorrrr
Heeft ie een meisje gezien die iets ging doen EN NIEMAND KON HAAR TEGENHOUDEN?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:45 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik word gewoon gebeld terwijl een maat van me hem hard chillt nu.
Ik mis iets?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heeft ie een meisje gezien die iets ging doen EN NIEMAND KON HAAR TEGENHOUDEN?
Rook je nog steeds goedkope pauperpeuken uit spanje?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:45 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Omdat ik wel zal moeten. Ik hoest alleen alsof ik een half pakje shag heb opgegeten.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:44 schreef Mozy het volgende:
Oja Bobby, het antwoord apparaat mag dinsdagavond weer aan.
Niet gedaan ook. Gewoon Camel Blue's.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rook je nog steeds goedkope pauperpeuken uit spanje?
Yep. Ik weet alleen niet of ze daar ook samen zijn.quote:
Wd zou wel met NG meeten, en Ynuhh volgens mij.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Yep. Ik weet alleen niet of ze daar ook samen zijn.
En dan de gevangenis in? DIJENKLETSER!quote:
Ik duik onder op mijn kamer. Het ging goed maar het is sinds een week weer feest tijdens het eten.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
BroekpalingHoe is het met die homie?
Aha, nog wel bagage dingesten bij Schiphol?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Weet je, ik schreeuw niet meer zo.
Mijn vriendin heeft mij rustig gemaakt.
Verlies ik nu een deel van mijn waardigheid?
Dacht dat die eppo een inzinking had?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:44 schreef WillFerrell het volgende:
Zodat ze niks zou missen ?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:49 schreef L0t.. het volgende:
Wd is een keer een paar dagen weg en meteen KLB op slot
Dan hoefde ze niks te missen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:49 schreef L0t.. het volgende:
We gaan tegen haar zeggen dat we speciaal voor haar zijn gestopt met de SC voor een paar dagen, zodat ze niks zou missen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:49 schreef L0t.. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |