Ik zal maar niks zeggen verder :xquote:
BOBBYquote:
ben jij geen vlotte 30'erquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik te jong zijn, rekenwonder.
Je vond het wel leuk daarquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nou, ik zag maisnon en japsnars daar posten, dus ik dacht dat daar de alternatieve sc was.
Niet zo spang op het moment. Ik heb de Spaanse griep oid en moet morgen weer naar het werk.quote:
quote:
Brief?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:41 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Haha...zal even opletten en je brief een paar weken achterhouden.
quote:
Ah okee. Maar hoezo ga je dan werken? Of heb je er niet zo'n last van.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Niet zo spang op het moment. Ik heb de Spaanse griep oid en moet morgen weer naar het werk.![]()
Et toi?
Ik heb je een kaart gestuurd.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Brief?
Ik dacht een simpele kaart. Maar WF heeft me gewoon een hele brief gestuurd?![]()
Weet je, ik schreeuw niet meer zo.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
EN GESCHREEUWD UIT FRUSTRATIES?!!111!11
Omdat je een sukkel bent.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:44 schreef WillFerrell het volgende:
HOEREN. Waarom ben ik nu niet op Lowlands met Deadmau5.
Omdat ik wel zal moeten. Ik hoest alleen alsof ik een half pakje shag heb opgegeten.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah okee. Maar hoezo ga je dan werken? Of heb je er niet zo'n last van.
Ja wel goed hoor.
Hey wijffiequote:
Hey Lottekequote:
Ja, 4 dagen niet, denk ik.quote:
Geloof er niks van. Bewijs is er niet namelijkquote:
Streampje, werkt altijd goedquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:44 schreef WillFerrell het volgende:
HOEREN. Waarom ben ik nu niet op Lowlands met Deadmau5.
6 kantjes heb ik begrepen!quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Brief?
Ik dacht een simpele kaart. Maar WF heeft me gewoon een hele brief gestuurd?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |