Wat een feestquote:
Wat?quote:
Nee jonk dat komt door je blauwtje bij die Duitse chick, and again, and againquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:18 schreef WillFerrell het volgende:
Sinds KLB dicht zat, was ik ziek. Hopelijk voel ik me snel beter.
Dat KLB weer open is!quote:
Een echte vent maalt niet om een blauwtje her en der.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee jonk dat komt door je blauwtje bij die Duitse chick, and again, and again
Je hebt je de afgelopen dagen verveeld?quote:
Popje tochquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:21 schreef gers het volgende:
dqod![]()
kali![]()
will![]()
ado![]()
reet![]()
ik heb jullie gemist
awhquote:
EWAquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:21 schreef gers het volgende:
dqod![]()
kali![]()
will![]()
ado![]()
reet![]()
ik heb jullie gemist
vertelquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:25 schreef Dqod het volgende:
T is wat.. Wou ik net dingetjes gaan doen hier in t huishouden.. Is KLB weer open
Ohhh.. Ik heb een klacht *giggle*
ik heb nog nooit zoveel gepost in KLB als de afgelopen dagenquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:25 schreef Adolecens het volgende:
Ik kon gewoon posten de afgelopen dagen in KLB hoor, alleen was het er erg rustig
Klacht: KLB gaat open op t moment dat ik dingen moet doen in t huishoudenquote:
Eeltvorming noemen ze datquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Een echte vent maalt niet om een blauwtje her en der.
We zijn niet allemaal schizofreenquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb nog nooit zoveel gepost in KLB als de afgelopen dagen
Ja zelfs ik heb een blauwtje gelopen aan de Costa Brava.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:27 schreef gers het volgende:
maar will een koning zoals jij loopt toch geen blauwtjes
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klacht: KLB gaat open op t moment dat ik dingen moet doen in t huishouden
Oh wacht, Ado is er ook nog.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal schizofreen
dat kan nietquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja zelfs ik heb een blauwtje gelopen aan de Costa Brava.
Dat is zo, maar ik moet nog wel douchen zo.. En dan zeg je nu vast ook van "dat kan morgen ook", maar ik wil er niet NOG eerder uit morgenvroeg..quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:28 schreef gers het volgende:
[..]
dat kan morgen ook wel hoor
trouwens ik irriteer mij aan alle nuldejaars![]()
quote:
Ik had redelijk wat op en ik zag potentieel in een leuk, blond, Duits Mädeltje, maar dat zag zij blijkbaar niet.quote:
jij bent toch geen nuldejaarsquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is zo, maar ik moet nog wel douchen zo.. En dan zeg je nu vast ook van "dat kan morgen ook", maar ik wil er niet NOG eerder uit morgenvroeg..
Val ik daar ook onder? Nee eh?
Iedere keer dat ik het lees lig ik weer in een deuk.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:30 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik had redelijk wat op en ik zag potentieel in een leuk, blond, Duits Mädeltje, maar dat zag zij blijkbaar niet.Uiteindelijk zag ik in dat het niets meer werd na een bitchslap en toen heb ik maar voor BAIL OUT gekozen.
Dat is dan ook weer zo iddquote:
jij was gewoon te goed voor die duits madeltje dus ze wees je af omdat ze dat wistquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:30 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik had redelijk wat op en ik zag potentieel in een leuk, blond, Duits Mädeltje, maar dat zag zij blijkbaar niet.Uiteindelijk zag ik in dat het niets meer werd na een bitchslap en toen heb ik maar voor BAIL OUT gekozen.
wel iets gedaan tijdens de introquote:
Jullie liepen voorquote:
Is het weer niet goed?quote:
JIJ.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedere keer dat ik het lees lig ik weer in een deuk.
Sorry
Was het maar zo een fest.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:31 schreef gers het volgende:
[..]
jij was gewoon te goed voor die duits madeltje dus ze wees je af omdat ze dat wist
HOI!quote:
Hmm valt opzich wel mee. Overdag niet in ieder geval, hehe.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je hebt je de afgelopen dagen verveeld?
Ja hoi!quote:
* Gooit router naar gers.quote:
ach maar 746 geregeld en 1tje niet is toch geen slechte score ?quote:
Nieuw reglement --> mag niet --> extra streng reglement nu --> ban.quote:
hihi jij bent nieuw wie ben jijquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:35 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hmm valt opzich wel mee. Overdag niet in ieder geval, hehe.
Gokkantoor Gers.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:35 schreef gers het volgende:
[..]
ach maar 746 geregeld en 1tje niet is toch geen slechte score ?
mijn odds zijn beter dan die van unibet en totoquote:
JA WAT??quote:
Idd zeg!quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hoi!
Het was wel raar zonder KLB
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nieuw reglement --> mag niet --> extra streng reglement nu --> ban.
Doei 4EBEBE.
Die Amerikaaskaart heb ik gestuurd, maar die in Spanje niet. Ik wil wel een kaartje hier sturen als goedmakertje.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JA WAT??
Waar blijft mn kaart dan? He je hebt me voorgelogen
Zeg, buschauffeur, de hele bus moet plassen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:36 schreef WillFerrell het volgende:
Zeg, Leylandcoureur, stel eens je UI in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Je zal nog heel wat te constateren krijgen.quote:
de wereld buiten klb is ook heel eng en gevaarlijk hoorquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Idd zeg!
Ik durf ook eigenlijk niet zo goed in andere subfora te posten
Wel gedaan natuurlijk.. Ik moest toch wat
Ik heb in PUB gepost.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Idd zeg!
Ik durf ook eigenlijk niet zo goed in andere subfora te posten
Wel gedaan natuurlijk.. Ik moest toch wat
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zeg, buschauffeur, de hele bus moet plassen.Ik ben offduty, dus ze doen maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben blij dat jij me begrijpt.. Dat doet me deugd!quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:38 schreef gers het volgende:
[..]
de wereld buiten klb is ook heel eng en gevaarlijk hoor
daar ben je 15 jaar te oud voorquote:
Ik heb de laatste 3 dagen heel schichtig om mij heen gekeken....quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:38 schreef gers het volgende:
[..]
de wereld buiten klb is ook heel eng en gevaarlijk hoor
Cultuurschok zometeen voor 4EBE met de nieuwe layout die door ieder z'n neus geboord zal worden.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nog de oude layout en ik heb heul die nieuwe tvp-optie niet.
Krijgt ze niet. D'r laptop begeeft het eerst.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Cultuurschok zometeen voor 4EBE met de nieuwe layout die door ieder z'n neus geboord zal worden.
Deal!!quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:38 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Die Amerikaaskaart heb ik gestuurd, maar die in Spanje niet. Ik wil wel een kaartje hier sturen als goedmakertje.
Mallerdquote:
Nee, dan zou ik te jong zijn, rekenwonder.quote:
Ja, idd.quote:
Die papi chillt hem hard verder hoor.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deal!!
En ik ga nu even mail naar obama sturen dat ie de post daar beter moet regelen
Haha...zal even opletten en je brief een paar weken achterhouden.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deal!!
En ik ga nu even mail naar obama sturen dat ie de post daar beter moet regelen
EN GESCHREEUWD UIT FRUSTRATIES?!!111!11quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik heb de laatste 3 dagen heel schichtig om mij heen gekeken....
Ja nou, ik zag maisnon en japsnars daar posten, dus ik dacht dat daar de alternatieve sc was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |