Ik zie nu alleen maar "anti-klacht" users klagen dat de regels niet zo duidelijk zijn. Laat ze maar lekker de mist in gaan, ik zal ze niet missen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Niet alles, maar die paar regels wat in dit topic is kan toch wel? Dat zijn 2/3 regels ofzo?
Je hoeft niet in de details te gaan uitleggen, maar wat duidelijker kan geen kwaad. Als je wilt dat de users zo wilt laten gedragen zoals je zelf wilt, dan moet het ook van jullie kant komen.
Dan heb je het topic niet goed doorgelezen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik zie nu alleen maar "anti-klacht" users klagen dat de regels niet zo duidelijk zijn. Laat ze maar lekker de mist in gaan, ik zal ze niet missen..
quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik zie nu alleen maar "anti-klacht" users klagen dat de regels niet zo duidelijk zijn. Laat ze maar lekker de mist in gaan, ik zal ze niet missen..
Toch wel.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan heb je het topic niet goed doorgelezen.
Sowieso zou iedere OP in KLB uit die opbouw moeten bestaanquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:00 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind dat inderdaad wel goed, die regels, maar er is dus 1 ding aan die regels die mij niet bevalt, en een samenvatting is meer dan normaal. Het staat in ieder wetenschappelijk betoog, sterker nog, het is verplicht. Eerst de onderzoeksvraag, dan de hypothese, dan de werkwijze, dan de resultaten en dan de conclusie en vervolgens de discussie. Dat is mij ten minste aangeleerd op school. De onderzoeksvraag is in deze de klacht, de hypothese hebben we niet en de werkwijze + resultaten zijn de argumenten in de OP.
Ja stel je eens voor dat je origineel zou zijnquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:05 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Sowieso zou iedere OP in KLB uit die opbouw moeten bestaan
Niet altijd zijn er veel argumenten nodig om een klacht te benadrukkenquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:05 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Sowieso zou iedere OP in KLB uit die opbouw moeten bestaan
Hear hear!quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Als je wilt dat de users zo wilt laten gedragen zoals je zelf wilt, dan moet het ook van jullie kant komen.
Zegt s_e die nooit in KLB komtquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:10 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hear hear!![]()
Uitlokken komt van 2 kanten.
Tssquote:
Alleen als dat noodzakelijk is. En in KLB is dat zo goed als nooit.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:12 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, relmofje, kan je de conclusie trekken dat een samenvatting nog wel mag?
Mooi, dan zijn we het eensquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen als dat noodzakelijk is. En in KLB is dat zo goed als nooit.
Heel FOK! is ook niet noodzakelijk. Afschaffen die hap dan maar?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen als dat noodzakelijk is. En in KLB is dat zo goed als nooit.
Je hoeft er niet te komen hoorquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Heel FOK! is ook niet noodzakelijk. Afschaffen die hap dan maar?
Het is niet noodzakelijk, maar een hoop mensen beleven er plezier aan. Als jij dat niet doet kom je er gewoon niet, simpel.quote:
De KLB is een serieus subforum waar geen ruimte is voor onzinnige troep als nachtbagger.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:24 schreef naatje_1 het volgende:
Is er trouwens zoiets als de KLB nachtbagger? Met dus andere regels dan overdagOf gaan jullie er voor zorgen dat het hier 24/7 gemod wordt (lastige taak lijkt me dat).
Wat een onzin. "Mensen die"-topics komen voort uit pure armoede. Niet kunnen formuleren.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:43 schreef Levolution het volgende:
Die honderden 'Mensen die' topics waren lemmingen en gebagger, dat sloeg sowieso nergens op. Dat aanpakken was dus terecht.
Maar een dekkende TT met 'Mensen die' vind ik niet echt erg ofzo. Bijvoorbeeld:
Mensen die je in elkaar slaan omdat je ze aankijkt
Er is niks mis met zo'n TT, dekt de lading. De lemmingen hierop, die zijn wel ongewenst.
Ja dus? Je kan toch niet van iedereen verwachten dat ze getalenteerde schrijvers zijn?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat een onzin. "Mensen die"-topics komen voort uit pure armoede. Niet kunnen formuleren.![]()
Die TT die jij noemt kan veel beter: In elkaar geslagen zijn na iemand aangekeken te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |