abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85650877
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:02 schreef Drive-r het volgende:
Jezus, hoe bijdehand wil je zijn? Je schreef net nog:
[..]

Zoals ik al aan gaf was het Clinton die dat deed, vele jaren voor Bush of Paulson. Dus je opmerking is complete bullshit. Maar goed, daar wennen we snel aan ;)
Maar die oproep van Bush om hypotheken te geven aan mensen zonder inkomen was in 2004 hoor, kijk het filmpje nog maar eens

[ Bericht 1% gewijzigd door Foksnor op 24-08-2010 16:13:52 ]
When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.
pi_85651434
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:05 schreef Foksnor het volgende:

[..]

Maar die oproep van Bush om hypotheken te geven aan mensen zonder inkomen was in 2004 hoor, kijk het filmpje nog maar eens
Sjezus - dat was bevestiging van beleid dat dus al jaren eerder was ingezet. Zucht. En 2004 was nog steeds voor de aanstelling van Paulson, dus die link zit ook in je hoofd. Maakt niet uit.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_85656972
Ach en er zullen veel mensen woonruimte gekregen hebben dankzij Bush , dat is toch ook mooi
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_85660259
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:25 schreef jaco het volgende:
Het is volgens Google ook gepost in scholieren.com , iex.nl, fancy.nl , goud.com, autoweek.nl en stand.nl

Dat het bericht vals is, is inmiddels wel aangetoond. Wat denken jullie dat het motief van Floor922 zal zijn? Heeft zij/hij een short positie in aandelen GS en probeert ze de koers naar beneden te krijgen ? Is ze een conspiracy theorist die de gevaren van GS wil aantonen ? Of gaat het om pure relschopperij ?
Het is mij opgevallen dat Floor922, saar nog wat sarrah99 enzovoort allemaal dezelfde soort berichten posten onder een ander account. Veelal over het eventuele wangedrag van bankiers en omgeving. Lijkt me dat dit allemaal dezelfde persoon is. Misschien een modje die het IP kan natrekken.
pi_85665944
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 20:19 schreef piepeloi55 het volgende:

[..]

Het is mij opgevallen dat Floor922, saar nog wat sarrah99 enzovoort allemaal dezelfde soort berichten posten onder een ander account. Veelal over het eventuele wangedrag van bankiers en omgeving. Lijkt me dat dit allemaal dezelfde persoon is. Misschien een modje die het IP kan natrekken.
Vast iemand van de SP, read my lips.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:35:38 #181
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_85667192
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 18:50 schreef Verburg_K het volgende:
Ach en er zullen veel mensen woonruimte gekregen hebben dankzij Bush , dat is toch ook mooi
En die staan nu allemaal op straat omdat ze het niet konden betalen en de rekening die ze hebben laten open staan , gaat naar de mensen die dat wel kunnen/konden.
The more debt, the better
pi_85669676
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:13 schreef raptorix het volgende:

[..]

Vast iemand van de SP, read my lips.
Agnes Kant die na mislukt te zijn in de politiek probeert haar gelijk te halen op de interwebs.
pi_85670432
Ik ben het vaak oneens met Agnes Kant, maar dom is ze niet. Dus die kans acht ik klein.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_85671003
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 20:19 schreef piepeloi55 het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat de user de regels van Fok! overtreedt. Je mag toch meerdere accounts hebben? En een onzin verhaal verzinnen en posten is volgens mij ook niet verboden.
pi_85671018
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 23:37 schreef DS4 het volgende:
Ik ben het vaak oneens met Agnes Kant, maar dom is ze niet. Dus die kans acht ik klein.
Nee niet dom, vooral kortzichtig, tering man, je zult met dat wijf getrouwd zijn.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_85677124
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 23:50 schreef raptorix het volgende:
tering man, je zult met dat wijf getrouwd zijn.
Dat hoeft dan ook weer niet van mij...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_85679799
Wat heeft Agnes Kant nu met Goldman Sachs te maken??

Bottomline is wie geld verdient mag het opmaken, of het nu Agnes is of GS.
(Agnes mag het niet zelf opmaken)

Maar ik heb liever dat ze er ook iets mee doen dat het Imago van GS verbetert, dat dan weer wel.
Het lijkt nu een beetje op het Romeinse schrans- en orgiegebeuren en we weten hoe dat afliep.

[ Bericht 36% gewijzigd door Foksnor op 25-08-2010 10:48:03 ]
When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.
pi_91746131
Goldman Sachs heeft nooit geld van de overheid ontvangen....

En als je iets wist over de boekhouding van banken, zou je ook weten dat de staatssteun absoluut in het niet zinkt vergeleken bij de andere middelen. Als de totale staatssteun van alle landen, zelfs maar 0,01% van het vermogen van banken bedraagt, zou het me verbazen.

Wat ook opvalt is de volstrekt onnozelheid van de bankenbashers. Het is in beleggingsland heel gebruikelijk om alleen uit te betalen in provisie, oftewel, netto salaris ¤ 0,00 per jaar, en de rest is allemaal 'bonus' op basis van wat je verdient voor je werkgever.

Een "bonus van ¤ 23.000" is dan dus niets anders dan een normaal modaal inkomen.

Dat zet het hele bonusgebeuren toch wel even in een ander perspectief.
  zondag 23 januari 2011 @ 14:35:18 #189
55011 HunterSThompson
Buy the ticket, take the ride
pi_91748676
Naast het feit dat dit een extreme topic kick is, spreek je jezelf nu niet ontzettend tegen? Jij haatte toch banken?
"When the going gets weird, the weird turn pro."
  dinsdag 25 januari 2011 @ 11:22:38 #190
256829 Sokz
Livin' the life
pi_91840590
Of ze probeert op een heel onduidelijke manier sarcastisch over te komen .. :{
pi_91851928
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 11:22 schreef Sokz het volgende:
Of ze probeert op een heel onduidelijke manier sarcastisch over te komen .. :{
Of ze is een beetje labiel, want mij heeft ze ook al een PM gestuurd toen ik een negatieve reactie plaatste over bankiers. (Nooit op ingegaan, trouwens) Wie is die Floor eigenlijk?
pi_91853809
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 13:43 schreef floor922 het volgende:
Goldman Sachs heeft nooit geld van de overheid ontvangen....

En als je iets wist over de boekhouding van banken, zou je ook weten dat de staatssteun absoluut in het niet zinkt vergeleken bij de andere middelen. Als de totale staatssteun van alle landen, zelfs maar 0,01% van het vermogen van banken bedraagt, zou het me verbazen.

Wat ook opvalt is de volstrekt onnozelheid van de bankenbashers. Het is in beleggingsland heel gebruikelijk om alleen uit te betalen in provisie, oftewel, netto salaris ¤ 0,00 per jaar, en de rest is allemaal 'bonus' op basis van wat je verdient voor je werkgever.

Een "bonus van ¤ 23.000" is dan dus niets anders dan een normaal modaal inkomen.

Dat zet het hele bonusgebeuren toch wel even in een ander perspectief.
Floortje :W

Ik vind die bonussen van de banksters maar erg mager... Pablo Escobar deed het tenslotte een stuk beter :Y)
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_91853957
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 16:08 schreef Krantenman het volgende:

Wie is die Floor eigenlijk?
Geen idee maar ze heeft wel meerdere kloons hier op fok.... ach wie niet :')
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_91881056
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 16:48 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Geen idee maar ze heeft wel meerdere kloons hier op fok.... ach wie niet :')
Ik, tenzij gebanned, want dan kloon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')