Dit is echt een serieuze klacht en niet verzonnen.
Vanochtend vroeg toen ik in de trein zat op weg naar huis ( gisteren bij mijn beste vriendin gebleven na het uitgaan) gebeurde er iets ergs in de trein.
Ik zat in de trein in een zitstel dat vlakbij de draaideur naar de uitgang was. Naast mij over het gangpad zat een meisje dat volgens mij indonesisch was en tussen de leeftijd 18 -21, ze was muziek aan het luisteren met haar Ipod, verder droeg ze als ik het me goed herinner een bloesje en een rokje. Tegenover haar zat er een oude man van ongeveer 55 jaar. Niets aan de hand zou je denken.
De oude man die tegenover haar zat keek naar haar de hele tijd en vroeg op een gegeven moment:
''Wat ben je aan het luisteren?''
Zij reageerde niet terug.
''Hij zei: dat is een mooi apparaatje dat je daar hebt hoor,''
‘’Ik ben benieuwd naar wat een meisje zoals jij voor nummers luistert, ''
Toen het meisje hem bleef negeren zei de oude man:
''Zijn alle meisjes zoals jij zo arrogant?''
De man begon erg geiriteerd te raken en zei: je denkt zeker dat je heel wat bent hé? Ik zag dat het meisje door had dat de opa niet van ophouden wist en met haar wilde praten maar zij gaf geen kik. Bij een een volgende halte zag ik dat ze opgelucht was waarschijnlijk omdat ze eruit moest.
Toen zij opstond en naar buiten wilde gaan zei de man: waar ga je nou heen? Ineens trok de oude man haar rokje naar beneden en vervolgens ook haar ondergoed, (het was een string) half naar beneden. Zozo wat hebben we hier, dat ziet er goed uit! Naast mij en het meisje zaten er nog volgens mij 6 personen waaronder twee oudere mannen en 4 jongens van ongeveer de leeftijd 16-18 jaar. Zij hadden het kabaal gehoord en begonnen te kijken wat er aan de hand was, maar niemand greep in. Ik ben zelf een klein meisje van 1.58 meter, en de oude man was minimaal wel 1.80 meter dus ik durfde niet in te grijpen. Uit paniek schreeuwde ik ook om hulp maar niemand greep in.
De oude man pakte haar vast en draaide haar naar zich toe. Het meisje schrok heel erg en gilde erg hard en probeerde van zich los te wurmen.
‘’Blijf van me af gore klootzak! Zei het meisje''
‘’Hehe, er zit iets in je’’. Zei de oude man
Hij wees naar de tampon die ze inhad. Het meisje duwde de man van zich af en gaf hem twee harde klappen tegen het hoofd en krabte ook het gezicht van de man open met haar nagels. Toen het meisje zich op het punt stond om hem een trap te geven, was ze blijkbaar in de hectiek vergeten dat haar string en rokje nog half om haar benen hing. Ze viel voorover over de oude man heen en kwam met haar vagina hard op de knie terecht van de oude man. Een hard kreunende geluid van pijn kwam uit haar mond, haar hoofd stond omhoog en ze zag er erg verzwakt uit, de viezerik raakte erg opgewonden en trok een diepe grijns en zei: ‘’ ik heb je getemd hé hoer. ‘’
Hij greep zijn kans en begon haar te betasten over haar borsten en haar vagina. Die klootzak kneep in haar borsten, haalde haar tampon eruit, kwam met zijn vingers in haar geslachtsdeel en trok tegelijk ook ruw haar neus omhoog waardoor ze een enorme bloedneus kreeg en zei op een sadistische toon : ‘’Zo jij heb vandaag wel jouw lesje geleerd hé kuthoer? Meisjes zoals jij verdienen dit! Aah, nou heb ik je mooie snoetje lelijk gemaakt, nu ben je gewoon een vies lelijke meisje’’ Het meisje probeerde zich nog te verzetten maar ze was niet sterk genoeg, tranen kwamen uit haar ogen.
En echt hé ik zag dat één van de vier jongens die ook in de trein zaten dit aan het filmen waren in plaats van te helpen. Echt zo’n SUKKEL .
Godzijdank kwam er eindelijk iemand ingrijpen. Het was een man van rond de 50, hij kwam eraan en zei: Hey, laat haar met rust! Hij greep de oude man van achteren en sleurde hem weg van het meisje. Toen zag ik kans om naar het meisje toe te gaan en om haar op te vangen.
Iemand anders had ondertussen ook gelukkig een conducteur erbij gehaald.
Uiteindelijk werd de viezerik opgewacht op het volgende station door twee politieagenten en twee twee medewerkers van service en veilgheid om de man op te pakken. De trein stond daardoor ook een lange tijd stil.
Ik hoop echt dat het meisje er weer boven op komt. Dit was echt heftig. En ik hoop dat die VUILE klootzak echt een hele zware straf krijgt!
Klacht: meisjes kunnen niet meer normaal in de trein zitten zonder lastig gevallen te worden door vieze oude mannen!!!
Subklacht: hier heb je nog zo’n klootzak:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ze_man.html#commentsMeisje (17) in eigen woning aangerand