quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:10 schreef AdvancedPower het volgende:
Als ik weer een topic open zit ik altijd keihard te lachen. Het zijn bijna allemaal verzonnen topics. En dan die reacties... Ik lach me kapot. En ja, ik geil op aandacht. Vandaar die filmpjes. Heerlijk die naamtopics en naamsbekendheid hier op FOK!. En het is zo heerlijk om te zien hoe iedereen hapt.
Ik stel voor dat je AP een wekelijkse (of dagelijkse voor mijn part) column geeft op de FP, in ruil waarvoor hij voor de rest van zijn leven uit KLB wegblijft. Iedereen wint!quote:
Maar KLB bestaat niet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:27 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je AP een wekelijkse (of dagelijkse voor mijn part) column geeft op de FP, in ruil waarvoor hij voor de rest van zijn leven uit KLB wegblijft. Iedereen wint!
Ik wil niet kussen met haar.quote:
Haha, je kan gedachten lezen. Ik houd sinds februari informatie bij voor een KLB-ouderjaars-column.quote:
Als ik dat zou vertellen dan verteld ze dat natuurlijk door aan iedereen. En zo kom ik nooit meer aan een meisje.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:26 schreef Hyundai het volgende:
Oh en mocht dit topic tóch waar zijn, zeg dat je Chlamydia hebt.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:29 schreef Splutje het volgende:
Maar waarom wil je niet ontgroend worden dan?
Ik zeg doen!quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:30 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Als ik dat zou vertellen dan verteld ze dat natuurlijk door aan iedereen. En zo kom ik nooit meer aan een meisje.
Dat wil je niet, ik weet hoe die sma's van AP er over het algemeen uitzienquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:35 schreef Skonk het volgende:
Wát! Ze verstaat zoenen onder chillen
AP die sma is voor mij bedoeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |