quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar die Kally hè......, nóg heter dan die kachel
Teun ga douchenquote:
Ja, das waar ook, vooral dat laatstequote:Op zondag 22 augustus 2010 13:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Teun ga douchen![]()
En dan je volgende 30 sms-jes lezen
quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, das waar ook, vooral dat laatste![]()
![]()
En niet vergeten he, alleen ik mis jequote:Op zondag 22 augustus 2010 13:20 schreef Laysa het volgende:
Bedankt Kal voor het nummer van Teun....ff smsen
Met een kusje hé?!quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:26 schreef Kally het volgende:
[..]
En niet vergeten he, alleen ik mis je
quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:29 schreef Leandra het volgende:
Darn Kally, je hebt wel indruk gemaakt, ik heb de woorden "Saab" en "cabrio" nog niet gelezen vandaag
ook van jouquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vuige trutjes![]()
En weg is, laters.........
oh wat kut Spuitjequote:Op zondag 22 augustus 2010 13:45 schreef spuitje het volgende:
gofferdegofferdegoffer
Krijg net een SMS-je van oudste, die was met vriend een weekendje Antwerpen, was tot twee uur geleden erg leuk. Toen kwamen ze terug van de politie. Auto die in de parkeergarage stond opengebroken en volledig leeg gehaald. krijg vanavond mail met hele verhaal, maar baal nu al zo verschrikkelijk!!! En ben boos! Die twee werken hard voor hun centjes en dan komt er iemand langs die niet met zijn lange tengels van andermans spullen af kan blijven.![]()
![]()
quote:
Lulloquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ] Dit is meer iets voor Vraag & Aanbod
quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ] Dit is meer iets voor Vraag & Aanbod
Kap eensquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ] +1 RECEPT
Merk, type, provider?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Goed, ik moet dus in de settings van de nieuwe router en ik heb geen flauw idee hoe, iemand ideetje?
Bij een nieuwe router zit wel een gebruiksaanwijzing toch?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Goed, ik moet dus in de settings van de nieuwe router en ik heb geen flauw idee hoe, iemand ideetje?
Weird, als ik dat laatste doe komt er een heel ander ip adres naar vorenquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:13 schreef Gert het volgende:
Vaak is dat 192.168.0.1 en anders kun je dit met ipconfig vinden. (start -> run -> cmd -> ipconfig)
Dat is het ip adres van je pc.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weird, als ik dat laatste doe komt er een heel ander ip adres naar voren
Uhuh, en wat nou als die allebei niets opleveren? Hm?quote:In a web browser, enter the router's IP address - either http://192.168.0.1 or http://192.168.1.1 by default.
Nee, dat staat er nietquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is het ip adres van je pc.
Maar daar staat ook een (lokaal) ip adres tussen dat met 192.168 begint
Router heeft niets met ziggo te maken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gewoon merk en type? Of staat er alleen ziggo op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |