Oh. Je bent er nog.quote:Op zondag 22 augustus 2010 04:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nu lijkt het net alsof je komt omdat ik weg ben
Okay, dan wacht ik nog eventjes.quote:Op zondag 22 augustus 2010 04:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ofc, meestal duurt het wel ca 10m voor ik echt weg ben
Neehoor.quote:Op zondag 22 augustus 2010 04:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en dan? laat je je tieten zien? nu maak je me nieuwsgierig
je wist in je onderbewustzijn dat tong de FB aan het verbaggeren wasquote:Op zondag 22 augustus 2010 04:13 schreef Myraela het volgende:
Ik val zo in slaap. Ik weet niet eens waarom ik nog wakker ben.
Dat zal het zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2010 04:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je wist in je onderbewustzijn dat tong de FB aan het verbaggeren was
De kerk is om 10 uur, dat betekent, eten en rijden er naartoe ingecalculeerd 9h opstaanquote:Op zondag 22 augustus 2010 04:20 schreef Myraela het volgende:
Hoelaat is de kerk? Ik maak me geen zorgen over het opstaan morgen/vandaag. Maar ik moet maandag voor het eerst in 4 maanden weer vroeg opstaan.
Ik moet maandag naar Rotterdam om toelating te doen voor het Grafisch Lyceum. Men, ik weet niet eens meer waar mijn wekker is.quote:Op zondag 22 augustus 2010 04:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De kerk is om 10 uur, dat betekent, eten en rijden er naartoe ingecalculeerd 9h opstaan
En ik moet woensdag jammer genoeg weer vroeg beginnen, maandag is opening en dinsdag vrij
Ik ken het, en ik ben er maar 2 maandjes uitquote:Op zondag 22 augustus 2010 04:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet maandag naar Rotterdam om toelating te doen voor het Grafisch Lyceum. Men, ik weet niet eens meer waar mijn wekker is.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:26 schreef Marco001 het volgende:
terug van werkvakantie..
en kan direct vanmiddag weer aan het werk op de taxi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |