Smoel houden, idioot!quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:47 schreef Draai_kont het volgende:
Opbokken! Ga slapen ofzo ipv dit forum te vervuilen.
Verkeerde PI.quote:
Slaap maar lekker, je weet morgenvroeg waarschijnlijk toch niet meer dat je dit op fok heb gepost. Succes morgenvroeg met de eventuele kater.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:45 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ben me daar teut als een garnalino.........
was ff op een feestje.......
kwenie eens meer wat ik dronk maar was wel beetje veel maar voor allen was dat normaal?
Ik ken dat niet zo..niet zoveel dus.....
en nu?
Waar is klaagbaak omdat eikels het om zeep hielpen op fok!
KLacht is........
teveel zuip
en klaagbaak toot omdat nurds enzo zegt......
![]()
snap erniks meervanhoor
Zhe Angel.quote:
Pff omg....man aub!quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:50 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Slaap maar lekker, je weet morgenvroeg waarschijnlijk toch niet meer dat je dit op fok heb gepost. Succes morgenvroeg met de eventuele kater.
ok, was een beetje flauw antwoord, misschien helpen 2 bakken koffie, en daarna een asperientje om de leed te verzachten.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:51 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Pff omg....man aub!
HELPPPPPPPPPPP
Neuken?quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:51 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Pff omg....man aub!
HELPPPPPPPPPPP
een bbq..en ik heb nu nog honger had 4 stokje sate........meer niequote:Op zondag 22 augustus 2010 02:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Welnee.
Ik vind Zhe AnGel wel leuk.
Watvoor feestje was het precies?
seks wat?quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:53 schreef BII het volgende:
Fijn dat we de komende uren verzekerd zijn van een vrouw die aan de lopende band seksistische opmerking maakt.
ik dacht dat je een man wasquote:Op zondag 22 augustus 2010 02:53 schreef BII het volgende:
Fijn dat we de komende uren verzekerd zijn van een vrouw die aan de lopende band seksistische opmerking maakt.
Animal style fries zijn goed ter preventie van een kater:quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:53 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
een bbq..en ik heb nu nog honger had 4 stokje sate........meer nie
en ik heb veulk gezope/...........
Bak nu nog ff kippenpeutjes.......heb honger dus........
maar...zo wazig ik mij voel...dis nie goe nie...waar d\ist den riddeer die mij helpt huillllllllll
snikfffffffffff![]()
![]()
![]()
Je moet ook goed eten he als je gaat zuipen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:53 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
een bbq..en ik heb nu nog honger had 4 stokje sate........meer nie
en ik heb veulk gezope/...........
Bak nu nog ff kippenpeutjes.......heb honger dus........
maar...zo wazig ik mij voel...dis nie goe nie...waar d\ist den riddeer die mij helpt huillllllllll
snikfffffffffff![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |