Een goede keuze! Zelf zou ik voor de 13 inch gaan...quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:28 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik ben overtuigd.
Nu twijfel ik nog tussen de 13" en de 15" MBP. Rekening houdend met de toekomst is de Core i5 natuurlijk een betere keuze dan de Core 2 Duo, maar de 13" is fijner om mee te nemen en bovendien ben ik niet van plan om zwaardere programma's dan Dreamweaver en Photoshop te draaien. Moeilijk

Ik werk er elke dag een uur of 4 minimaal opquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:30 schreef Adames het volgende:
Als desktop vervanger zeker 15 inch. De 13 inch is ook niet fijn om langer dan 2-3 uur op te werken.

Echt wel. Ik heb 3 jaar lang alleen maar op 13 inch gewerkt en ik werk nu op 14 inch (wel 4:3 niet 16:9) En het werkt prima.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:30 schreef Adames het volgende:
Als desktop vervanger zeker 15 inch. De 13 inch is ook niet fijn om langer dan 2-3 uur op te werken.

Ik wel maar dat kan prima.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb mijn polsen eigenlijk zelden op de macbook liggen. Nou werk ik er ook echt OP de bank mee, maar ik doe er alles mee. Ook websites bouwen enzo

had 1 van de eerste macbook alu gekocht, 1 week na releasedate inmiddels alweer 2 jaar terug, en kwalitatief ziet dit ding er nog keurig uit, nog geen mankementen gehad, aluminium is nog steeds zilver en zwart nog steeds zwart. trackpad doet het ook nog steeds top, zelfs nadat ik er inmiddels al 2x een glas drinken overheen heb geknoeidquote:

Topickaperquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:13 schreef Delens71 het volgende:
Vraagje, Ik ben opzoek naar een goedkope mini laptop waarvan de kwaiteit goed is. Nodig voor school dus zaken als Wireless LAN, langdurige accu en een snel werkgeheugen zijn van belang. Kan iemand mij een tip geven??
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |