Bovendien: Heb je je zin dat je je poll gaat winnen? Meer dan 90% van de PC gebruikers in NL gebruikt een Windows machine.quote:
Apple.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:59 schreef Lexis het volgende:
[..]
Bovendien: Heb je je zin dat je je poll gaat winnen? Meer dan 90% van de PC gebruikers in NL gebruikt een Windows machine.
En je poll klopt niet eens, je vergelijkingen ook niet. DIt wordt een topic om moe van te worden als Apple user, dat weet ik nu al.
xD geef gewoon toe windows is beter.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:59 schreef Lexis het volgende:
[..]
Bovendien: Heb je je zin dat je je poll gaat winnen? Meer dan 90% van de PC gebruikers in NL gebruikt een Windows machine.
En je poll klopt niet eens, je vergelijkingen ook niet. DIt wordt een topic om moe van te worden als Apple user, dat weet ik nu al.
en software look videoquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:02 schreef Lexis het volgende:
Al die bevooroordeelde Windows users die denken dat Mac OS X niks kan. Ik heb hier boeken zat die aantonen dat Mac OS X vele malen gecompliceerder is dan Windows users denken. De argumenten dat je met een mac niks kan raken dus kant nog wal.
Tegenwoordig is er nog maar 1 argument en dat is:
- Games.
Oke, de iPad heeft wel 3G, maar we zullen de onzorgvuldigheid van een Mac Basher maar even door de ogen zien.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:01 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
xD geef gewoon toe windows is beter.[ afbeelding ]
xD ja bebruik maar apple nerd sitesquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:04 schreef Lexis het volgende:
[..]
Oke, de iPad heeft wel 3G, maar we zullen de onzorgvuldigheid van een Mac Basher maar even door de ogen zien.
Al deze tablets hebben waarschijnlijk wel wat de iPad niet heeft, en dat is precies waarom deze gaan falen. Mensen willen het niet, want het maakt Tablets crap. Nu de iPad uit is gaat iedere fabrikant opeens tablets maken. Loop maar weer achter de feiten aan Windows mensen![]()
Zucht.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:07 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
xD ja bebruik maar apple nerd sites
huilbalkies :d
en je kan er eentje met betere hardware krijgen voor 400 $quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:08 schreef Lexis het volgende:
[..]
Zucht.
Lol @ OP. De laatste versie van die iMac kost $1199,- Lol lol lol.
Nou niet zozeer. Ik vind alleen dat die vooroordelen die op niets berusten nou eens achterwege moeten blijven. Misschien komt er dan nog een keer een echte discussie. Maar door ventjes zoals Squirrel blijft de Mac altijd een stapje voor.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:10 schreef Zero17 het volgende:
Heerlijk hoe die Apple boys zich genoodzaakt voelen krampachtig de Mac proberen te verdedigen.
Deze dus.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:12 schreef Lexis het volgende:
[..]
Nou niet zozeer. Ik vind alleen dat die vooroordelen die op niets berusten nou eens achterwege moeten blijven. Misschien komt er dan nog een keer een echte discussie. Maar door ventjes zoals Squirrel blijft de Mac altijd een stapje voor.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:12 schreef Lexis het volgende:
[..]
Nou niet zozeer. Ik vind alleen dat die vooroordelen die op niets berusten nou eens achterwege moeten blijven. Misschien komt er dan nog een keer een echte discussie. Maar door ventjes zoals Squirrel blijft de Mac altijd een stapje voor.
Quicktime trouwens ook...quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh wacht even Safari updaten...
Heb je je trialsoftware al verwijderd ?quote:
Oh wacht even Safari begint te strandballen... Kut flash.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb je je trialsoftware al verwijderd ?
Je macbook air ?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:18 schreef DutchErrorist het volgende:
Sorry het leek alsof mijn macbook zowat opsteeg...
Hej wat een mooi blauw scherm !quote:
Pfieeuw in ieder geval een foutcode zodat ik kan zien wat er mis is gegaan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hej wat een mooi blauw scherm !
Die kun je zelf aanpassen hoor, of dat je hem alleen maar ziet als je met je muis in de buurt komt, of gewoon een heel ander uiterlijk wat je maar wilt. Dus als je dat lelijk vind ligt het toch echt aan je eigen smaakquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:19 schreef jrrnkstr het volgende:
MacOS is graflelijk in vergelijking met Windows 7. Allleen die dock al
Alsof een normale consument daar iets aan heeft?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:24 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Pfieeuw in ieder geval een foutcode zodat ik kan zien wat er mis is gegaan.
waarom gaat mario 64 zo sloomquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hej wat een mooi blauw scherm !
Nee die heeft veel aan simpel grijs schermquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alsof een normale consument daar iets aan heeft?
Een scherm met veel enen en nullen kan hij/zij wel lezenquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:26 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee die heeft veel aan simpel grijs scherm
Jij bent aan het spoodenquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:30 schreef Renesite het volgende:
Hoe kom je in de veilige modus bij een macbook?
En defragmenteren?
Wacht maar tot je keer je EFI om zeep helptquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:30 schreef Renesite het volgende:
Hoe kom je in de veilige modus bij een macbook?
En defragmenteren?
Typje dat zich laat beinvloeden door de mediaquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:26 schreef apij4125 het volgende:
Mac sucks koop je een iPhone 4 doet die antenna het niet moet je ook weer 20 euro betalen voor een lelijk hoesje
Zonder spatie. Met spatie is het alleen het actieve venster. Met 4 kan je zelf iet selecteren en met 3 gewoon het hele scherm.quote:
Hij doet het gewoon niet goedquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:32 schreef Lexis het volgende:
[..]
Typje dat zich laat beinvloeden door de media
Zie editquote:
Dan kan je het gebied wat je wilt capturen selecteren.quote:
Ja hehe josti ik heb toch zelf een Macbookquote:
Zie wat hierboven staat josti nummer 2.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:34 schreef Lexis het volgende:
[..]
Dan kan je het gebied wat je wilt capturen selecteren.
IN WINDOWS MOET JE T PLAKKEN IN PAINT EN BIJSNIJDEN LOL
Heb jij wel eens geformateerd en opnieuw je besturingssysteem erop moeten zetten wegens een knullige samenloop van omstandigheden? Zoals een MSN virus, of een hacker, of omdat hij erg traag werd door al die programma's en bestanden?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja hehe josti ik heb toch zelf een Macbook
[..]
Zie wat hierboven staat josti nummer 2.
Jij wilt serieus weten wat voor problemen ik heb gehad met mijn Macbook?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb jij wel eens geformateerd en opnieuw je besturingssysteem erop moeten zetten wegens een knullige samenloop van omstandigheden? Zoals een MSN virus, of een hacker, of omdat hij erg traag werd door al die programma's en bestanden?
Best wel. Want -vooralsnog- heb ik werkelijk nog nooit iets gehadquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:37 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jij wilt serieus weten wat voor problemen ik heb gehad met mijn Macbook?
Ojah, ik dacht dat je een grapje maakte over dat opstijgenquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
[..]
Jawel, mijn geheugen is na meer dan twee jaar bijna volquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Best wel. Want -vooralsnog- heb ik werkelijk nog nooit iets gehad
Ik heb:quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Best wel. Want -vooralsnog- heb ik werkelijk nog nooit iets gehad
Maandagmorgenmodel.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb:
3 toetsenborden gehad, de laatste heb ik zelf gekocht (zwarte) omdat ze dat niet wilden omruilen
2 logicboards
1 inverterboard
3 accu's
3 Opladers
Mijn toetsenbord is geknapt waar je hem dichtklapt (waar je palm van je hand rust)
Ook boven bij die 2 uitsteeksels naast de webcam zit aan 1 kant een gat (streepje eraf)
Oh en ik heb mijn macbook een stuk of 4 keer mogen formatteren omdat de hardeschijven corrupt raakten door zo'n tree fout oid. (HDD's doen het nu gewoon goed in mijn Thinkpad). Verschillende HDD's oa. die van Apple zelf.
Dus het is in mijn ogen niet allemaal zo geweldig meer
Ik heb er 2 gehadquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maandagmorgenmodel.
Enige wat ik nu heb is dat het rubber loszit
Het was tegen Windows mensen bedoelt. Ik snapte ook wel dat je een MacBook had, anders had je die dingen die je zei nooit geweten.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
[..]
Beide.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
En die problemen zijn een opsomming voor beide of voor een?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |