Ze is nu rood, golferquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:34 schreef golfer het volgende:
Sol, ik heb van je Hyvespagina een foto van Milou even geplukt en met Irvanview een beetje bewerkt qua kleur en scherpte.
Zo schattig staat ze op de foto nu:
klik
Bewerkt jij haar dan even met jouw pro-progje om haar nog leuker en mooier te maken?quote:
Lievvvvquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:34 schreef golfer het volgende:
Sol, ik heb van je Hyvespagina een foto van Milou even geplukt en met Irvanview een beetje bewerkt qua kleur en scherpte.
Zo schattig staat ze op de foto nu:
klik
Kan toch niet johquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Bewerkt jij haar dan even met jouw pro-progje om haar nog leuker en mooier te maken?
lolzquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Bewerkt jij haar dan even met jouw pro-progje om haar nog leuker en mooier te maken?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kan toch niet johZe is al leuk en mooi van zichzelf
Nu je het zegt...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik mis DE een beetje, er is toch niks aan de hand?
ze kwam net onlinequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik mis DE een beetje, er is toch niks aan de hand?
lowlandsquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nu je het zegt...
En zijn sun en TAV op vakantie?
mag ik ook je haifs?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ohhhh en nu foto's op haifs vanaf mijn pokkelientje eindelijkDuurde even, maar is me eindelijk gelukt
M&Sunsquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:04 schreef borisz het volgende:
Monford and Suns op Lowlands net een stukje op NL3. Erg leuk.
wat zocht je dan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:11 schreef z80 het volgende:
getver het is alweer zondag.
wat gaat de tijd snel als je even iets opzoekt op internet.
en dan vooral een onderdeel met dat voldoet aan bepaalde eisen, voor zo min mogelijk geld.
Waarquote:
Werkze vannagquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:53 schreef Isabeau het volgende:
Er hing vanavond een ufo boven Hoogeveen. Ik zou het niet hebben opgemerkt als het mij niet was opgevallen dat zoveel mensen op straat naar de lucht aan het kijken warenNou is er een ufo-meld-website op internet, jaja en daar stond niets. Maar wel een ufo sighting op vrijdag 20 augustus te H'veen. Een invasie!
Weer op 't werk
Drugs are bad for you.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:20 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb er ooit 1 gezien. Niet dat ik er in geloof, maar het was wel echt heul weird. Jaren geleden en ik ben het nooit meer vergeten
ik was detective kijken, maar hou het ook niet zo lang volquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, we houden halverwege even een pauze. Elke aflevering van Forbrydelsen duurt een uur en onze concentratiespanne is nooit zo lang.
Ohquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Bluezz, ze kwam op msn even omhoog eerder
Letterlijk vertaald: de misdaad.quote:
Tnxquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:30 schreef SeaOfLove het volgende:
Bluez!!! Wat ziet jouw site er strak uit zeg!!!!
Hey. Onze logeerkamer.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:34 schreef Isabeau het volgende:
Dude, voor je volgende kampeeravontuur?
[ afbeelding ]
Wat was dat ook alweer?quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:02 schreef borisz het volgende:
Wat blijft the opposites & alle bijmeuk toch kut.
Wat ze hiervoor op ned 3 uitzonden. Nu weer The Specialsquote:
En zij was ook dronken neem ik aan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 04:09 schreef Braamyo het volgende:
De lokale nachtwacht meld zich, bezopen en rondgefeest...
Overigens was ik gister na tmo nog uit geweest in Middelburg, waar ik een meisje tegen het lijf lief die bekende al een half jaar lang keiharde sex met mij te willen![]()
Alleen ik was dronken genoeg om te zeggen dat ze kon opdonderen
quote:Op zondag 22 augustus 2010 08:50 schreef Stereotomy het volgende:
WakkergeSMSed door Lein
Ze zijn de haringen vergeten en zijn daar in Oostenrijk pas achtergekomen.
De grap van mij dat er ook wel viswinkels zijn in Toscane werd niet begrepen.
Hmmmmmmquote:Op zondag 22 augustus 2010 09:44 schreef LieLie het volgende:
in italie heeft elke hypermarche wel haringen joh!
morgen!
zo even ontbijten met mn eigen krentenbollen, dan de vloer dweilen en vanmiddag verjaardag van peuter B
staan in de vorige sc en in het broodtopic!quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:03 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen!!! Gisteren naar een verjaardag geweest en 's avonds lekker uit eten met vrienden in Antwerpen (argentijnse grill) en ook naar een dorp verderop bij een tentje in de tuin gehangen en wat gedronken enzo tot laat... was gezellig
Alles ok met iedereen en LieLie hoe zijn je krentenbollen???
broodtopic wordt het dan , das handigerquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
staan in de vorige sc en in het broodtopic!
Chimichurri gehad?quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:03 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen!!! Gisteren naar een verjaardag geweest en 's avonds lekker uit eten met vrienden in Antwerpen (argentijnse grill) en ook naar een dorp verderop bij een tentje in de tuin gehangen en wat gedronken enzo tot laat... was gezellig
yep. en gegrilde provolone (kaas) vooraf met tomaat en olijf en veel oliequote:
Niets gemist verderquote:
Ik onthoud hem evenquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:38 schreef LieLie het volgende:
Oja, en Ainsley idd: nectarines, rode ui, feta
die is lekkerquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik onthoud hem evenVanavond iig die citroen-knoflook-kip. Gister geen zin meer in om te maken toen ik terugkwam van kantoor
oeh nog even en een neefje of nichtje dus (of weten jullie al wat t wordt?)quote:
Nee! Zij wel, mag vandaag ook zeker niet in het kamertje komen (kleur op de muur verklapt hetquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oeh nog even en een neefje of nichtje dus (of weten jullie al wat t wordt?)
nee ik heb een gewone electrische oven... heb geen magnetron nodig, vind dat ondingenquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:41 schreef AnneX het volgende:
Lein en Kaas onderweg naar Elba en sms'en uit O'rijk ? dat is een détour !
Heel even moest ik nadenken over de viswinkel in Toscana voor de haringen.![]()
Lie en DE : bakken jullie brood in een combi-oven?
Wist ik veel dat CUL bestond en dat ik ging meeposten en het leuk zou vinden om vaker lekkere dingen te bereiden dan voorheen in een nieuwe keuken.
De keukenmeneer zei wel iets over de kwaliteit van combi-ovens en ik dacht dūh.
Nu ga ik de bbq restanten van 45 pp. helpen opruimen.
Jaquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
die is lekker
en de gegrilde tomatensoep ook, en de knolselderij soep ook en de rode linzensoep ook.... en de viskoekjesen de salade met rucola en sjalotjes uit de oven ook....
en nog meer ook
spannend!! leuk dat ze haar mond houdt. Deed mijn zus ook, die heeft steeds volgehouden bij neefje 1 dat ze niets wisten, kwam ook gewoon op de babykamer enzo... maar de specifieke kleertjes die ze gekocht had en de spulletjes die aangaven dat neefje 1 een neefje was had ze verstoptquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee! Zij wel, mag vandaag ook zeker niet in het kamertje komen (kleur op de muur verklapt het), dus ben heel benieuwd!
die zijn erg lekkerquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaViskoekjes
Die leken me ook tof
![]()
Ik vind het ook wel leuk dat ik het nog niet weet. Maar ik ben wel extra nieuwsgierig volgens mij, omdat het dus wel gewoon bekend isquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
spannend!! leuk dat ze haar mond houdt. Deed mijn zus ook, die heeft steeds volgehouden bij neefje 1 dat ze niets wisten, kwam ook gewoon op de babykamer enzo... maar de specifieke kleertjes die ze gekocht had en de spulletjes die aangaven dat neefje 1 een neefje was had ze verstopt
Bij neefje 2 heeft ze t wel verteld.
wat is daar de reden voor? (oh maar dan weten jullie, als t niet eerder komt, de geboortedatum dus al!)quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:46 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk dat ik het nog niet weet. Maar ik ben wel extra nieuwsgierig volgens mij, omdat het dus wel gewoon bekend is
Overigens duurt het nog maximaal twee weken, want het wordt (als het niet eerder begint) een geplande keizersnede.
Omdat ze bij Peuter B ook een keizersnede heeft gehad, en Baby ? in een stuit ligt. Dus ze mag niet normaal bevallen. En de precieze datum weet ik niet, wel de week, zo stiekem is ze ook nog wel weerquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat is daar de reden voor? (oh maar dan weten jullie, als t niet eerder komt, de geboortedatum dus al!)
ah stuit, ja logisch dan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Omdat ze bij Peuter B ook een keizersnede heeft gehad, en Baby ? in een stuit ligt. Dus ze mag niet normaal bevallen. En de precieze datum weet ik niet, wel de week, zo stiekem is ze ook nog wel weer
*grinquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:47 schreef Stereotomy het volgende:
Oh wacht, Gotthard tunnel is natuurlijk Zwitserland, niet Oostenrijk![]()
Nee, wil toch eigenlijk eerst weten wat het is, en daar iets voor kopenquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah stuit, ja logisch dan.
nou spannend hoor
heb je een leuk babycadeautje gekocht al?
Glamping! (Glamour + camping)!quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:34 schreef Isabeau het volgende:
Dude, voor je volgende kampeeravontuur?
[ afbeelding ]
En die heb je niet eens gekocht?quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Glamping! (Glamour + camping)!Is een heuse trend! Bij de Vrijbuiter hadden ze een glamour-bungalowtent ingericht. Gewoon met een eethoek en boekenkasten en zo.
Die boekenkast stak wat rottig uit, achterin de auto.quote:
Ok. Dat kan ik begrijpenquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:27 schreef Duderella het volgende:
[..]
Die boekenkast stak wat rottig uit, achterin de auto.
Ik zie dat voor me hequote:Op zondag 22 augustus 2010 11:41 schreef Tezz het volgende:
Ja, en dan met een vrachtwagen de camping op komen rijden en doodleuk je buitenkeuken, louncheset, boxspring en badkuip uitladen, hihi!
quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:41 schreef Tezz het volgende:
Ja, en dan met een vrachtwagen de camping op komen rijden en doodleuk je buitenkeuken, louncheset, boxspring en badkuip uitladen, hihi!
Die durfden wij op dat tijdstip al niet eens meer te gebruiken. Ik denk dat we dan gestoord hadden in het avondgebed of zo (Zuid-Duitsers zijn héél vroom! En ze wassen vier keer per dag een grote vaat af in hun voortent. Wij staarden dan naar onze twee koffie-/wijn-/limonade-/bierglazen en hadden echt het gevoel dat we iets raars dedenquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:56 schreef LieLie het volgende:
De elektrische luchtbedpomp doet het ook nooit goed bij die mensen
Pluutje mee?quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:13 schreef Bluezz het volgende:
Ola
Ik twijfel....zoon F. speelt zijn allerlaatste honkbalwedstrijd in zijn oude stadsjie Utreg vanmiddag (hij stop voorlopig helemaal met honkbal)... zie ik niet veel goeds op de buienradar...
@ Isa, valt mij ook vaak op dat als mensen patienten worden, de begeleiding vaak het woord neemt en ook de papieren/kaarten altijd bij zich heeftVreemd verschijnsel.
@ DE, ik was je een beetje kwijt gisterenMaar je had gewoon een leuke middag avond
![]()
Jam maken!quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:19 schreef Duderella het volgende:
Ik ga even met een trapje pruimen plukken.![]()
We kunnen er niet tegenop eten, ik ga maar uitdelen op straat, denk ik.
Of ik zet een kraampje neer op de stoep.
Simpel denk je hequote:
Bij mij is Utreg nog tot 15.30 helemaal schoon? En ook daarna?quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:41 schreef Bluezz het volgende:
Als ik naar de buienradar kijk ziet het er niet best uit ........ wedstrijd begint om 14 uur.....
Ah ik snap het. Nou, dan ga je lekker met F. een warme chocomelk drinken (beetje rum erin.quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Simpel denk je he
Het gaat niet zozeer om mij, ik kan me helemaal in een kekke poncho hullen als het moet, maar als het echt begint te regenen en dreigt met onweer wordt de wedstrijd afgelast
[quote]quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:51 schreef Stereotomy het volgende:
Bij twijfel altijd oversteken in dit soort gevallen Bloes
Nou, ze is in de auto gesprongen en op weg naar Utreg.quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:17 schreef golfer het volgende:
Toen ik zei dat ze dan op de terugweg wel even langs kon gaan bij de lekkerste afhaalchinees van die stad (mee wah) was ze helemaal overtuigd om te gaan.
Kijk, dit is dan echt iets voor Dude:quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:41 schreef Tezz het volgende:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jam maken!
Zo plukten wij vrijdag echt zowat een emmer vijgen uit onze boom. Ik had wel zin in een nostalgisch klusje, dus ik met een pak geleisuiker aan de slag om jam te maken. Ik zag al zo voor me dat ik de hele avond met knoestige bovenarmen in een grote borrelende pan moest gaan roeren..... Viel ff tegen: met geleisuiker is jam binnen 5 minuten klaar! Wat een domper!
Maar goed, de jam is wel lekker (met extra citroen er in en walnoten....jummie!)
Enorme knuffelquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:27 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga hier mijn verdriet en ongeluk zitten wegetenGroente- en fruit-chippies
En ene flesje water
Update is nog steeds niet goed
Ik ben diep ongelukkig
Je bent ruimschoots op tijd.quote:
Jeetje, Peetje. En nu?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:27 schreef PdeHoog het volgende:
Update is nog steeds niet goedIk ben diep ongelukkig
quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Enorme knuffelKop op. (het is wel een erg karige binge hoor...)
We zijn aan het hackenquote:
Een binge is waar je bijv door emotie enorme hoeveelheden ongezond voedsel naar binnen werktquote:
En Pee, er is hoop want ook de nazorg kan geregeld worden:quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:54 schreef Isabeau het volgende:
Een binge is waar je bijv door emotie enorme hoeveelheden ongezond voedsel naar binnen werkt
Nou, met dat water en die groentechips heeft ie het denk ik wel onder controle, jaquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:58 schreef golfer het volgende:
En Pee, er is hoop want ook de nazorg kan geregeld worden:
http://www.centrumeetstoo(...)ent.aspx?PageID=3049
Wel lekker hoorquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:51 schreef minilot het volgende:
-x- voor PdH! En groentechips! Daar wordt toch geen mens gelukkig van?![]()
Aaaaaaaaaaaaah...nou, ik ben allang blij dat ik het zo heb geregeldquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een binge is waar je bijv door emotie enorme hoeveelheden ongezond voedsel naar binnen werkt
Maar jij vind de eftelist leuk !quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:05 schreef minilot het volgende:
Middag vol Eftelist.nl-klusjes.![]()
En vergeten boodschappen te halen! Ik heb niks in de koelkast behalve gehakt, bleekselderij en wortel. Geen zin in soep. Wat te doen?
Heb je ook bladerdeeg? Of spullen om een hartige taartbodem te maken?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:05 schreef minilot het volgende:
Middag vol Eftelist.nl-klusjes.![]()
En vergeten boodschappen te halen! Ik heb niks in de koelkast behalve gehakt, bleekselderij en wortel. Geen zin in soep. Wat te doen?
Leuk, maar soms ook een zorgenkindje, als je er heel veel voor moet schrijven en doen en de inspiratie ontbreekt!quote:
Ik heb ALTIJD bloem en roomboter in huis. Dus ja, dat kan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
Of spullen om een hartige taartbodem te maken?
waar moet het over gaan, mischien kunnen we helpenquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Leuk, maar soms ook een zorgenkindje, als je er heel veel voor moet schrijven en doen en de inspiratie ontbreekt!Niettemin:
Ik zou er ook niet zonder willen.
To do-lijst is:quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:20 schreef Braamyo het volgende:
[..]
waar moet het over gaan, mischien kunnen we helpen
Als je mij 20 contact personen aangeeft wiens ingezonden stukjes afgewezen moeten worden....quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:33 schreef minilot het volgende:
[..]
To do-lijst is:
- Drie ingezonden stukjes voor onze 'Oog voor Detail'-rubriek redigeren (lees: volledig herschrijven) en van passende foto voorzien
- Zo'n twintig ingezonden stukjes voor onze 'Oog voor Detail'-rubriek zo vriendelijk en gefundeerd mogelijk afwijzen
- Het wekelijkse Oog voor Detail-notificatiemailtje schrijven
- Een uitgebreid mailtje schrijven op de mailinglist inzake het Waterorgel
- Een uitgebreid mailtje schrijven op de mailinglist inzake het wedstrijdelement van de recent geopende achtbaan Joris en de Draak
- Een uitgebreid mailtje schrijven op de mailinglist inzake de nieuwe attractie voor 2012
- Tekstjes schrijven om door Wieteke van Dort in te laten spreken, voor een toekomstig project
- Telefonisch interviewtje met voormalig Eftelingontwerper voorbereiden
- Planning maken voor redactiebezoek aan de EAS in Rome binnenkort, een internationale beurs aangaande attractieparken en kermissen
![]()
Dat vereist noeste toewijding en heel veel Eftelingkennis!quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:38 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Als je mij 20 contact personen aangeeft wiens ingezonden stukjes afgewezen moeten worden....![]()
succes meid !
20 mailtjes met *niet goed genoeg* volstaatquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat vereist noeste toewijding en heel veel Eftelingkennis! Maar toch bedankt soldaat!
Dat begint al meer op een binge te lijkenquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:10 schreef PdeHoog het volgende:
Witte puntjes met pure hagelslag zijn erg lekker
quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat begint al meer op een binge te lijken
quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kijk, dit is dan echt iets voor Dude:
[ afbeelding ]
Kan je meenemen op je auto:
[ afbeelding ]
En is een Nederlands produkt
Goedemorgen allemaal!
Waar je vervolgens het water vandaan moet halen vermeldt het produkt niet he.quote:
Och, ik weet nog wel een wolkbreuk aan de Boden See.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar je vervolgens het water vandaan moet halen vermeldt het produkt niet he.
Hiquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga een kipgerecht van Jamie maken, maar iemand hier had het over citroen-knoflook kipDat klinkt ook erg goed, maar ik heb alleen citroensap en geen citroenen
quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:28 schreef Duderella het volgende:
Och, ik weet nog wel een wolkbreuk aan de Boden See.
Dan mis je toch wel twee heel smaakvolle ingrediėnten hoor!quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HiIn dat recept marineer je de kipfilet in een mixje van citroensap, geplette knoflook, chilipeper en honing
Dus je hebt geen citroenen nodig
officieel moet er nog citroenrasp in, maar dat had ik ook niet
![]()
Oh...enne gemalen koriander, maar dat was ik ook vergeten
Mwjah...maar als ik ze vergeten ben, dan schiet het niet echt op hequote:Op zondag 22 augustus 2010 16:47 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dan mis je toch wel twee heel smaakvolle ingrediėnten hoor!
Wat je niet proeft kun je ook niet missenquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwjah...maar als ik ze vergeten ben, dan schiet het niet echt op heDan maar door met wat ik heb...kan het alleen maar beter worden de volgende keer
Nou dat is ook weer zo. En het is vast lekker!quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwjah...maar als ik ze vergeten ben, dan schiet het niet echt op heDan maar door met wat ik heb...kan het alleen maar beter worden de volgende keer
Ik zet ze idd op de lijst, maar voor citroenrasp moet je dus eigenlijk altijd citroenen in huis hebben en voor meer dan in sausjes en zo gebruik ik ze niet...kan ik ze vaak al snel weer weggooienquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou dat is ook weer zo. En het is vast lekker!
Het is beide wel heel lekker om in huis te hebben. Heerlijke smaakmakers voor vlees.
Dat is vast niet meer warm als ze thuis isquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:03 schreef golfer het volgende:
sms vanaf de Chinees in Utreg.
Hopelijk geen files voor B. op de terugweg.
Lang leve de oven en de magnetron om het weer even op te warmen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:04 schreef PdeHoog het volgende:
Dat is vast niet meer warm als ze thuis is
Daarom ook maar weer terug naar het gerecht van Jamie gegaan, daar had ik alles wel voor in huis. Ziet er geweldig uit, nu nog 1.5 uur wachten tot de oven haar werk heeft gedaanquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:47 schreef Duderella het volgende:
Dan mis je toch wel twee heel smaakvolle ingrediėnten hoor!
Mag ik bij jou komen eten?quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daarom ook maar weer terug naar het gerecht van Jamie gegaan, daar had ik alles wel voor in huis. Ziet er geweldig uit, nu nog 1.5 uur wachten tot de oven haar werk heeft gedaan
Tuurlijk, van harte welkom. Om 19:00 ga ik wandelenquote:
Hij maakt er idd veel gebruik van zag ikquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:10 schreef DarkElf het volgende:
P nu je uit ainsley gaat koken ga je vast vaker citroenen gebruiken
Dat ziet er heerlijk en simpel uit.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:08 schreef Isabeau het volgende:
Daarom ook maar weer terug naar het gerecht van Jamie gegaan, daar had ik alles wel voor in huis. Ziet er geweldig uit, nu nog 1.5 uur wachten tot de oven haar werk heeft gedaan
Dat ga ik natuurlijk nooit meer halenquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tuurlijk, van harte welkom. Om 19:00 ga ik wandelen
ik heb ook altijd citroenen in huis, ik gebruik ze ook veel (ook als ik dus niet met ainsley kook wat ook vaak is)quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij maakt er idd veel gebruik van zag ik
IS ook goedquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb normaal ook wel 1 citroen ergens liggen, maar nu helemaal niks
Dat boek van Ainsley he, dat klinkt best goed
Gino!quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
IS ook goedEn dat andere boek wat DE aanbeveelde is ook leuk. Daar ga ik volgende week de vis-dingetjes uit maken
Yes m'mquote:
die gedopte tuinbonen/munttoestand voor op cristini ga ik volgende week zaterdag maken/meenemenquote:
quote:HOW TO INSTALL A HOME SECURITY SYSTEM
1. Go to a secondhand store and buy a pair of men's used size 14-16 work boots.
2. Place them on your front porch, along with a copy of Guns & Ammo Magazine.
3. Put a few giant dog dishes next to the boots and magazines.
4. Leave a note on your door that reads:
"Bubba,
Bertha, Duke, Slim, & I went for more ammo and beer. Be back in an hour.
Don't mess with the pit bulls; they attacked the mailman this morning and
messed him up bad. I don't think Killer took part, but it was hard to tell
from all the blood. Anyway, I locked all four of 'em in the house.
Better wait outside. Be right back.
Cooter"
Misschien kun je wel een heleboel zest maken en het dan in kleine porties invriezen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zet ze idd op de lijst, maar voor citroenrasp moet je dus eigenlijk altijd citroenen in huis hebben en voor meer dan in sausjes en zo gebruik ik ze niet...kan ik ze vaak al snel weer weggooien
Er zou eigenlijk een soort voor alcohol moeten komen, die wel dat smaakje geeft aan cocktails.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:37 schreef DarkElf het volgende:
mojito's![]()
(dat mis ik dus wel, soms een lekkere cocktail... )
Limoncello.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:35 schreef Duderella het volgende:
Wij hebben vaak wel gewoon citroenen/limoenen in huis.
Mojito.
Je gaat trouwen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:41 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, terug uit Vlieland. Het ja-woord is gegeven. Goed weekend gehad.
En nu erg braque.
Als ik zou gaan trouwen, dan hadden er meer mensen uit deze SC waarschijnlijk op Vlieland gelopenquote:
heb vrijdag een flesjequote:Op zondag 22 augustus 2010 17:38 schreef Duderella het volgende:
[..]
Er zou eigenlijk een soort voor alcohol moeten komen, die wel dat smaakje geeft aan cocktails.
Hmmm...goed ideequote:Op zondag 22 augustus 2010 17:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
Misschien kun je wel een heleboel zest maken en het dan in kleine porties invriezen?
Wij hebben vaak wel gewoon citroenen/limoenen in huis.
Mojito.
Aaaaaaaaaaaaah....jij was bij Michel en Simonequote:Op zondag 22 augustus 2010 17:41 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, terug uit Vlieland. Het ja-woord is gegeven. Goed weekend gehad.
Correctquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaah....jij was bij Michel en Simone
Ik weet allesquote:
Ik denk dat de alcoholvrije varianten ook wel steeds beter worden. Mooi zo!quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
heb vrijdag een flesjealcoholvrije sparkling rosé op en serieus: het smaakte prima!
voelt als bubbelrosé, ziet eruit als bubbelrosé, ruikt als en smaakt ook als... enige verschil, geen alcohol natuurlijk en je moet t wat sneller drinken (als t niet meer heel koud is dan proef je wat meer dat t alcoholvrij is) maar t smaakte prima
Die wil ik eigenlijk wel eens proberen. Is lijn-technisch ook allemaal wat voordeliger.quote:Ik drink heus wel alcohol hoor af en toe, gisteren bijv 1 witbiertje op een terras.. vorige week 1 glaasje cava en 1 glas witte wijn bij ons uit-etentje.... maar daar blijft het ook bij (1-2 glaasjes max 2-3 maal per maand (en niet alleen thuis maar bij etentjes ergens/eters hier/restaurantjes enzo).
en die alcoholvrije wijn is best funny om dan soms ook een ander gevoel te hebben dan 'prima hoor geen alcohol maar hier zit ik dan met mijn limonadeglas'
Wat fijn Bluezz, zo'n afscheid! Hield hij het ook droog, net als het weer?quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:59 schreef Bluezz het volgende:
Ben zo blij dat ik gegaan ben. Hij heeft gepitched, op 1e honk gestaan, een paar mooie acties gemaakt, waaronder en dubbelspel op het nippertje save en een punt binnengeslagen/gelopen
En ze hebben gewonnen
En de plu bleef dicht. Tis altijd een soort Reunie als ik aan kom lopen
tis 70% gede-alcoholiserende wijn en 30% druivensap... bevat per 100 ml 24.6 kcal/103.2 kj, 4.9 carbs..quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:59 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik denk dat de alcoholvrije varianten ook wel steeds beter worden. Mooi zo!![]()
[..]
Die wil ik eigenlijk wel eens proberen. Is lijn-technisch ook allemaal wat voordeliger.
ik ben bezig om mijn rolluik van een motor te voorzien.quote:
Dat is een mooi alternatief en ws als je het koelt of ijsblokjes in doet nog lekkerder!quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:03 schreef DarkElf het volgende:
tis 70% gede-alcoholiserende wijn en 30% druivensap... bevat per 100 ml 24.6 kcal/103.2 kj, 4.9 carbs..
(had de tip van een vriendinnetje die t dronk tijdens haar zwangerschap, zij heeft redelijk dezelfde wijnsmaak als ik heb en zij raadde vooral de sparklingwijnen aan... heb wel een gewone witte mee besteld, die moet ik nog proberen maar verder dus alleen bubbels)
vond t best aan de zoete kant (ben erg van de droge en eikige chardonnay's en viogniers normaal) maar op een warme dag ofzo is dat best eens lekker
Nou, dat lijkt me heel speciaal toch.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is een mooi alternatief en ws als je het koelt of ijsblokjes in doet nog lekkerder!
@ Dude, het was geen officieel afscheid of zo hoor, maar hij weet nu al dat het zijn laatste wedstrijd ooit thuis is....
Vond ik ook. En lekker dat ze gekookt heeft op de terugweg.quote:
Wat een tijd hč, veertig jaar!quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:42 schreef Tezz het volgende:
Hoi! Lekker wijntje gedronken en lekkere hapjes gegeten bij mama![]()
Ik heb hun trouwalbum meegekregenmet het verzoek een leuke foto te kiezen voor de uitnodiging voor hun 40-jarig huwelijk (eind september). Veertig jaar! Poehee..................
Mijn ouders wilde in eerste instantie helemaal geen feestje geven, todat mijn broer heel droog opmerkte: 'pa, ma: over tien jaar als jullie vijftig jaar getrouwd zijn dan lopen jullie achter een rolator en dan kunnen jullie helemaal geen feest meer geven. En dan moeten wij mee gaan wokken of zo iets, daar hebben we dus geen zin in he'.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:47 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wat een tijd hč, veertig jaar!![]()
We hebben destijds voor mijn ouders de Quarant gemaakt, een krant (ware grootte, opgemaakt als de Volkskrant), met familieverhalen. Kwam veertigjaarlijks uit.![]()
Ik vond 'm laatst terug en heb hem nog eens helemaal doorgelezen. Hilarisch! En met hun originele bruidsfoto op de voorpagina.
Vast leuk om een mooie uit te kiezen voor de uitnodiging, Tezz!
Binnen een half jaar. Net na hun vijftigjarig jubileum, wat we nog niet hadden gevierd omdat mijn vader toen werd geopereerd voor slokdarmkanker. Ze wilden hun jubileum gaan vieren met een gezamenlijke vakantie, later dat jaar, maar toen waren ze beiden dus al dood. Maf genoeg: ook hun beide katten gingen binnen dat halve jaar.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:56 schreef Bluezz het volgende:
40 jaar, wat een tijd![]()
En idd beter nu dan wokken.
Wat zeg ik? Alles beter dan wokken![]()
Wat leuk Dude, die Quarant die 40 jaarlijks uitkwam![]()
Zijn jouw ouders eigenlijk snel na elkaar overleden?
Jeetje dude, bizar om je ouders zo snel na elkaar te verliezenquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:05 schreef Duderella het volgende:
Binnen een half jaar. Net na hun vijftigjarig jubileum, wat we nog niet hadden gevierd omdat mijn vader toen werd geopereerd voor slokdarmkanker. Ze wilden hun jubileum gaan vieren met een gezamenlijke vakantie, later dat jaar, maar toen waren ze beiden dus al dood. Maf genoeg: ook hun beide katten gingen binnen dat halve jaar. * POEF * lief 'gezinnetje' weg.
Ja hoor je vaker hč?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:05 schreef DarkElf het volgende:
jeetje dude
trouwens, onze kat ging exact een half jaar na mijn vader dood...en heb zulke verhalen vaker gehoord
Aldus:quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:19 schreef Duderella het volgende:
Ik zal zo even kieken plaatsen van de Quarant. Net genomen. Best leuk om ook te overwegen Tezz!
Jeetje, gaat het wel? Lekker op tijd je lijf te rusten leggen hoor!quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:24 schreef DarkElf het volgende:
pff ik ben zóóó moe ineensdat gaat echt heel vroeg slapen worden voor mij vandaag.
Rondleiding door stadion gehad, incl. kleedkamer van PSV én AZquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent ruimschoots op tijd.
Wedstrijd begint pas om 16:30
Wat zij zegtquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
Jeetje, gaat het wel? Lekker op tijd je lijf te rusten leggen hoor!
Baas boven baas.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:28 schreef borisz het volgende:
Dudewat een verhaal.
Een collega van mijn moeder zijn beide ouders twee dagen na elkaar overleden. De man verzorgde voor de vrouw die al niet meer 100% was. Toen zij ging had hij eindelijk rust. Hij wilde niet gaan voordat zij ging blijkbaar. TOen hij eindelijk rust had vond hij het ook wel mooi geweest en ging een paar dagen later. Mooi verhaal, wel bizar.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Rondleiding door stadion gehad, incl. kleedkamer van PSV én AZal waren de spelers er nog niet en gegeten in stadionrestaurant voor de bobo's.
Straks piccies.
ja hoor, gisteren en eergisteren drukke dag gehad (1 dag van alles is eigenlijk mijn max nogquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
Jeetje, gaat het wel? Lekker op tijd je lijf te rusten leggen hoor!
Gaaf steer! Hoe kwam je daar nou zo terecht?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Rondleiding door stadion gehad, incl. kleedkamer van PSV én AZal waren de spelers er nog niet en gegeten in stadionrestaurant voor de bobo's.
Straks piccies.
Werkt super makkelijk en loopt goed (en als het even niet loopt, heb je er ook geen moeite van). Doen! Wijst zich vanzelf.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja hoor, gisteren en eergisteren drukke dag gehad (1 dag van alles is eigenlijk mijn max nog) en dan soms knap ik echt af de dag erna , nachtje goed slapen doet wonderen dan.
Vraagje, jij verkoopt toch boeken via bol? Loopt dat een beetje en werkt dat makkelijk?
moet nog wat te eten bellen. dit weekend toernooi gehadquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:31 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb eigenlijk wel trek in een toetje
En hoe ging het toernooi ?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:36 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
moet nog wat te eten bellen. dit weekend toernooi gehad
DE, lekker je rust nemen
Poehee, wat heftig!quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:05 schreef Duderella het volgende:
[..]
Binnen een half jaar. Net na hun vijftigjarig jubileum, wat we nog niet hadden gevierd omdat mijn vader toen werd geopereerd voor slokdarmkanker. Ze wilden hun jubileum gaan vieren met een gezamenlijke vakantie, later dat jaar, maar toen waren ze beiden dus al dood. Maf genoeg: ook hun beide katten gingen binnen dat halve jaar.
* POEF * lief 'gezinnetje' weg.
Ik zou gaan wandelen en toen begon het te stortregenenquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:43 schreef z80 het volgende:
wie heeft buiten het licht uit gedaan![]()
het lijkt wel nacht hier.
en het begint nu ook te regenen en te onweren.
Ik ga iets zeggen dat mensen vaak raar vinden, maar here goes:quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Poehee, wat heftig!![]()
Ik ben ook echt dankbaar dat ik beide nog bij me heb! En ook nog eens als echtpaar!
Ik had verkering met een grafisch ontwerper.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:40 schreef Tezz het volgende:
En....... WOW! Wat een gave krant!
Heb je daar hulp bij gehad, qua lay-out? Hoe maak je zoiets? Ik vind het een superidee!
Hč bah!quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou gaan wandelen en toen begon het te stortregenen
Ik weet het niet! Ik ken eigenlijk nauwelijks meer mensen die mij én mijn vader kenden, dus ik hoor dat soort dingen nooit.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:49 schreef Bluezz het volgende:
Die krant, wat ontzettend leuk![]()
![]()
Lijk jij op je vader? Zie ik dat goed?
laat de tje maar weg.quote:
Laat me raden: Duitsland!quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:02 schreef z80 het volgende:
[..]
laat de tje maar weg.
het is hier een plensbui.
straat staat al blank.
Ik snap je. Ik vind het niet raar dat je dat zegt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik ga iets zeggen dat mensen vaak raar vinden, maar here goes:
Voor mij geldt dat ik het jammer vind dat ze dood zijn (ik was dol op mijn ouders), maar ik kan niet ontkennen dat het mij persoonlijk ook veel heeft opgeleverd. Ik ben op mijn 31ste volwassen geworden toen zij doodgingen. Niet hun 'schuld', niet mijn bedoeling, maar dat was wel wat er gebeurde.
Sindsdien heb ik een stabiel leven en kan ik blindelings op mijzelf vertrouwen.
Op de één of andere manier had ik dat voor die tijd niet in die mate.
Ik heb van ze genoten toen ze er waren en had hśn ook een langer leven gegund, maar ik kan ook heel gelukkig zijn met de status quo.
Vandaag nog maar 4 druppels gezien (alleen onderweg)quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:02 schreef z80 het volgende:
laat de tje maar weg.
het is hier een plensbui.
straat staat al blank.
Ik laat mijn man (de offsetdrukker) eens informeren in zijn netwerkje!quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:47 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik had verkering met een grafisch ontwerper.![]()
Toen moesten we alles nog knippen en aan elkaar kopiėren. Ik kan me voorstellen dat tegenwoordig een Copy Shop of bereidwillige grafische handigert je een eind op weg kan helpen!
Bij ons in Brabant regende het ook. En het begon op het moment dat we net lekkere hapjes op de buitentafel hadden staan en de tuinkachel van vuur hadden voorzien omdat dochterlief marshmellow's wilde roosteren........ Grr. En toen bleek de parasol echnie waterdicht te zijn!quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vandaag nog maar 4 druppels gezien (alleen onderweg)
ja, hoezo?quote:
Ik zei nadat mijn vader doodging: als maminka nu ook nog zou gaan, ga ik kapot.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik snap je. Ik vind het niet raar dat je dat zegt.
Maar voor mij persoonlijk geldt dat ik graag mijn eigen leven leidt, maar het enorm graag met hun wil delen af en toe. Ik weet niet hoe ik zal reageren als ze er niet meer zijn......... (en dat moment komt natuurlijk een keer)
O die weet vįst iemand! Een vormgever/DTP' er van het werk. En dan kan hij het vast ook nog prachtig afdrukken ook!!quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik laat mijn man (de offsetdrukker) eens informeren in zijn netwerkje!
Mwoah.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:10 schreef z80 het volgende:
[..]
ja, hoezo?
ervaring met regen in Duitsland?
Thx voor de tip in ieder geval. Ik ga er zeker mee aan de slag!quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:10 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik zei nadat mijn vader doodging: als maminka nu ook nog zou gaan, ga ik kapot.
Maar ze maakte me juist sterker met haar dood.
Raar dubbel hč?
O en als ze nog geleefd zouden hebben, dan was ik ook dolblij met ze geweest hoor! Ik denk dat ze hun benjamin gewoon niet zo goed achter konden laten en ze me daarom dat 'cadeautje' hebben gegeven dat ik me sterker voel. Gewoon stiekem, vanaf hun wolk.![]()
Geniet maar heerlijk van je ouders. Niks onvoorwaardelijkers dan hun liefde!![]()
[..]
O die weet vįst iemand! Een vormgever/DTP' er van het werk. En dan kan hij het vast ook nog prachtig afdrukken ook!!
quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:08 schreef z80 het volgende:
help mijn dak is lek.
het regent in mijn douche beneden net zo hard als buiten.
Nu wil ik weten welk boek.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:23 schreef Isabeau het volgende:
Mijn avondeten was zaaaligVolgende keer meer groente, iets minder olijfolie (ik 'sprenkelde' a la Jamie Oliver
)
En dan ga ik nu lekker in bed mijn boek uitlezen
Have fun en slaap lekkerquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:23 schreef Isabeau het volgende:
Mijn avondeten was zaaaligVolgende keer meer groente, iets minder olijfolie (ik 'sprenkelde' a la Jamie Oliver
)
En dan ga ik nu lekker in bed mijn boek uitlezen
House of Thunder, Dean R. Koontz. Een soort horrorverhaal (maar dan psychologisch, geen enge monsters oid).quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:25 schreef Duderella het volgende:
Nu wil ik weten welk boek.![]()
Rust lekker uit.
epicquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
tweede geworden. best netjes
hoe was het weekend hier?
Aha!quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
House of Thunder, Dean R. Koontz. Een soort horrorverhaal (maar dan psychologisch, geen enge monsters oid).
Vond ik ook wel een mooi boek.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:32 schreef Duderella het volgende:
Ik las net 'Haar naam was Sarah' uit. Aanrader. Aangrijpende roman.
Ja, maar het lag er vanaf het begin al dik bovenop hoe het zou aflopen vond je niet ?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:32 schreef Duderella het volgende:
Ik las net 'Haar naam was Sarah' uit. Aanrader. Aangrijpende roman.
Ja, misschien wel. Hoewel ze het nog veel vetter had kunnen aanzetten. De kast was al weg etc.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, maar het lag er vanaf het begin al dik bovenop hoe het zou aflopen vond je niet ?
klopt maar t beklemmende eraan is t weten dat zulke dingen niet eens heel erg verzonnen hoeven zijn... mensen die met de beste bedoelingen mensen verborgen en wie weet hoe dat afliep als ze ziek werden en niet meer konden komen etc etc... daar heb ik echt over lopen denken...quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, maar het lag er vanaf het begin al dik bovenop hoe het zou aflopen vond je niet ?
Op Ellis Island in NY staat hij op een video die rouleert op de expositie daar. Identificeert hij zich met de immigranten van de afgelopen eeuwen. Want ook nu zijn er vluchtelingen. In Nederland wordt hij niet begrepen namelijk.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:41 schreef borisz het volgende:
Paul VerhoevenLekker laten praten dan komt het goed
Ja dat ja.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
klopt maar t beklemmende eraan is t weten dat zulke dingen niet eens heel erg verzonnen hoeven zijn... mensen die met de beste bedoelingen mensen verborgen en wie weet hoe dat afliep als ze ziek werden en niet meer konden komen etc etc... daar heb ik echt over lopen denken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |