Ze is nu rood, golferquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:34 schreef golfer het volgende:
Sol, ik heb van je Hyvespagina een foto van Milou even geplukt en met Irvanview een beetje bewerkt qua kleur en scherpte.
Zo schattig staat ze op de foto nu:
klik
Bewerkt jij haar dan even met jouw pro-progje om haar nog leuker en mooier te maken?quote:
Lievvvvquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:34 schreef golfer het volgende:
Sol, ik heb van je Hyvespagina een foto van Milou even geplukt en met Irvanview een beetje bewerkt qua kleur en scherpte.
Zo schattig staat ze op de foto nu:
klik
Kan toch niet johquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Bewerkt jij haar dan even met jouw pro-progje om haar nog leuker en mooier te maken?
lolzquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Bewerkt jij haar dan even met jouw pro-progje om haar nog leuker en mooier te maken?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kan toch niet johZe is al leuk en mooi van zichzelf
Nu je het zegt...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik mis DE een beetje, er is toch niks aan de hand?
ze kwam net onlinequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik mis DE een beetje, er is toch niks aan de hand?
lowlandsquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nu je het zegt...
En zijn sun en TAV op vakantie?
mag ik ook je haifs?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ohhhh en nu foto's op haifs vanaf mijn pokkelientje eindelijkDuurde even, maar is me eindelijk gelukt
M&Sunsquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:04 schreef borisz het volgende:
Monford and Suns op Lowlands net een stukje op NL3. Erg leuk.
wat zocht je dan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:11 schreef z80 het volgende:
getver het is alweer zondag.
wat gaat de tijd snel als je even iets opzoekt op internet.
en dan vooral een onderdeel met dat voldoet aan bepaalde eisen, voor zo min mogelijk geld.
Waarquote:
Werkze vannagquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:53 schreef Isabeau het volgende:
Er hing vanavond een ufo boven Hoogeveen. Ik zou het niet hebben opgemerkt als het mij niet was opgevallen dat zoveel mensen op straat naar de lucht aan het kijken warenNou is er een ufo-meld-website op internet, jaja en daar stond niets. Maar wel een ufo sighting op vrijdag 20 augustus te H'veen. Een invasie!
Weer op 't werk
Drugs are bad for you.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:20 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb er ooit 1 gezien. Niet dat ik er in geloof, maar het was wel echt heul weird. Jaren geleden en ik ben het nooit meer vergeten
ik was detective kijken, maar hou het ook niet zo lang volquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, we houden halverwege even een pauze. Elke aflevering van Forbrydelsen duurt een uur en onze concentratiespanne is nooit zo lang.
Ohquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Bluezz, ze kwam op msn even omhoog eerder
Letterlijk vertaald: de misdaad.quote:
Tnxquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:30 schreef SeaOfLove het volgende:
Bluez!!! Wat ziet jouw site er strak uit zeg!!!!
Hey. Onze logeerkamer.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:34 schreef Isabeau het volgende:
Dude, voor je volgende kampeeravontuur?
[ afbeelding ]
Wat was dat ook alweer?quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:02 schreef borisz het volgende:
Wat blijft the opposites & alle bijmeuk toch kut.
Wat ze hiervoor op ned 3 uitzonden. Nu weer The Specialsquote:
En zij was ook dronken neem ik aan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 04:09 schreef Braamyo het volgende:
De lokale nachtwacht meld zich, bezopen en rondgefeest...
Overigens was ik gister na tmo nog uit geweest in Middelburg, waar ik een meisje tegen het lijf lief die bekende al een half jaar lang keiharde sex met mij te willen![]()
Alleen ik was dronken genoeg om te zeggen dat ze kon opdonderen
quote:Op zondag 22 augustus 2010 08:50 schreef Stereotomy het volgende:
WakkergeSMSed door Lein
Ze zijn de haringen vergeten en zijn daar in Oostenrijk pas achtergekomen.
De grap van mij dat er ook wel viswinkels zijn in Toscane werd niet begrepen.
Hmmmmmmquote:Op zondag 22 augustus 2010 09:44 schreef LieLie het volgende:
in italie heeft elke hypermarche wel haringen joh!
morgen!
zo even ontbijten met mn eigen krentenbollen, dan de vloer dweilen en vanmiddag verjaardag van peuter B
staan in de vorige sc en in het broodtopic!quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:03 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen!!! Gisteren naar een verjaardag geweest en 's avonds lekker uit eten met vrienden in Antwerpen (argentijnse grill) en ook naar een dorp verderop bij een tentje in de tuin gehangen en wat gedronken enzo tot laat... was gezellig
Alles ok met iedereen en LieLie hoe zijn je krentenbollen???
broodtopic wordt het dan , das handigerquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
staan in de vorige sc en in het broodtopic!
Chimichurri gehad?quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:03 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen!!! Gisteren naar een verjaardag geweest en 's avonds lekker uit eten met vrienden in Antwerpen (argentijnse grill) en ook naar een dorp verderop bij een tentje in de tuin gehangen en wat gedronken enzo tot laat... was gezellig
yep. en gegrilde provolone (kaas) vooraf met tomaat en olijf en veel oliequote:
Niets gemist verderquote:
Ik onthoud hem evenquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:38 schreef LieLie het volgende:
Oja, en Ainsley idd: nectarines, rode ui, feta
die is lekkerquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik onthoud hem evenVanavond iig die citroen-knoflook-kip. Gister geen zin meer in om te maken toen ik terugkwam van kantoor
oeh nog even en een neefje of nichtje dus (of weten jullie al wat t wordt?)quote:
Nee! Zij wel, mag vandaag ook zeker niet in het kamertje komen (kleur op de muur verklapt hetquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oeh nog even en een neefje of nichtje dus (of weten jullie al wat t wordt?)
nee ik heb een gewone electrische oven... heb geen magnetron nodig, vind dat ondingenquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:41 schreef AnneX het volgende:
Lein en Kaas onderweg naar Elba en sms'en uit O'rijk ? dat is een détour !
Heel even moest ik nadenken over de viswinkel in Toscana voor de haringen.![]()
Lie en DE : bakken jullie brood in een combi-oven?
Wist ik veel dat CUL bestond en dat ik ging meeposten en het leuk zou vinden om vaker lekkere dingen te bereiden dan voorheen in een nieuwe keuken.
De keukenmeneer zei wel iets over de kwaliteit van combi-ovens en ik dacht dûh.
Nu ga ik de bbq restanten van 45 pp. helpen opruimen.
Jaquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
die is lekker
en de gegrilde tomatensoep ook, en de knolselderij soep ook en de rode linzensoep ook.... en de viskoekjesen de salade met rucola en sjalotjes uit de oven ook....
en nog meer ook
spannend!! leuk dat ze haar mond houdt. Deed mijn zus ook, die heeft steeds volgehouden bij neefje 1 dat ze niets wisten, kwam ook gewoon op de babykamer enzo... maar de specifieke kleertjes die ze gekocht had en de spulletjes die aangaven dat neefje 1 een neefje was had ze verstoptquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee! Zij wel, mag vandaag ook zeker niet in het kamertje komen (kleur op de muur verklapt het), dus ben heel benieuwd!
die zijn erg lekkerquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaViskoekjes
Die leken me ook tof
![]()
Ik vind het ook wel leuk dat ik het nog niet weet. Maar ik ben wel extra nieuwsgierig volgens mij, omdat het dus wel gewoon bekend isquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
spannend!! leuk dat ze haar mond houdt. Deed mijn zus ook, die heeft steeds volgehouden bij neefje 1 dat ze niets wisten, kwam ook gewoon op de babykamer enzo... maar de specifieke kleertjes die ze gekocht had en de spulletjes die aangaven dat neefje 1 een neefje was had ze verstopt
Bij neefje 2 heeft ze t wel verteld.
wat is daar de reden voor? (oh maar dan weten jullie, als t niet eerder komt, de geboortedatum dus al!)quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:46 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk dat ik het nog niet weet. Maar ik ben wel extra nieuwsgierig volgens mij, omdat het dus wel gewoon bekend is
Overigens duurt het nog maximaal twee weken, want het wordt (als het niet eerder begint) een geplande keizersnede.
Omdat ze bij Peuter B ook een keizersnede heeft gehad, en Baby ? in een stuit ligt. Dus ze mag niet normaal bevallen. En de precieze datum weet ik niet, wel de week, zo stiekem is ze ook nog wel weerquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat is daar de reden voor? (oh maar dan weten jullie, als t niet eerder komt, de geboortedatum dus al!)
ah stuit, ja logisch dan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Omdat ze bij Peuter B ook een keizersnede heeft gehad, en Baby ? in een stuit ligt. Dus ze mag niet normaal bevallen. En de precieze datum weet ik niet, wel de week, zo stiekem is ze ook nog wel weer
*grinquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:47 schreef Stereotomy het volgende:
Oh wacht, Gotthard tunnel is natuurlijk Zwitserland, niet Oostenrijk![]()
Nee, wil toch eigenlijk eerst weten wat het is, en daar iets voor kopenquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah stuit, ja logisch dan.
nou spannend hoor
heb je een leuk babycadeautje gekocht al?
Glamping! (Glamour + camping)!quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:34 schreef Isabeau het volgende:
Dude, voor je volgende kampeeravontuur?
[ afbeelding ]
En die heb je niet eens gekocht?quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Glamping! (Glamour + camping)!Is een heuse trend! Bij de Vrijbuiter hadden ze een glamour-bungalowtent ingericht. Gewoon met een eethoek en boekenkasten en zo.
Die boekenkast stak wat rottig uit, achterin de auto.quote:
Ok. Dat kan ik begrijpenquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:27 schreef Duderella het volgende:
[..]
Die boekenkast stak wat rottig uit, achterin de auto.
Ik zie dat voor me hequote:Op zondag 22 augustus 2010 11:41 schreef Tezz het volgende:
Ja, en dan met een vrachtwagen de camping op komen rijden en doodleuk je buitenkeuken, louncheset, boxspring en badkuip uitladen, hihi!
quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:41 schreef Tezz het volgende:
Ja, en dan met een vrachtwagen de camping op komen rijden en doodleuk je buitenkeuken, louncheset, boxspring en badkuip uitladen, hihi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |