abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85555666
http://www.redlasso.com/C(...)c8-90c5-a5c057a2658a

is een videotje over een dierentuin in U.K. Engeland.....

in het dierentuin hebben ze daar een varken met een schapenvacht....

of het een kruising betreft weet ik ook niet maar hij is in ieder geval een stukje meer halal dan een normaal zwijn ....

gr gr
pi_85555695
Dat plaatje kende ik wel..ik dacht altijd dat 't een soep was :D
Do you think you will walk away untested?
pi_85555727
het is geen varken maar een z.g.n. schaarken of een vaarp....
pi_85555870
:') als je denkt dat een varken en een schaap zich samen voort kunnen planten heb je wel een behoorlijk essentieel biologie lesje gemist... Dit is gewoon een bepaald ras varken en het heeft helemaal niets te maken met schapen, behalve dat het toevallig ook een wollige vacht heeft. Het heet dan ook (heel toepasselijk) een Wolvarken.

Oh, en meer of minder halal is het ook niet. Het is en blijft gewoon 100% varken, met een mutatie in de haargroei die zorgt voor een wollige vacht. Zo heb je bijvoorbeeld ook katten met een mutatie die zorgt voor kaalheid of een heel donzig laagje haar (Sphinx, of Cornish Rex), en je hebt ook schapen zonder wol maar met gewoon haar (bv. Barbados Blackbelly schapen). Daar wordt het niet ineens een ander dier van.
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_85555999
ja maar ze hebben ook al een schaap en een geit gemixed en toen kreeg je een scheit... ha ha

dus ja binnenkort is het wel lekker eten : als je een kruising van varken en schaap kan eten ha ja....
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 23:10:02 #6
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_85556179
haha ja schijt haha ja he dat is net als jouw topics haha he ja
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_85556236
sommige mensen verkopen een steinway piano en ik verkoop konijnenkeutels ha ha problemen mee?
pi_85556289
Nee, je kan geen schaap met varken kruisen. Dus nee, dat kun je niet binnenkort eten. Het kruisen van een schaap met geit is in een laboratorium gebeurd*. Dat dier is een zogenaamde Chimaera, twee versmolten embryo's die dus verschillende 'stukjes' cellen hebben die óf geit, óf schaap zijn. Het is dus geen 'echte' kruising waarbij in alle cellen schapen en geiten chromosomen aanwezig zijn. Maar schapen en geiten liggen, ondanks een verschillend aantal chromosomen, genetisch stukken dichter bij elkaar dan varkens en schapen. Dat is alsof je een hond met een kat zou kruisen. Belachelijk dus. Als het al ooit zou kunnen (wat ik niet geloof) dan moet het in een laboratorium tot stand komen.

* behalve een gerapporteerd geval in ik geloof Zimbabwe oid waar een schaap en geit op natuurlijke manier nageslacht zouden hebben gekregen, maar bij mijn weten is dit verder niet wetenschappelijk bevestigd.
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_85556399
ja maar de techniek schrijd (?) voort en ja binnenkort kunnen ze ook wel een kruising maken tussen een kat en een mens.....( ja dat brengt el wat problemen met zich mee kwa wetgeving want een kat gedraagt zich anders als een mens ) maar de toekomst nadert snel.....

jij ziet het nog niet gebueren maar ik wel : ze hebben ook al leven gecreeerd uit dode materie....
pi_85557056
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 23:17 schreef dandybleu het volgende:
ja maar de techniek schrijd (?) voort en ja binnenkort kunnen ze ook wel een kruising maken tussen een kat en een mens.....( ja dat brengt el wat problemen met zich mee kwa wetgeving want een kat gedraagt zich anders als een mens ) maar de toekomst nadert snel.....

jij ziet het nog niet gebueren maar ik wel : ze hebben ook al leven gecreeerd uit dode materie....
10/10
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 22 augustus 2010 @ 00:35:51 #11
163650 Greys
pi_85559102
quote:

Zet hetgeen je aan het drinken bent maar even aan de kant.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_85562241
quote:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')