abonnement Unibet Coolblue
pi_86128246
quote:
Op maandag 6 september 2010 15:01 schreef Groofsken3 het volgende:
Stef heeft ook al zo'n zachte uitstraling O+ . Is dat jongenseigen ofzo? Dat lieve, zachte?

Ik vind dat ook heel erg van R., Stef,Niels,Ivan en Rienk. Die hebben allemaal zo'n guitig lief koppie, zo'n goedzak uitstraling.Vind dat overigens niet van alle baby jongetjes
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86136502
Thijsspam!!!













And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_86136543
quote:
Op maandag 6 september 2010 15:22 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik vind dat ook heel erg van R., Stef,Niels,Ivan en Rienk. Die hebben allemaal zo'n guitig lief koppie, zo'n goedzak uitstraling.Vind dat overigens niet van alle baby jongetjes
Vast niet van die van mij, en inderdaad : het is een duveltje :D
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_86138649
Mooie foto's Laura! Ik vind die laatste zo leuk. Zo lekkere snotslijmsmoezelbabydreumes die daar blij staat te zijn O+

Die laatste foto van Lente _O- . Ziet er uit als een heerlijke vakantie! Ik wil oohook!

Stef, idd wat krijg je een hoop haar! Lekker ding!

Evie en Evi hebben hun guitigheid gemeen.

BJ, Evi zal best wel snel groeien enzo, maar ik vind haar juist nog echt zo'n lieve baby'tjes uitstraling hebben. Eindelijk eens eentje die er niet binnen vijf seconden (want zo voelt het voor mij :D) uitziet als een dreumes O+

Wolf is een knapperd. Die eerste foto is lief O+

Zo en nu eerst even kijken wie ik allemaal vergeet...
pi_86138726
Oh het gebroed van Simmu en Webkim!

Simmu, wat wordtie groot!!

Webkim, prachtige foto's en die blonde krullen....*zwijmel*
pi_86139173
Ik vind Evi echt zo'n grote meid al, als ik vergelijk met Lars...terwijl het maar een paar weken (dagen? ik weet het niet) scheelt. Zoals ze laatst op een stoeltje zat ook :o Lars was er al lang 3 keer afgekukeld!

Wolf, wat een scheetje! Met die pet!

En die zwartwitte van Thijs, echt mooi! En die tranenfoto :'( O+ wat een verdriet!

Simmu, wat een heerlijkheid zo saampjes....

Oh en Lente op vakantie, wat ziet het er heerlijk en relaxt uit!!!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 6 september 2010 @ 20:21:13 #282
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86139375
Die tweede van Thijs, wat aandoenlijk ;( O+ .

En die laatste vind ik ook super.

Thijs heeft ook iets heel liefs en zachts Mclaura, maar hij lijkt wel echt al veel groter vind ik :D. En wat minder onnozel dan die van mij toch in elk geval :+ ..
pi_86139405
Wow Thijs je wordt zo groot! Echt een dreumesje al O+
McLaura hoe heb je het voor elkaar gekregen dat Thijs aan een rietje drinkt? Ik krijg het Evi maar niet aangeleerd en ik denk dat ze haar zuigreflex kwijt is omdat ze sinds 6 maanden niet meer aan de fles drinkt :{ Tips zijn zeer welkom :)

En Evie O+ Jij wordt idd ook al groot! Zoals je in de stoel zit, schitterend wat een lief koppie! O+
#geen
pi_86139470
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik vind Evi echt zo'n grote meid al, als ik vergelijk met Lars...terwijl het maar een paar weken (dagen? ik weet het niet) scheelt. Zoals ze laatst op een stoeltje zat ook :o Lars was er al lang 3 keer afgekukeld!

Wolf, wat een scheetje! Met die pet!

En die zwartwitte van Thijs, echt mooi! En die tranenfoto :'( O+ wat een verdriet!

Simmu, wat een heerlijkheid zo saampjes....

Oh en Lente op vakantie, wat ziet het er heerlijk en relaxt uit!!!!!
Bedoel je mijn Evi of BJ's Evie? :? ;)

Hmm zie dat Lars van 11-09-09 is. Scheelt idd niet veel met mijn Evi, die is van 23-08-2009 :)

Overigens, Evi heeft maar 1 vriendinnetje, en echt een hele rits vriendjes en ik zie dat die jongetjes echt heel anders zijn, veel zachter en knuffeliger, beetje 'slomer', minder alert zeg maar. Evi en haar vriendinnetje zijn van die echte haaibaaien, druktemaakstertjes die geen tijd hebben om te knuffelen en even rustig bij mama te zitten...
#geen
  maandag 6 september 2010 @ 20:30:53 #285
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_86139835
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:23 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Bedoel je mijn Evi of BJ's Evie? :? ;)

Hmm zie dat Lars van 11-09-09 is. Scheelt idd niet veel met mijn Evi, die is van 23-08-2009 :)

Overigens, Evi heeft maar 1 vriendinnetje, en echt een hele rits vriendjes en ik zie dat die jongetjes echt heel anders zijn, veel zachter en knuffeliger, beetje 'slomer', minder alert zeg maar. Evi en haar vriendinnetje zijn van die echte haaibaaien, druktemaakstertjes die geen tijd hebben om te knuffelen en even rustig bij mama te zitten...
denk jouw Evi :) mijn Evie scheelt bijna 3 maanden met Lars :Y

en aaaaahhh Thijsspam; wat ben je toch een mooi mannetje! heerlijk!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 6 september 2010 @ 20:34:51 #286
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_86139999
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:23 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Bedoel je mijn Evi of BJ's Evie? :? ;)

Hmm zie dat Lars van 11-09-09 is. Scheelt idd niet veel met mijn Evi, die is van 23-08-2009 :)

Overigens, Evi heeft maar 1 vriendinnetje, en echt een hele rits vriendjes en ik zie dat die jongetjes echt heel anders zijn, veel zachter en knuffeliger, beetje 'slomer', minder alert zeg maar. Evi en haar vriendinnetje zijn van die echte haaibaaien, druktemaakstertjes die geen tijd hebben om te knuffelen en even rustig bij mama te zitten...
en goh dat klinkt ook echt als mijn Evie; volgens mij zouden Evi en Evie ook dikke vriendinnetjes kunnen zijn haha
Evie zit echt nooooooooit stil bij mama op schoot.. soms een paar sec. en dan bedenkt ze zich; want dan ziet of hoort ze weer iets wat haar aandacht moet hebben.. :Y
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 6 september 2010 @ 20:37:54 #287
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86140130
Opa en oma zijn een weekje in het land.

Opa en oma ophalen van het station *O*


En dit vind ik zo'n mooie reeks. R met mijn moeder en mijn oma.
Helemaal van kat uit de boom kijken naar gewoon vertrouwen en plezier.












En mijn andere schone, die ook meerdere blikken kent ;) .


  maandag 6 september 2010 @ 20:39:42 #288
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86140204
Mijn dochter kon dat ook niet als baby, stilzitten op schoot. Maar dat is echt een knuffelkont geworden. :Y
pi_86140256
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:23 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Bedoel je mijn Evi of BJ's Evie? :? ;)

Hmm zie dat Lars van 11-09-09 is. Scheelt idd niet veel met mijn Evi, die is van 23-08-2009 :)


Jouw natuurlijk, anders zou ik wel Evie schrijven :P

Groofs, wat gezellig R bij de oma's, wat genieten ze ervan he!
En je meisje, wat een prinses, die haartjes.... O+
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_86141362
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:

En die zwartwitte van Thijs, echt mooi! En die tranenfoto :'( O+ wat een verdriet!

Hij mocht de cola van papa niet hebben..... :')
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_86141491
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:21 schreef DuchessX het volgende:
McLaura hoe heb je het voor elkaar gekregen dat Thijs aan een rietje drinkt? Ik krijg het Evi maar niet aangeleerd en ik denk dat ze haar zuigreflex kwijt is omdat ze sinds 6 maanden niet meer aan de fles drinkt :{ Tips zijn zeer welkom :)

Tsja, het is een truukje, en geen reflex meer denk ik. Heb je al eens geprobeerd met een pakje, en dan zachtjes knijpen?

Thijs heeft het geleerd doordat mijn oppaskindje Yoki in haar rietjebeker had, en dat zag Thijs wel zitten :D
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  maandag 6 september 2010 @ 21:04:59 #292
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_86141511
Thijsje! O+ Zo groot maar toch ook nog zo klein. O+

Ik heb de kinders van Groofsken weer gezien! Prachtexemplaren! Wat een dierbare foto's zeg, met je moeder en oma!

Emma-spam. *)
Hysterisch blij doen als je bij opa en oma op de grond een flesje drinkt:


't speelding bij opa en oma voor geen meter vertrouwen:


De volgende dag blijkt datzelfde speelding thuis helemaal niet zo leuk te zijn:


's middags was het tijd voor een hapje fruit. Let niet op de zooi in de keuken.

Madam zit klaar met haar eigen lepel:


Nom:


Emma probeert het liever zelf:




Dat lukt nog niet altijd. :')
A grand adventure has begun.
  maandag 6 september 2010 @ 21:09:50 #293
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_86141781
heeeey Emma; dat mooie vestje heeft Evie ook; zie dr maar op de 1e foto :)

en wat gaat het goed met dr he? Keshet? ongelofelijk dat dat heeeeeeeel kleine wurmpje van je nu al echt een meisje wordt :Y O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 6 september 2010 @ 21:11:31 #294
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86141867
Keshet die laatste twee :o _O- . En dat toefje haar O+ .
  maandag 6 september 2010 @ 21:13:20 #295
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_86141971
Ja, ik zag inderdaad dat Evie hetzelfde vestje heeft! Ik word áltijd vrolijk van foto's van Evie! O+

Emma was vanaf het begin al een meisje. }:| Maar ik snap wat je bedoelt hoor. ;)
Ik ben ook nog elke dag zo blij dat het zo goed met haar gaat! Dik Trom-modus: 't is een bijzonder meisje, en dat is 't. (Dat zegt een hele oude tante van me, die Emma nog nooit gezien heeft, altijd tegen m'n moeder als ze elkaar spreken. _O- )

En ja, dat haar. Wat zal ik er eens van zeggen. :') Er zit echt meer maar dat is nog zo kort blond en dun dat je het dus echt niet ziet. Ik vind 't altijd wel grappig staan maar ik hoop voor Emma dat ze snel wat meer haar krijgt. Ik heb ontzettend dik en veel haar, dat is weer het andere uiterste.
A grand adventure has begun.
pi_86143424
De prachtige kinders van Groofsken. Altijd een genot om naar te kijken O+

Ik herkende Emma niet eens meteen! Wat is ze groot!

Lief filmpje:
  maandag 6 september 2010 @ 21:47:07 #297
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_86143819
ahhh Sorboo wat is ze toch een mooie meid O+ en wat heb je dr haar mooi gedaan O+ O+ O+
en dat wrijven in de oogjes van vermoeidheid, zo schattig...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_86145136
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:34 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

en goh dat klinkt ook echt als mijn Evie; volgens mij zouden Evi en Evie ook dikke vriendinnetjes kunnen zijn haha
Evie zit echt nooooooooit stil bij mama op schoot.. soms een paar sec. en dan bedenkt ze zich; want dan ziet of hoort ze weer iets wat haar aandacht moet hebben.. :Y
Ghehehe :D Mss een keer een Evi(e)-meet doen :D
#geen
pi_86145301
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:39 schreef Groofsken3 het volgende:
Mijn dochter kon dat ook niet als baby, stilzitten op schoot. Maar dat is echt een knuffelkont geworden. :Y
Ghehe dat biedt nog hoop dan ;)

Wat een mooie foto's met R. bij je oma en je moeder zeg O+ En je dochter is prachtig met haar blonde krullen O+
#geen
pi_86145417
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Jouw natuurlijk, anders zou ik wel Evie schrijven :P


8)7 o|O
DuMutsechX

quote:
Op maandag 6 september 2010 21:04 schreef McLaura het volgende:

[..]

Tsja, het is een truukje, en geen reflex meer denk ik. Heb je al eens geprobeerd met een pakje, en dan zachtjes knijpen?

Thijs heeft het geleerd doordat mijn oppaskindje Yoki in haar rietjebeker had, en dat zag Thijs wel zitten :D
Ja van alles al geprobeerd, inclusief voordoen met maffe bekken trekken en smerige geluiden erbij _O- Maar 't werkt niet :{ Ook niet als haar vriendjes hier op de bank zitten met een rietje. Evi wil alleen rechtstreeks uit een bekertje/glaasje drinken en het liefst helemaal zelf.


Oooh Emma ik vind jou zoooo cute O+ Wie gaat er nou niet spontaan van jou rammelen? :Y

Isabeau wat kan jij lekker spelen! Maar je wordt er wel moe van hé? ;) Wat ziet ze er schetig uit met die staartjes O+

Kinderfototopic #193

[ Bericht 25% gewijzigd door DuchessX op 06-09-2010 22:24:19 ]
#geen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')