Rookmachine's zijn brandgevaarlijkquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:53 schreef drumstickNL het volgende:
Dat zul je niet vinden aangezien het brandgevaarlijk is.
wat een speciale ideeen heb jij aangaande dat pad..?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:17 schreef tinoz het volgende:
weet niet , altijd al gewild :d ,
Het maakt deel uit van mijn symbolische pad naar mijn levenslot
ik heb precies die usbquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:35 schreef OpperTokkie het volgende:
Steek een usb stick in brand als je mail hebt..
Benodigdheden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Succes
dan steek je toch gewoon een peuk op als je mail hebtquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:11 schreef tinoz het volgende:
heeft iemand een zoek tip ofzo ?
het aantal watt of ampere ? dat weet ik niet maar ik zou denk ik makkelijker iets vinden is wanneer ik daarop kan zoeken
Modeltreinen hebben soms ook zulke machines, zoiets wil ik maar dan iets groter, ongeveer even veel rook als een hijs van een sigaret is genoeg
Rookt ie als je mail krijgt?quote:
Rookmachines zijn vaak groter en gebruiken veilig spul. Iets op formaat van een usb stick moet olie of iets dergelijks gebruiken wat brandgevaarlijk is.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:55 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Rookmachine's zijn brandgevaarlijk
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:46 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
Rookt ie als je mail krijgt?
Zo ja, pm TS die wil je dr een hoop geld voor betalen waarschijnlijk
Zo nee, Wat een waardeloze usb-stick zeg dat er geeneens rook uit komt zeg
juist , ik zal het eens aan mijn neef vragen, die snapt die dingen goed.quote:Op zondag 22 augustus 2010 09:49 schreef Juup© het volgende:
Vind het wel een leuk idee. Rooksignalen zouden nog leuker zijnIk denk zelf dat TS iets moet gaan knutselen dat via USB aangestuurd wordt door een e-mailmelding.
Die onderste heb ik ookquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:35 schreef Lod het volgende:
Je hebt wel dit soort dingen: http://www.bestel.nl/catalog/usb-thinklight-p-1104.html . Daar kun je vast wel iets mee knutselen.
Maar die reageren niet op inkomende e-mail. Je zult dus ook de nodige software moeten gaan schrijven om dat voor elkaar te krijgen.
Of de fabrikant mailen met je briljante idee
Deze lijkt me dan wel weer grappig: http://www.bestel.nl/catalog/usb-missile-launcher-p-850.html , vooral voor mijn collega's
Waarvan geen één met usb erinquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:59 schreef tinoz het volgende:
Iemand nog een suggestie voor zoek term ?
Ik heb deze al gebruikt :
mini rookmacine
mini rookgenerator
small smoke generatir
small smoke machine en al de combinaties onderling
Een usb poort leverd te weinig vermogen. Je kan hem wel als schakelaar gebruiken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:28 schreef tinoz het volgende:
Ik ga nu ff verder zoeken op internet , ik kan me niet voorstellen dat zoiets nog niet bestaat !
Dat heb ik nou met kikkersquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:17 schreef tinoz het volgende:
weet niet , altijd al gewild :d ,
Het maakt deel uit van mijn symbolische pad naar mijn levenslot
Waar rook is, is vuur.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:55 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Rookmachine's zijn brandgevaarlijk
owja, USB heb ik ook gedaan , ik heb allerlij USB sites afgezocht ook nogquote:
TS wil zelfmoord plegen.quote:
Ik denk dat alles groter dan modelbouw te groot isquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:46 schreef tinoz het volgende:
Hazers zijn nog te groot
ik heb een kleine kamer en een rook melder die ik niet af kan zetten en daarnaast wil ik nog kunnen blijven ademen.
Ik denk dat de modelbouw iets te klein is en ik iets tussenin moet hebben
Chinezen zijn inderdaad erg sterk in compleet nutteloze dingen, dus de kans is grootquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:00 schreef Maraca het volgende:
TS. Probeer het anders ook even in het Chinese webshop topic in GC. Daar staan ook nog andere links naar webshops. Ik vind dit echt zo'n chinezen uitvinding, dus wie weet
Tenzij ie natuurlijk gewoon constant op standby staat... Niet heel best qua veiligheid, maar wel instant rookquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:25 schreef Angst het volgende:
ik weet niet of zo'n ding al bestaat nooit gezien eigenlijk.
Waar je achter zou moeten komen is hoe lang het duurt voordat zo'n ding rook kan uitbraken. Moet hij daarvoor eerst 10 minuten opwarmen, en duurt het ook weer 10 minuten tot hij kan stoppen dan is hij als notifer niet zo handig.
kijk jij hebt er verstand vanquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:29 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Tenzij ie natuurlijk gewoon constant op standby staat... Niet heel best qua veiligheid, maar wel instant rook
Modeltreintjes hebben nog wel eens een klein rook-machientje erin zitten... Als je die zo pakken en vanaf USB-signaal aanstuurt ben je er natuurlijk al. Klein beetje soldeerwerk en wat programmeren, maar niet onmogelijk
modeltreintjes misschien volgens die post.. gaat googlenquote:
Door dus eerst zo'n rookmachientje van modelbouw te nemen en uit te vinden hoe je dat ding aanstuurt... Daarna zoek je effe 't schema van een USB-aansluiting op internet, soldeert de draadjes op de juiste manier aan elkaar, en schrijft een beetje software dat een USB-signaal afgeeft op het moment dat er mail binnen komt. Da's niet heel erg lastig allemaal...kun je zo nazoeken op internet hoe je dat doetquote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:56 schreef tinoz het volgende:
[..]
omdat de wereld niet zonder mij kan ?
Zo, zijn nog best duur die dingen. En dan moeten ze nog nagevuld worden ook op een gegeven moment.quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:53 schreef Angst het volgende:
http://shop.conrad.nl/hob(...)-en-rookgeneratoren/
tip googlen op rookgeneratoren, verder bouw ik zelf nooit wat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |